Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 3 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MAN A11
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 0
Post: #1
MAN A11
MAN A11 to niskopodłogowe autobusy przegubowe.
Produkowano je w latach 1995-2000.
Przykładowe MANy

Many z Białegostoku:
KPK
http://phototrans.pl/15,5027,31.html
http://phototrans.pl/15,5026,31.html

KPKM
http://phototrans.pl/15,4285,153.html
http://phototrans.pl/15,4274,153.html

KZK
http://phototrans.pl/15,3689,152.html
http://phototrans.pl/15,3691,152.html

MAN ze Szczecina:
SPAD
http://phototrans.pl/15,21140,68.html

MAN z Zielonej Góry:
MZK
http://phototrans.pl/15,27019,162.html

Co sądzicie o tych autobusach?


Zapraszam:
https://www.facebook.com/autobusy.trolejbusy
:)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.03.2015 15:38 przez Ikarek.)
11.01.2015 22:14
Szukaj postów Cytat

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,752
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #2
Odp: MAN NG312
Powiem trochę o MAN-ach ze SPADu. Przeguby skrzypią jak cholera, są głośne, ale co najważniejsze - dobrze zachowane. Jak na tak stare pojazdy przegub wygląda fajnie, nie są takie awaryjne, oraz mają przyjemne kokpity. Czasem drzwi mocno trzaskają, co negatywnie wpływa na komfort jazdy. Nie trzęsie aż tak bardzo, no ale coś jest. Ogólnie fajnie się nimi jedzie, kiedy mamy słuchawki i odpalamy muzykę.

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalka.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.01.2015 22:41 przez KMSzczecin.)
11.01.2015 22:40
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 194
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 17
Post: #3
RE: MAN NG312
Teraz nie korzystam już prawie z KM z racji posiadania własnych 4 kółek, ale jak jeździłem w Lublinie MAN-ami Irexu czy tam Meteora to nie narzekałem. Pięknie brzmiał ten pięciocylindrowy, 10-litrowy silnik, zwłaszcza w połączeniu ze skrzynką ZF 5 HP 590 (charakterystycznie szybko przerzuca biegi i miauczy dość intensywnie, inaczej jeszcze niż 4 HP 590, a seria HP 500 to już zupełnie inna bajka). Siedzonka miały wymienione, nie były fabryczne, ale dawały radę. Tragicznie było latem - sauna jak diabli. No i troszkę zbyt ciasne, bo 3-drzwiowe... potem pojawiło się chyba kilka 4-drzwiowych sztuk i było czuć różnicę zdecydowanie na plus. Przeguby nie skrzypiały nigdy.

Ocena? 8/10. Odjąłem 2 punkty za saunę i ciasnotę.


Marszałek polny Bernard Law Montgomery:
" Ja sam przebiłem sobie drogę przez Afrykę i uczestniczyłem w wielu bitwach. Myślę jednak, że to, co osiągnąłem, nie dorównuje temu, co osiągnął marszałek Rokossowski."
12.01.2015 13:16
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 764
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 172
Post: #4
RE: MAN NG312
Ja właśnie jechałem tymi białostockimi NG312 i muszę przyznać, że są fajne. Niektóre z nich mają "mordę" i "tyłek" zniżony, a przegub podwyższony. Jak wspomniał @szmelcedes, latem jest straszna sauna. Co do przegubów, w nie każdym NG312 on skrzypi (zależy to od dbania pojazdu). Drzwi trzaskają (co bardzo lubię:D), silnik wydaje piękne dźwięki. Ogólnie siedzenia są wygodne. Te MANy nie ulegają często awariom, jak na swój wiek.
Oceniam je na 9/10 :)

12.01.2015 16:22
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,939
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 985
Post: #5
RE: MAN NG312
Proponuję zmianę nazwy tematu na MAN A11, coby objąć wszystkie modele tej konstrukcji (NG262, NG272, NG312 itd.)

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

12.02.2015 20:20
Szukaj postów Cytat

Kierowca na Zlecenie
Użytkownicy
Liczba postów: 342
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 46
Post: #6
RE: MAN NG312
MAN NG312 jest też w wersji trzydrzwiowej która moim zdaniem jest najlepsza:P
Ale najgorsze to były te Berlinki, silnik Voith, ale za to zapoczątkowało to pierwsze w Polsce CG:P bo jak wiadomo w Szczecinie gdy sprowadzili te Berlińskie MAN-y to nie używali CG dla pasażerów, a Olsztyn nic nie modyfikował w drzwiach i zostawili te CG, moim zdaniem od tego się zaczęło te rozmnożenie CG w Polsce dzięki mojemu miastu:D


Załączone pliki Miniatury
   

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2016 17:21 przez Kozłowski.)
12.02.2015 21:20
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,939
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 985
Post: #7
RE: MAN NG312
Ale bzdura. CG były powszechne już od dawna, choćby w takim Poznaniu, gdzie w 1991 roku zaczęły przychodzić tramwaje, w których wszystkie drzwi poza pierwszymi były otwierane przez pasażera i zamykane przez miękki stopień, następnie w 1996 przyszły inne, z fotokomórką i pochodzące z Niemiec, które swoją drogą jeżdżą do dziś. Z autobusów ZTCW pierwsze, co przyszło z CG to Neoplany N4016 i MANy NL202 w 1996 roku, dwa lata przed dostarczeniem waszych NG312 do BVG.


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

12.02.2015 21:57
Szukaj postów Cytat

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #8
RE: MAN NG312
Cytat: silnik jakiś Voith-owy
Od kiedy to Voith produkuje silniki?


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

12.02.2015 22:52
Szukaj postów Cytat

Tynkarz malarz akrobata ;)
Użytkownicy
Liczba postów: 676
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 297
Post: #9
RE: MAN NG312
Od dawna ale do pociągów


[Obrazek: poznan-logo.png]
12.02.2015 23:10
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 189
Dołączył: 06-2015
Podziękowań: 117
Post: #10
RE: MAN A11
A czy tylko Poznań zakupił czterodrwiowe MAN-y NG272?


[Obrazek: QMIRFya.jpg]
03.05.2016 13:59
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: