Odpowiedź 
Dodanie światła zew, dodanie 2 [mouseevent]
Autor Wiadomość

`
Zasłużeni
Liczba postów: 594
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 89
Post: #1
Dodanie światła zew, dodanie 2 [mouseevent]
Witam,

Mam spory problem ze zrobieniem światła, przez co pracę troche się przeciągają...

Otóż zrobiłem źródło światła poprzez [light_enh_2], odpowiednio ustawiłem i skierowałem. Następnie chciałem dodać poświatę, żeby to źródło oświetlało pewien obiekt. Niestety gdy dodaję [spotlight] krzaczą mi się światła drogowe...
Pytanie moje: jak powiązuje się [light_enh_2] ze [spotlight], tak, aby włączając źródło przedmiot stawał się oświetlony?

Drugi problem jest taki, że potrzebuję dodać do jednego obiektu 2 mouseeventy, niestety dodając 2 wpisy działa tylko ten ostatni.

03.09.2013 16:43
Szukaj postów Cytat

OmnibussimulatorProjectsStudio
Zasłużeni
Liczba postów: 915
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 872
Post: #2
RE: Dodanie światła zew, dodanie 2 [mouseevent]
jak dodasz light_enh_2 to w środku wpisu masz komendę, np. W światłach hamulców jest wpis "lights_brems" czy coś takiego. I to zmieniasz np. na taką komendę jaką masz np. przycisk. Poza tym, myślę że sam spot_light zupełnie wystarczy, bo on też zawiera linijkę do komendy. Bynajmniej ja bym tak postąpiłem w przypadku kilku kontrolek.

A co do drugiego pytania, rozwiń, po co Ci są potrzebne dwa mouseeventy.


[Obrazek: 71972199532229830538.png]
03.09.2013 17:02
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 208
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 73
Post: #3
RE: Dodanie światła zew, dodanie 2 [mouseevent]
Drugi problem: jeżeli te mouseeventy mają działać "na przemian", tzn. klikasz na obiekcie - ma wykonać się pierwszy mouseevent, klikasz drugi raz - ma wykonać się drugi mousevent, trzeci - pierwszy mouseevent, to lepiej sprawę załatwić w inny sposób, np. dodajemy w warlist zmienną "ktore_klikniecie" i robimy jeden trigger:
Kod:
{trigger:wykonaj}
(L.L.ktore_klikniecie) 0 =
{if}
' tutaj kod pierwszego mouseeventa
1 (S.L.ktore_klikniecie)
{else}
' tutaj kod drugiego mouseeventa
0 (S.L.ktore_klikniecie)
{endif}
Chyba że chodzi o coś innego?


Rżnij karabinem w bruk ulicy, Twoja jest krew, a ich jest nafta!
— z: Julian Tuwim, „Do prostego człowieka”.
04.09.2013 07:28
Szukaj postów Cytat

`
Zasłużeni
Liczba postów: 594
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 89
Post: #4
RE: Dodanie światła zew, dodanie 2 [mouseevent]
Problem po części rozwiązałem, pierwszy za pomocą [night_map], co z resztą wygląda okropnie, no ale trudno...
Z drugim mam problem wciąż, bo prowizoryczne rozwiązanie mnie nie za bardzo zadowala.

Chodzi konkretnie o takie coś: Na budzie mam znak "uwaga wypadek", klikając na niego wykonuje się pierwszy [mouseevent], wykonując drugi [mouseevent] chciałbym włączać oświetlenie tego znaku, tj. 3 czerwone światełka na kantach znaku.

PO NAMYŚLE: ....Ale właściwie to chyba rozwiążę to inaczej....

04.09.2013 12:08
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: