Odpowiedź 
Kostki dźwiękowe - wyzwalanie dźwięku w przedziale czasowym
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 16
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 0
Post: #11
RE: Kostki dźwiękowe - wyzwalanie dźwięku w przedziale czasowym
Czyli to ma bez tego odtwarzać ? dla całkowitości dajcie cały skrypt. Oświećcie zielonego:D bo zrobiłem dworzec, wyświetlacze mam ale do pełni szczęścia chce sobie zrobić zapowiedzi, żeby autobus po wjechaniu na stanowisko miał komunikat.:D



Rozumiem.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.02.2017 22:45 przez Woźny.)
24.02.2017 21:16
Szukaj postów Cytat

Technik Amator
Zasłużeni
Liczba postów: 922
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1159
Post: #12
RE: Kostki dźwiękowe - wyzwalanie dźwięku w przedziale czasowym
Wszystko jest napisane w drugim poście jak ma to wyglądać... Po prostu jak chcesz konkretny czas odtwarzania to modyfikujesz tamte wpisy odpowiednio o wpisy które ja pokazałem. Jeżeli zrobisz wszystko poprawnie będzie działało.

24.02.2017 22:55
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Woźny

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 16
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 0
Post: #13
RE: Kostki dźwiękowe - wyzwalanie dźwięku w przedziale czasowym
Zrobiłem od początku, do końca tak jak radziliście. Zwracam honor. Jest w porządku. Wcześniej w varliście zrobiłem zamiast "odtworz_koguta" swój wpis testxxx ...
Jednakże mam ostatni problem. Dźwięk w przeciągu 20sekund (tak jak ustalone), odtwarza się co 3s i się powiela. Nachodzi dźwięk na dźwięk. Chyba czeka mnie przesiadka na zapętlanie co 60... chyba że dojdę.

25.02.2017 23:54
Szukaj postów Cytat

Technik Amator
Zasłużeni
Liczba postów: 922
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1159
Post: #14
RE: Kostki dźwiękowe - wyzwalanie dźwięku w przedziale czasowym
Tutaj skrypt jest zrobiony pod zapętlanie danego dźwięku mianowicie wycia koguta... Nie napisałeś na początku co chcesz zrobić toteż nikt nie dopasował odpowiednio skryptu pod to. Jeżeli ma to być pojedyncza informacja o określonych godzinach to będzie to wyglądało tak:
w skrypcie
Kod:
{init}
    
{end}

{frame}    
    
    (L.S.Time) 16980 =
    (L.S.Time) 44160 =  ||
    {if}
     (T.L.nazwa_dźwięku)
   {endif}
{end}
gdzie dla nazwy dźwięku możesz dać sobie co zechcesz. Tylko żeby potem wszędzie się nazywało tak samo

w pliku konfiguracyjnym dźwięku:
Kod:
[sound]
dzwiek_koguta.wav
0.6

[3d]
0
0
0
30

[trigger]
nazwa_dźwięku

Reszta ma być tak samo jak wcześniej.

26.02.2017 00:00
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 16
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 0
Post: #15
RE: Kostki dźwiękowe - wyzwalanie dźwięku w przedziale czasowym
Wracam do tematu, otóż zrobiłem tak jak w ostatnim poście. Po do dodaniu w varlist "MyTime" zaczeło coś trybić.
Skrypt wygląda tak :
Kod PHP:
{init}
    
{
end}

{
frame}
    
    (
L.S.Time43200 =             - nie odtwarza
    
(L.S.Time43220 =  ||      -nie odtwarza
    
(L.S.Time43240 =  ||      -odtwarza
    
(L.S.Time43260 =  ||     -odtwarza
    
(L.S.Time43280 =  ||     - nie odtwarza itd
    
(L.S.Time43300 =  ||
    (
L.S.Time43320 =  ||
    (
L.S.Time43340 =  ||
    {if}
     (
T.L.gong)
   {endif}
{
end

Zapewne robię coś źle. Ale co ? zgłupiałem...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.04.2017 12:38 przez Woźny.)
15.04.2017 12:21
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 16
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 0
Post: #16
RE: Kostki dźwiękowe - wyzwalanie dźwięku w przedziale czasowym
Ten skrypt nie stosuje się do niczego. Raz odtwarza raz nie, a teraz zaczęło brzęczeć z kostek jak ze starej "jarzeniówki" :/

18.04.2017 19:15
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: