Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 6 Głosów - 3.67 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fikcyjne Pomorze v 2.00 (aktualizacja: 21.06.13)
Autor Wiadomość

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
Post: #61
RE: Fikcyjne Pomorze v 2.00 (aktualizacja: 18.06.13)
Właśnie dlatego zapytałem do jakiej mapy porównasz wydajność, a nie ile masz FPS, bo ile masz FPS mi nic nie mówi, a że mapa chodzi płynniej niż Grundorf, lub tnie się bardziej jak Teltow już mi coś powie ツ


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
18.06.2013 14:03
Szukaj postów

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #62
RE: Fikcyjne Pomorze v 2.00 (aktualizacja: 18.06.13)
Dlatego nie jestem w stanie Ci jednoznacznie odpowiedzieć, bo na różnych segmentach te FPSy się wahają po prostu, a każdy ma inny sprzęt. Na zagranicznych mapach w ogóle nie jeżdżę więc moje porównanie też jest trochę ograniczone. Ale jak miałbym porównywać całokształt, to być może porównałbym do Potocka, ale tak jak mówie, jest to mega ciężkie do oceny i te porównanie nie jest miarodajne, tylko po prostu "na oko".


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.06.2013 16:15 przez eSeL.)
18.06.2013 16:15
Szukaj postów

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #63
RE: Fikcyjne Pomorze v 2.00 (aktualizacja: 18.06.13)
Póki co, tyle z Kosakowa:P (oczywiście jak zwykle w fatalnej jakości:D)

İmage İmage İmage İmage


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
21.06.2013 19:42
Szukaj postów

OmnibussimulatorProjectsStudio
Zasłużeni
Liczba postów: 915
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 872
Post: #64
RE: Fikcyjne Pomorze v 2.00 (aktualizacja: 21.06.13)
Tą teksturę kostki brukowej wypadałoby zmniejszyć bo są za duże.


[Obrazek: 71972199532229830538.png]
21.06.2013 20:01
Szukaj postów

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #65
RE: Fikcyjne Pomorze v 2.00 (aktualizacja: 21.06.13)
Jak dla mnie jest ok;) Takowa kostka również znajduję się w mapie Potocka.


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
21.06.2013 20:03
Szukaj postów

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #66
RE: Fikcyjne Pomorze v 2.00 (aktualizacja: 21.06.13)
Proszę u usunięcie tematu.


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
23.06.2013 13:12
Szukaj postów

strefa-omsi.pl
Administratorzy
Liczba postów: 1,438
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 524
Post: #67
RE: Fikcyjne Pomorze v 2.00 (aktualizacja: 21.06.13)
A więc tak wygląda popieranie pracy "ponad podziałami" i inne takie wzniosłe treści, które wznosiłeś na czacie i tematach na Forum.
Brawo - czysta hipokryzja.


♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

23.06.2013 13:17
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: