Oświetlenie wewnętrzne ulepszyć można za pomocą następującego wpisu:
Kod:
[illumination_interior]
0
1
2
3
Wpis ten dodaje się pod wpisem:
Numerki w [illumination_interior] odpowiadają takim wpisom
Kod:
0. Licht
[interiorlight]
lights_fahrerlicht
1
205
200
175
-0.566
4.198
2.377
1. Licht
[interiorlight]
lights_beleuchtung_untenrechts
1
205
200
175
0.741
2.812
2.956
Gdzie numerki przed nazwą ". Licht" nawiązują do tych które są wpisane w [illumination_interior].
Oraz wypadałoby popracować nad tymi teksturami łopatek na kolumnie bo wyraźnie widać przeskoki tekstury. No i razi paintowa kierownica, lusterka bez oprawek które nawet nie są z prawdziwego Autosana H10 bo się bardzo różnią, vbusowe wycieraczki oraz te śmiesznie wyglądające reflektory przednie. Jak to poprawisz to będzie postęp w dobrym kierunku
.
Już nie chcę od Ciebie "wymagać" żebyś utworzył zaokrąglenia łączące boki z dachem oraz pogrubił uszczelki które wyglądają jak nitki ( w rzeczywistości są one grube ) i dodał listwy w 3D. Tekstura przodu jest "nierealna" a zarazem kosmiczna. Wlot na przodzie pod szybą jest nie wymiarowy no i brak fragmentu karoserii nad czołową szybą. Jeżeli robisz tekstury, to nie kopiuj ich bezpośrednio z innego modelu ( w tym przypadku z Jelcza L100 ) tylko utwórz sobie szablon za pomocą Blendera w formacie .png i nałóż na niego teksturę nie zapominając ( jeżeli nie robisz wtłoczeń w trójwymiarze ) o wtłoczeniach i szparach oraz różnego typu zagięciach. Nie wspomnę o nierealnych gumowych "osłonach" wziętych z Jelcza wymalowanych jednobarwną teksturą których w rzeczywistości nie ma tylko są zagięte błotniki.
Jakbyś sobie wziął to do serca i postarał się sukcesywnie to poprawić, to wyglądałoby to o wiele, wiele lepiej.