Odpowiedź 
Gra źle interpretuje skin
Autor Wiadomość

Elokwencja przede wszystkim. X
Użytkownicy
Liczba postów: 35
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 0
Post: #1
Gra źle interpretuje skin
Cześć!
Planuję zrobić własny skin na MB 530.
Wszystko super git idzie ale mam problem.
W grze wygląda to tak:
http://i.snag.gy/yaxZC.jpg
Skin jest nałożony poprawnie, dds wygląda tak:
http://i.snag.gy/uGTE6.jpg

Nie wiem jak mam sobie z tym poradzić.
Póki co ten skin to wczesna alpha dlatego tylko jedna strona jest zrobiona i wygląda to tak jak wygląda.:D
Używam GIMPa 2.6 z pluginem do edycji DDSów.

25.05.2014 14:15
Szukaj postów Cytat

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #2
RE: Gra źle interpretuje skin
Nie masz przypadkiem jakiejś modyfikacji na drzwi?


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
25.05.2014 17:43
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 284
Dołączył: 09-2013
Podziękowań: 392
Post: #3
RE: Gra źle interpretuje skin
A ja myślę, że nie wyświetlanie się zdjęcia z tekstury na drzwiach może powodować format .DDS. Spróbuj zapisać malowanie na domyślnym do repaintów na Citaro formacie .TGA. Spójrz, to jest moja tekstura na Citaro: http://www.hostmat.eu/images/52787399929707432705.png Zapisałem je w formacie .TGA i jak widać działa.;)

25.05.2014 18:06
Szukaj postów Cytat

Elokwencja przede wszystkim. X
Użytkownicy
Liczba postów: 35
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 0
Post: #4
RE: Gra źle interpretuje skin
Spróbuje w TGA.:)
Niestety w TGA to samo jest. :/

mattez w dniu 27.05.2014 o 00:42 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Opcja "Edytuj" służy do tego, by edytować posty, gdy chcesz coś dopisać, a nie po to by sobie była...


25.05.2014 18:27
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
Post: #5
RE: Gra źle interpretuje skin
A ja jestem prawie pewien, że drzwi korzystają z innego pliku teksturowego, dlatego modyfikacja tekstury na nie nie wpływa. Trzeba przejrzeć cały plik model.cfg i sprawdzić jaka tekstura przypisana jest do modelu drzwi.


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
31.05.2014 23:11
Szukaj postów Cytat

Ogułem
Zasłużeni
Liczba postów: 394
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 427
Post: #6
RE: Gra źle interpretuje skin
Sory na te drzwi nie nałożysz tekstury wiem z własnego doświadczenia ;)


Udzielam bezpłatnej pomocy na forum, pomoc na PW wyłącznie ODPŁATNIE.
TUF GAMING X570-PLUS + 5800X + RTX3060Ti 12GB + 32GB RAM

Dziękuję za 400 punktów reputacji! :D
01.06.2014 06:04
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: