Odpowiedź 
[Mapa] Biały Potok - Węglin
Autor Wiadomość

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1357
Post: #11
RE: Biały Potok - Węglin
Najlepiej z Internetu. Podaj logfile, jak napisał wyżej kacper, bo tak możesz prosić o każdy plik z katalogu gry:?

23.04.2017 12:29
Szukaj postów Cytat

MANiarz
Użytkownicy
Liczba postów: 43
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 11
Post: #12
RE: Biały Potok - Węglin
Delete.


[*] [Obrazek: vOSwGjF.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.01.2021 21:19 przez Wujek Puchaty.)
26.04.2017 13:44
Szukaj postów Cytat

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #13
RE: Biały Potok - Węglin
Nie dziwne, że nie działa, brakuje ci połowy obiektów i splines. Które są zawarte w paczce. Nie wiem jak tego dokonałeś, w każdym razie musisz uzupełnić obiekty. Program MapTools pomoże ci w znalezieniu braków, następnie musisz poszukać sobie tych obiektów.
Na pewno znajdziesz je w paczce z tą mapą. Jeśli jednak pobrałeś jakąś dziwną wersję i ich tam nie ma, to są w oficjalnej paczce z Projektem Szczecinem.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

26.04.2017 14:15
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 0
Post: #14
RE: Biały Potok - Węglin
Co może być powodem, nie wczytywania się większości tekstur i braku drogi?

Kod:
====================
    Start logging
====================

Date:    2017-04-29
Time:    01:30:26
Version: 2.3.004

0 01:30:26 -  -       Information: OMSI is working in fullscreen mode
1 01:30:26 -  -       Information: TIR - looking for DLL path...
2 01:30:26 -  -       Information: TIR  - DLL path not found - TIR disabled [0]
3 01:30:38 -  -       Information: Options dialog created
4 01:30:38 -  -       Information: Weather dialog created
5 01:30:38 -  -       Information: Profiles dialog created
6 01:30:38 -  -       Information: Time table running dialog created
7 01:30:38 -  -       Information: Start dialog created
8 01:30:38 -  -       Information: Menu 2 created
9 01:30:38 -  -       Information: Menu 3 created
10 01:30:38 -  -       Information: Tut dialog created
11 01:30:38 -  -       Information: Menu pos set
12 01:30:38 -  -       Information: Bro initialized
13 01:30:38 -  -       Information: Human engine initialized
14 01:30:38 -  -       Information: Forms set
15 01:30:38 -  -       Information: Captions set
16 01:30:38 -  -       Information: Screen ration set
17 01:30:38 -  -       Information: Init3D: BackBufferFormat = 22
18 01:30:38 -  -       Information: Init3D: Hardware vertex processing
19 01:30:38 -  -       Information: Init3D: Max iso = 16
20 01:30:38 -  -       Information: Init3D: Hal active
21 01:30:39 -  -       Information: Creating 3D device procedure finished
22 01:30:39 -  -       Information: 3D initialized
23 01:30:39 -  -       Information: Direct sound initialized
24 01:30:39 -  -       Information: Create main manager...
25 01:30:39 -  -       Information: Veh array created
26 01:30:39 -  -       Information: CS initialized
27 01:30:39 -  -       Information: Station manager created
28 01:30:39 -  -       Information: OBB created
29 01:30:39 -  -       Information: Tex managers created
30 01:30:39 -  -       Information: Tex manager started
31 01:30:39 -  -       Information: Tutorial manager created
32 01:30:39 -  -       Information: Material manager created
33 01:30:39 -  -       Information: Scenery object manager created
34 01:30:39 -  -       Information: Human manager created
35 01:30:39 -  -       Information: RV type manager created
36 01:30:39 -  -       Information: RV lists created
37 01:30:39 -  -       Information: Spline manager created
38 01:30:39 -  -       Information: Time table manager created
39 01:30:39 -  -       Information: Currency manager created
40 01:30:40 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
41 01:30:40 -  -     Warning:       Did not find texture file "SD_Rad_v.bmp"!
42 01:30:40 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
43 01:30:40 -  -       Information: Visual helpers created
44 01:30:40 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
45 01:30:40 -  -       Information: ---
46 01:30:40 -  -       Information: Download Internet Textures...
47 01:30:40 -  -       Information: Input Manager erstellen...
48 01:30:40 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
49 01:30:40 -  -       Information: Game Controller laden...
50 01:30:40 -  -       Information: Progman initialisieren...
51 01:30:40 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
52 01:30:40 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
53 01:30:40 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
54 01:30:40 -  -       Information: Redline initialisieren...
55 01:30:40 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
56 01:30:40 -  -       Information: Plugins initialisieren...
57 01:30:40 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
58 01:30:40 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
59 01:30:49 -  -       Information: Load maps\Bialy Potok Weglin\global.cfg map...
60 01:30:49 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
61 01:30:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
62 01:30:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
63 01:30:49 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
64 01:30:49 -  -       Information: Load Precip. Sound...
65 01:30:49 -  -       Information:    Sound erstellen...
66 01:30:49 -  -       Information:    Sound laden...
67 01:30:49 -  -       Information: Set Weather System vars...
68 01:30:49 -  -       Information: Sky and Weather created
69 01:30:49 -  -       Information: Date: 1994 1019, Time: 163533
70 01:30:52 -  -       Information: Fonts initialized
71 01:30:52 -  -       Information: Map created
72 01:30:52 -  -       Information:   Map Global File loaded
73 01:30:52 -  -       Information:   Registrations loaded
74 01:30:52 -  -       Information:   Parked Cars loaded
75 01:30:52 -  -       Information:   Map AILists loaded
76 01:30:52 -  -       Information:   New Centerkachel set
77 01:30:52 -  -       Information:   VarParents loaded
78 01:30:52 -  -       Information:   Special Objects refreshed
79 01:30:52 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
80 01:30:54 -  -       Information: Map loaded
81 01:30:54 -  -       Information: Humans created
82 01:30:54 -  -       Information: Editor refreshed
83 01:30:54 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
84 01:30:54 -  -       Information: Weather loaded
85 01:30:54 -  -       Information: Map camera loaded
86 01:30:54 -  -       Information: maps\Bialy Potok Weglin\global.cfg map loaded!
87 01:30:55 -  -       Information: Refresh Tile: 4, maps\Bialy Potok Weglin\tile_-2_1.map ...
88 01:30:55 -  -       Information: Refresh Tile: 5, maps\Bialy Potok Weglin\tile_-2_2.map ...
89 01:30:55 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
90 01:30:55 -  -       Information: Refresh Tile: 2, maps\Bialy Potok Weglin\tile_-1_1.map ...
91 01:30:55 -  -     Warning:       Did not find texture file "helper_path_cars_1_invert.bmp"!
92 01:30:56 -  -       Information: Refresh Tile: 3, maps\Bialy Potok Weglin\tile_-1_2.map ...
93 01:30:56 -  -     Warning:       Nie znaleziono obiektow scenerii: Sceneryobjects\Mega polish mod\Obiekty innych\by NightHauler\slupek\slupek.sco, jesli uruchamiasz mape dodatkowa, przeczytaj jej dokumentacje i skontaktuj sie z jej autorem. Jesli wczytujesz natomiast mape z podstawy (Spandau lub Grundorf), uzyj funkcji sprawdzenia spojnosci plikow.
94 01:30:56 -  -   Error:           The file "Sceneryobjects\Mega polish mod\Obiekty innych\by NightHauler\slupek\slupek.sco" could not be loaded!
95 01:30:56 -  -     Warning:       Invalid Object: Sceneryobjects\Mega polish mod\Obiekty innych\by NightHauler\slupek\slupek.sco"
96 01:30:56 -  -     Warning:       Nie znaleziono obiektow scenerii: Sceneryobjects\Mega polish mod\Obiekty innych\by NightHauler\slupek\slupek.sco, jesli uruchamiasz mape dodatkowa, przeczytaj jej dokumentacje i skontaktuj sie z jej autorem. Jesli wczytujesz natomiast mape z podstawy (Spandau lub Grundorf), uzyj funkcji sprawdzenia spojnosci plikow.
97 01:30:56 -  -   Error:           In map file "maps\Bialy Potok Weglin\tile_0_0.map" there was an error in line 6259!
98 01:30:56 -  -     Warning:       Nie znaleziono obiektow scenerii: Sceneryobjects\Mega polish mod\Obiekty innych\by NightHauler\slupek\slupek.sco, jesli uruchamiasz mape dodatkowa, przeczytaj jej dokumentacje i skontaktuj sie z jej autorem. Jesli wczytujesz natomiast mape z podstawy (Spandau lub Grundorf), uzyj funkcji sprawdzenia spojnosci plikow.
99 01:30:56 -  -   Error:           In map file "maps\Bialy Potok Weglin\tile_0_1.map" there was an error in line 4615!
100 01:30:56 -  -       Information: Date: 1994 1019, Time: 163533
101 01:31:01 -  -       Information: Traffic loaded
102 01:31:01 -  -       Information: Date: 1994 1019, Time: 163533
103 01:31:01 -  -       Information: Reset Passengers...
104 01:31:01 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
105 01:31:01 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
106 01:31:02 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
107 01:31:02 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
108 01:31:02 -  -       Information: Reset State Matrices...
109 01:31:02 -  -       Information: Start Tex Thread...
110 01:31:02 -  -       Information: Init Red Line...
111 01:31:02 -  -       Information: Set Initial Render States...
112 01:31:04 -  -     Warning:       Did not find texture file "Kennz.bmp"!
113 01:31:06 -  -       Information: Menu pos set
114 01:31:10 -  -       Information: Deativating TIR...
115 01:31:10 -  -       Information: TIR was not available
116 01:31:11 -  -       Information: Closing actual map...
117 01:31:11 -  -       Information: Actual map closed!
118 01:31:11 -  -       Information: OMSI is closing...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.04.2017 00:31 przez Kris07.)
28.04.2017 22:53
Szukaj postów Cytat

Technik Amator
Zasłużeni
Liczba postów: 922
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1159
Post: #15
RE: Biały Potok - Węglin
Na pewno nie wałkowane miliony razy braki obiektów, na pewno to nie to:) Użyj zalecanego milion razy programu to znalezienia braków obiektów po czym napisz w zalecanym miliony razy wątku o brakujące obiekty.

29.04.2017 00:46
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 43
Dołączył: 08-2015
Podziękowań: 5
Post: #16
RE: Biały Potok - Węglin
Mam problem otóż nie mam rozkładów na mapie map tools nic nie wykrywa

09.05.2018 17:48
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: