Odpowiedź 
Animacja przycisku na pulpicie + dźwięk
Autor Wiadomość

Kierowca zawodowy :)
Użytkownicy
Liczba postów: 133
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 11
Post: #1
Animacja przycisku na pulpicie + dźwięk
Panowie. Problem jest taki. Przewaliłem sobie nowy model do OMSI i właśnie robię pulpit. Jednak mam problem. Szukam i grzebie po skryptach, kombinuję metodą prób i błędów ale za Chiny ludowe nie mogę stworzyć 3 stopniowego przycisku:( Jak wykonać taki guzik? Guzik który animuję się czy wciska w trzech poziomach. Potrzebuję przypisać go jako włącznik świateł zewnętrznych. Dokładniejszy opis zilustruje poniższy schemat.

[Obrazek: 7ce2.png]

Dodatkowy problem. Jak do guzików dopisać nowe dźwięki? Tzn mam animowanych kilkanaście z nich i chcę aby po naciśnięciu odtwarzał się dźwięk. Przy każdym guziku inny. Kombinuje w skryptach ale po dopisaniu do guzika z przypisaną funkcją np. przyklęku linijki:
Kod:
    (T.L.ev_przyklek)

Dźwięk owszem dodaje się ale do wszystkich guzików, a nie tylko do tego jednego konkretnego:(
Z góry dziękuję za pomoc:).

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.10.2013 20:11 przez Soap.)
10.10.2013 20:09
Szukaj postów Cytat

Oh Luczija!
Zasłużeni
Liczba postów: 643
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1003
Post: #2
RE: Animacja przycisku na pulpicie + dźwięk
Zmieniaj wartosc w oryg_rot x;)


Panie Areczku... Salus jest dla zarządu. Dla Pana są MANy z podstawki
11.10.2013 06:52
Szukaj postów Cytat

Kierowca zawodowy :)
Użytkownicy
Liczba postów: 133
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 11
Post: #3
RE: Animacja przycisku na pulpicie + dźwięk
A jak to w pliku .cfg zapisać? Bo tego nie wiem :/

11.10.2013 10:00
Szukaj postów Cytat

Oh Luczija!
Zasłużeni
Liczba postów: 643
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1003
Post: #4
RE: Animacja przycisku na pulpicie + dźwięk
[mesh]
xxx.o3d -nazwa obiektu

[mouseevent]
xxx - nazwa funkcji

[viewpoint]
3

[newanim]
origin_trans
x.xxx tu wpisujesz w jakiej szerokości znajduje się obiekt
x.xxx tu w jakiej długości
x.xxx tu w jakiej wysokosci

origin_rot_x
x - tu ustawiasz tą wartość

origin_rot_y
0 - zostawiasz bez zmian

origin_rot_z
0 - zostawiasz bez zmian

anim_rot
xxx - nazwa funkcji
x w zależności jak chcesz żeby obiekt się obracał,może być: ( 8 ,będzie się obracać do przodu,-8 będzie się obracać do tyłu)

Mam nadzieję ze udało mi się wytłumaczyć;)
Pozdrawiam


Panie Areczku... Salus jest dla zarządu. Dla Pana są MANy z podstawki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.10.2013 17:20 przez Aragok.)
11.10.2013 17:18
Szukaj postów Cytat

Kierowca zawodowy :)
Użytkownicy
Liczba postów: 133
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 11
Post: #5
RE: Animacja przycisku na pulpicie + dźwięk
Podaną regulke znam ale dzieki. Dodalem już skrypt pod guzik włączania świateł ale jest kłopot. Po naciśnięciu guzika myszką na pulpicie nie rusza się wiec nie da się świateł ręcznie zapalić. Gdy włączam je skrótem klawiszowym to przy shift +L guzik wciska się lekko i pozycje się palą, a gdy wciskam L zapalają się mijania i guzik wciska się bardziej. Niby ok ale czemu myszką się nie da? I czemu zawsze gdy wlaczam światła razem z mijania i pozycjami zapalają się tylne przeciwmglowe? Ja wiem że to tylko Jelcz ale takich zjawisk nawet w realu nie ma:)

12.10.2013 12:52
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: