Odpowiedź 
Edytor OMSI - "przenikanie" obiektów
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 35
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 6
Post: #1
Edytor OMSI - "przenikanie" obiektów
Witam,
Zwracam się z prośbą do osób, które wiedzą coś na temat tworzenia obiektów.
Stworzyłem prostą siatkę ogrodzeniową, i obiekty, które za nią są znikają z tym, że nie wszystkie. Chcę aby taki efekt nie miał miejsca. Czy to się ustawia w plikach konfiguracyjnych obiektów? Dom i siatka są zrobione w Blenderze.
W załączniku screeny z edytora.

Tekstury siatki są zapisane w formacie PNG, dom w JPG.


plik SCO domu:
Cytat:[groups]
2
Mapa
Dom00101
[friendlyname]
Dom00101

[complexity]
0

[mesh]
dom00101.o3d

[shadow]

[NightMapMode]
1

[nocollision]


[fixed]

plik SCO siatki:

Cytat:[friendlyname]
siatka

[groups]
3
Mapa
Ogrodzenia
Siatka 5

[mesh]
siatka5.o3d

[collision_mesh]
siatka5.o3d

[matl]
siatka5.png
0

[matl_alpha]
2

[shadow]

[fixed]


Załączone pliki Miniatury
       

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.08.2017 14:27 przez Karosa_Axer.)
22.08.2017 14:26
Szukaj postów Cytat

Kąstal Hożuf
Zasłużeni
Liczba postów: 272
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 505
Post: #2
RE: Edytor OMSI - "przenikanie" obiektów
Zmień parametr wpisu matl_alpha na 1

22.08.2017 19:25
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: