Odpowiedź 
[Mapa] Krummenaab v1.0
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 227
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 14
Post: #1
Krummenaab v1.0
Pobrałem mapę jak w temacie ale mam problem,bo po uruchomieniu gry z tą mapą,wybraniu autobusu,potem punktu startowego np: Krummenaab Hbf,jak pojawia się autobus,po wybraniu rozkładu i ustawieniu w IBIS numeru linii i route(trasy)jak chcę ruszyć autobusem z miejsca startowego to gra zaczyna się tak jakby przycinać.
Co mogę zrobić z opisanym w poście problemem tak by dało się płynnie grać na tej mapie???

28.08.2016 13:55
Szukaj postów Cytat

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #2
RE: Krummenaab v1.0
Sprawdź plik ailist.cfg czy posiadasz wszystkie pojazdy, pokaż plik logfile.txt po wystąpieniu tego błędu.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

28.08.2016 14:24
Szukaj postów Cytat

ZF Automatik
Użytkownicy
Liczba postów: 142
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 111
Post: #3
RE: Krummenaab v1.0
Po wczytaniu mapy mam niebo, mimo że posiadam wszystkie obiekty i spliny.
Podaje loglife:
Kod:
====================
    Start logging
====================

Date:    28.08.2016
Time:    19:59:31
Version: 2.2.032

0 19:59:31 -  -       Information: OMSI is working in fullscreen mode
1 19:59:32 -  -       Information: TIR - looking for DLL path...
2 19:59:32 -  -       Information: TIR  - DLL path not found - TIR disabled [0]
3 19:59:58 -  -       Information: Options dialog created
4 19:59:58 -  -       Information: Weather dialog created
5 19:59:58 -  -       Information: Profiles dialog created
6 19:59:58 -  -       Information: Time table running dialog created
7 19:59:58 -  -       Information: Start dialog created
8 19:59:58 -  -       Information: Menu 2 created
9 19:59:58 -  -       Information: Menu 3 created
10 19:59:58 -  -       Information: Tut dialog created
11 19:59:58 -  -       Information: Menu pos set
12 19:59:58 -  -       Information: Bro initialized
13 19:59:58 -  -       Information: Human engine initialized
14 19:59:58 -  -       Information: Forms set
15 19:59:58 -  -       Information: Captions set
16 19:59:58 -  -       Information: Screen ration set
17 19:59:58 -  -       Information: Init3D: BackBufferFormat = 22
18 19:59:58 -  -       Information: Init3D: Hardware vertex processing
19 19:59:58 -  -       Information: Init3D: Max iso = 16
20 19:59:58 -  -       Information: Init3D: Hal active
21 19:59:58 -  -       Information: Creating 3D device procedure finished
22 19:59:58 -  -       Information: 3D initialized
23 19:59:58 -  -       Information: Direct sound initialized
24 19:59:58 -  -       Information: Create main manager...
25 19:59:58 -  -       Information: Veh array created
26 19:59:58 -  -       Information: CS initialized
27 19:59:58 -  -       Information: Station manager created
28 19:59:58 -  -       Information: OBB created
29 19:59:58 -  -       Information: Tex managers created
30 19:59:58 -  -       Information: Tex manager started
31 19:59:58 -  -       Information: Tutorial manager created
32 19:59:58 -  -       Information: Material manager created
33 19:59:58 -  -       Information: Scenery object manager created
34 19:59:58 -  -       Information: Human manager created
35 19:59:58 -  -       Information: RV type manager created
36 19:59:58 -  -       Information: RV lists created
37 19:59:58 -  -       Information: Spline manager created
38 19:59:58 -  -       Information: Time table manager created
39 19:59:58 -  -       Information: Currency manager created
40 19:59:58 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
41 19:59:58 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
42 19:59:58 -  -       Information: Visual helpers created
43 19:59:58 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
44 19:59:59 -  -       Information: ---
45 19:59:59 -  -       Information: Download Internet Textures...
46 20:00:01 -  -       Information: Input Manager erstellen...
47 20:00:01 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
48 20:00:01 -  -       Information: Game Controller laden...
49 20:00:01 -  -       Information: Progman initialisieren...
50 20:00:01 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
51 20:00:01 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
52 20:00:01 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
53 20:00:01 -  -       Information: Redline initialisieren...
54 20:00:01 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
55 20:00:01 -  -       Information: Plugins initialisieren...
56 20:00:01 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
57 20:00:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
58 20:00:31 -  -       Information: Load maps\Krummenaab Updated\global.cfg map...
59 20:00:31 -  -       Information: Load Cloud and Snowfall objects...
60 20:00:31 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
61 20:00:31 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
62 20:00:31 -  -       Information: Load Precip. Part. System...
63 20:00:31 -  -       Information: Load Precip. Sound...
64 20:00:31 -  -       Information:    Sound erstellen...
65 20:00:31 -  -       Information:    Sound laden...
66 20:00:31 -  -       Information: Set Weather System vars...
67 20:00:31 -  -       Information: Sky and Weather created
68 20:00:31 -  -       Information: Date: 2016 0829, Time: 120638
69 20:00:37 -  -       Information: Fonts initialized
70 20:00:37 -  -       Information: Map created
71 20:00:38 -  -       Information:   Map Global File loaded
72 20:00:38 -  -       Information:   Registrations loaded
73 20:00:38 -  -       Information:   Parked Cars loaded
74 20:00:38 -  -       Information:   Map AILists loaded
75 20:00:38 -  -       Information:   New Centerkachel set
76 20:00:38 -  -       Information:   VarParents loaded
77 20:00:38 -  -       Information:   Special Objects refreshed
78 20:00:38 -  -       Information:   Object and Spline Matrices refreshed
79 20:00:47 -  -       Information: Map loaded
80 20:00:47 -  -       Information: Humans created
81 20:00:47 -  -       Information: Editor refreshed
82 20:00:48 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
83 20:00:48 -  -       Information: Weather loaded
84 20:00:48 -  -       Information: Map camera loaded
85 20:00:48 -  -       Information: maps\Krummenaab Updated\global.cfg map loaded!
86 20:00:49 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
87 20:00:49 -  -       Information: Refresh Tile: 28, maps\Krummenaab Updated\tile_12_8.map ...
88 20:00:52 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab2\Blumenk1.sco: texture filename Metall2.dds not found in mesh file Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab2\model\Blumenk1.o3d!
89 20:00:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
90 20:00:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "dummy_text.bmp"!
91 20:00:53 -  -   Error:           The file "Sceneryobjects\Oberpfalz 3D\Krummenaab\Hst_Holz_passenger.cfg" could not be loaded!
92 20:00:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
93 20:00:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
94 20:00:54 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
95 20:00:54 -  -       Information: Refresh Tile: 29, maps\Krummenaab Updated\tile_13_8.map ...
96 20:00:54 -  -   Error:           The file "vehicles\X10 Tiguan\Tiguan_parked.sco" could not be loaded!
97 20:00:54 -  -     Warning:       Invalid Object: vehicles\X10 Tiguan\Tiguan_parked.sco"
98 20:00:54 -  -       Information: Date: 2016 0829, Time: 120638
99 20:00:58 -  -       Information: Traffic loaded
100 20:00:58 -  -       Information: Date: 2016 0829, Time: 120638
101 20:00:58 -  -       Information: Reset Passengers...
102 20:00:58 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
103 20:00:58 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
104 20:00:59 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
105 20:00:59 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
106 20:00:59 -  -       Information: Reset State Matrices...
107 20:00:59 -  -       Information: Start Tex Thread...
108 20:00:59 -  -       Information: Init Red Line...
109 20:00:59 -  -       Information: Set Initial Render States...
110 20:00:59 -  -       Information: Menu pos set
111 20:01:04 -  -       Information: Deativating TIR...
112 20:01:04 -  -       Information: TIR was not available
113 20:01:05 -  -       Information: Closing actual map...
114 20:01:05 -  -       Information: Actual map closed!
115 20:01:05 -  -       Information: OMSI is closing...


Specyfikacja komputera:
Procesor graficzny: Gigabyte GTX 1060 6GB
Procesor: Intel Core i5 4440 CPU @ 3.10GHz
Pamięc RAM: 8GB
Dysk twardy: 1TB
28.08.2016 19:03
Szukaj postów Cytat

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #4
RE: Krummenaab v1.0
Wywal "vehicles\X10 Tiguan\Tiguan_parked.sco" z parklist.txt.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

28.08.2016 19:15
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: MAZak , Kris MKiG

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,041
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #5
RE: Krummenaab v1.0
Też miałem to samo, jednak ma się trochę doświadczenia i już wiem, że pliki SCO poprzez owo rozszerzenie są kojarzone z obiektami i jak nie ma, to gra głupieje i mamy niebo. W fold. z mapą mamy różne komplety ailist i parklist (ok. 12-13) i tabelę z zestawieniem, co która zawiera, polecam, można dopasować różne kombinacje, a posiadacze dowolnych, lub obu płatnych dodatków (mamy tam wpisane auta z Hamburga i Berlina X10) mogą czuć się usatysfakcjonowani, że nikt o nich nie zapomniał i nie muszą widywać na ulicach jedynie oklepanej mieszanki z podstawowego Berlina :E . To także puszczenie oka do tych, którzy sami nie potrafią grzebać w ailistach (w parklist jest już łatwo)w celu wymiany osobówek a mają juz dosyć podstawowego zestawu aut z podstawki (jak ja kiedyś).


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
28.08.2016 19:55
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 227
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 14
Post: #6
RE: Krummenaab v1.0
Udało mi sie po uruchomieniu mapy,wybraniu autobusu,rozkładu i ustawieniu wszystkiego w IBIS podjechać na stanowiska przy Krummenaab Bhf ,gdzie pasażerowie wsiedli do autobusu,ruszyłem i po chwili się zatrzymałem celem sprawdzenia dalszej drogi i nagle autobus zaczął skakać jak szalony.

28.08.2016 20:20
Szukaj postów Cytat

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #7
RE: Krummenaab v1.0
To problem z zbyt wysokimi ustawieniami w stosunku do twojego sprzętu.


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
28.08.2016 20:27
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 227
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 14
Post: #8
RE: Krummenaab v1.0
Odnośnie problemu z #5 posta wgrałem z niemieckiego forum OMSI wersję 1.1 tej mapy.Po jej wgraniu,wybraniu miejsca startowego Krummenaab Bhf,autobusu,zajezdni mapy udało mi się przejechać z pierwszego przystanku linii I51 jadąc po trasie Krummenaab Bhf-Ilsenbach do następnego przystanku,ale po zatrzymaniu się na tym przystanku otwarciu drzwi pasażerowie wsiedli,zamknąłem drzwi i jak chciałem ruszyć w dalszą drogę nagle autobus zaczął mi skakać jak szalony i nic z tym nie mogłem zrobić,jedynie zakończyć grę.
Co zrobić by na tej mapie autobus mi nie skakał(na inych mapach nie mam tego problemu,występuje on wyłącznie na tej mapie)?

Do moderacji: Bardzo proszę o pozostawienie tego posta celem uzyskania odpowiedzi na problem

29.08.2016 16:58
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 10
Dołączył: 08-2016
Podziękowań: 0
Post: #9
RE: Krummenaab v1.0
Witam

Ja mam z kolei inny problem.
Pobrałem Krummenaab 1.1 + fix - wszystko prawidłowo skopiowałem.
Kiedy odpalam mapę niestety tylko widzę niebo nic więcej - zero obiektów.

Posiadam omsi 2 steam + drei generationen + city bus 305 i 305g.

Po za Krummenaab 1.1 + fix trzeba jeszcze zainstalować jakieś dodatkowe obiekty ? Jeśli tak, to proszę o listę i ew. linki.

Dziwne bo kiedyś instalowałem wiele innych tras - np. Tettau, Lemmental v3 wraz z dodatkami czy Neustedt i nie było żadnych problemów. Obecnie posiadam tylko omsi 2 bez żadnych modów.

Pozdrawiam!

30.08.2016 17:18
Szukaj postów Cytat

B)
Użytkownicy
Liczba postów: 558
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 188
Post: #10
RE: Krummenaab v1.0
Zainstaluj program Maptools, uruchom, zeskanuj omsi, wejdź w zakładki missing objects lub missing splines i zobacz czego Ci brakuje.


blah
30.08.2016 17:21
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: