Odpowiedź 
Blender - konwert do .x różnica w ustawieniu eksportu
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 202
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 159
Post: #1
Blender - konwert do .x różnica w ustawieniu eksportu
Szanowni koledzy,

Zwracam się z uprzejmą prośbą i pytaniem, odnośnie do końcowej fazy modelowania, jaką jest sam konwert tego co stworzyliśmy. Otóż wszystkie poradniki zakładają przy eksporcie do .x odznaczenie "Flip z" oraz zaznaczenie "no smoth" i ok. Zastanawiam się natomiast, czemu po wyeksportowaniu plików w troszkę inny sposób, mianowicie odznaczając "flip z", pozostawiając zaznaczoną opcję "BI.normals", plik jest o połowę mniejszy. Przy kształtach takich jak kule itp. drugi sposób konwersji powoduje zanik efektu schodków, bryła jest gładsza. Moje pytanie brzmi, czy zastosowanie drugiego sposobu konwersji wpływa jakoś na wydajność in plus lub minus? Osobiście nie odnotowałem różnicy wydajności po próbnej konwersji części skrzyżowań w ten sposób. Czy ktoś mógłby w łopatologiczny sposób wyjaśnić, czym technicznie różnią się te dwa typy konwersji i który lepiej jest stosować?


Zapraszam na profil poświęcony mojej twórczości - projektowi mapy Krakowa do OMSI 2
https://www.facebook.com/3DStudioByBUSER/
22.11.2016 15:51
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: