Zamknięty 
Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 38
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 3
Post: #241
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Witam, od jakiegoś czasu wszystkie pojazdy AI (Solarisy) na tej mapie jeżdzą z odpowiednimi numerami linii, ale wyświetlany jest zły kierunek: "Zjazd zajezdnia b ce", a w drugiej linijce: "ul. Grabiszyńska b ce". Przez to oczywiście pasażerowie nie reagują na żaden z tych pojazdów. Co może być tego przyczyną?

15.04.2017 15:16
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 0
Dołączył: 09-2013
Podziękowań: 0
Post: #242
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Dobry Wieczór.
Problemy zaczęły się dzisiaj, podczas mojej rozgrywki na mapie Fikcyjny Szczecin 2.50.03. Po około 30 minutach jazdy zauważyłem, że na mapie brakuje 12-metrowych autobusów AI. Wkrótce zorientowałem się, że pojazdy te były "niewidzialne" - widoczny był jedynie kierowca, pasażerowie oraz poświata tylnych czerwonych świateł hamowania (Pojazdami tymi były Solarisy Urbino 12 z paczki PL - autobusy 18-metrowe działały bez zarzutu). Jako, że oprócz tego wszystko było w porządku, postanowiłem kontynuować kurs. Po następnych 30 minutach gra zaczęła wariować. W pewnym momencie nastąpił gwałtowny spadek liczny FPSów - tym samym zniknęły spliny i teren. Mimo to autobus utrzymywał się na "niewidzialnej" powierzchni i dało jechać się dalej. Wszystko wróciło do normy po wjeździe na następny kwadrat mapy. Problem pojawił się również przy wyłączaniu gry. Zamknięcie OMSI 2 uniemożliwił ten błąd: "Zugriffsverletzung bei Adresse 632C95A0 in Modul 'd3d9.dll'. Lesen von....". Nie mam zielonego pojęcia co się stało. OMSI 2 zainstalowane mam już od dawna (niemal od premiery) i nigdy nie było żadnych większych kłopotów, podobnie jak w przypadku Fikcyjnego Szczecina 2.50.03. Należy również dodać, że w międzyczasie (przed powstaniem błędu) nie wgrywałem dodatkowych dodatków oraz nic nie usuwałem. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam.

Logfile:
http://wklejto.pl/276400

21.04.2017 21:41
Szukaj postów

strefa-omsi.pl
Administratorzy
Liczba postów: 1,438
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 524
Post: #243
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Aktualizacji systemu/gry lub zmian sprzętowych też nie było w tym czasie? Trudno uwierzyć, że problem sam z siebie nagle zaczął się pojawiać. W tym przypadku ciężko cokolwiek doradzić, bo to błędy trudne do diagnozowania. Jedyne co przychodzi na myśl to reinstalacja mapy, a jak nic to nie da to sprawdzenie spójności plików gry na Steamie.

Skoro napisałeś tutaj to zakładam, że problem dotyczy tylko tej mapy.


♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

25.04.2017 15:21
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 215
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 24
Post: #244
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Ja bym Ci doradził wgrać od nowa MegaPack może to w tedy pomoże bo ja miałem podobnie.

26.04.2017 19:41
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 0
Dołączył: 09-2013
Podziękowań: 0
Post: #245
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Fakt tutaj skłamałem.... była jedna, mała aktualizacja systemu (Rzędu - Instalowanie aktualizacji 1z1). Nie wiem czy taka mała aktualizacja mogłaby wpłynąć na działanie gry aż do tego stopnia. Większe się instalowały i było ok. Przeinstalowałem mapę (dla bezpieczeństwa zostawiłem AI listę z podstawowymi autobusami MAN) i paczkę solarisów. Zagrałem dwie gry - podczas pierwszej wszystko działało ok. Kiedy grałem innym razem, gra się niespodziewanie wyłączyła (omsi.exe przestał działać). Zrobiłem błąd, że nie rzuciłem okiem wtedy na Logfile. Nie odnotowałem jednak ubytków w pojazdach na drodze, bądź zanikania obiektów.... Po "wybiciu do systemu" i następnym wczytaniu "ostatniej sytuacji na mapie", wszystko było w porządku - dojechałem do końca trasy. Muszę jeszcze zrobić kilka kursów, żeby zobaczyć jak to wygląda. Dziękuję za wszelkie wskazówki - w razie dalszych problemów wiem, że mogę liczyć na Państwa pomoc - dziękuję jeszcze raz.

28.04.2017 14:10
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 17
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 0
Post: #246
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Witam jak zrobić aby po mapie jeździły same solarisy za miast manów? tak miałem kiedys ale po powrocie do mapki nie wiem ja tego dokonać

01.05.2017 14:40
Szukaj postów

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,041
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #247
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Jeżeli masz paczkę z mapą, to masz tam foldery z opcjonalnymi ailistami, zdaje się, że są opisane i wrzuć na nowo sam ailist z Solarisami:P .


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
01.05.2017 17:15
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 17
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 0
Post: #248
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
chodzi o te pliki HOF Solaris i HOF Man? bo w opcjonajnych nic nie ma po za folderami vechicles i man

02.05.2017 16:13
Szukaj postów

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,041
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #249
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Nie HOF, tylko ailist, wydaje mi się, że były w paczce, inaczej nie jeździłyby mi Solarisy (sam bym tego sobie nie umiał skomponować).


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
02.05.2017 22:17
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 09-2015
Podziękowań: 0
Post: #250
[usunięto] Fikcyjny Szczecin 2.50.xx
Mam pewien problem na mapie Fikcyjny Szczecin jeżdzą mi autobusy AI. A wszystko zrobiłem jak było podane w ReadMe i nie działa;( . Oczywiście w opcjach gry mam ustawione żeby autobusy mi jeździły. Na mapie Projekt PKM nic nie musiałem robić i autobusy działały. Jeżeli jest już gdzieś to wytłumaczone to z góry przepraszam.

skawek w dniu 07.05.2017 o 19:17 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Połączyłem z wątkiem wiodącym. Zanim coś napiszesz, upewnij się, że adekwatny wątek już nie istnieje.


07.05.2017 14:09
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: