Odpowiedź 
[Mapa] Lemmental (v3.0.8)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 0
Post: #21
RE: Lemmental (v3.0.2)
Nie ogarniam czego mam tam szukać.

24.05.2016 14:26
Szukaj postów Cytat

strefa-omsi.pl
Administratorzy
Liczba postów: 1,439
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 524
Post: #22
RE: Lemmental (v3.0.2)
W pliku masz listę podobną do tej:
Kod:
[aigroup_2]
NormalCars

vehicles\VW_Golf_2\AI_VW_Golf_2.bus    70
vehicles\MB_W123_230E\AI_mb_w123_230e.bus    50
vehicles\MAN_F90\AI_MAN_F90_Wechselbruecke.bus    30
vehicles\MB_W123_230E\AI_mb_w123_230e_cab.bus    10
vehicles\VW_T3\VW_T3_Van.ovh    10
vehicles\VW_T3\VW_T3_Transporter.ovh    10
vehicles\Opel_Manta_B\ai_opel_manta_b.ovh    10
vehicles\Citr_BX\BX.ovh    40
vehicles\MB_T1\ai_mb_t1_kasten.ovh    10
vehicles\MB_T1\ai_mb_t1_rtw.ovh    1
[end]


[aigroup_depot]
Busses
Grundorf



[aigroup_depot_typgroup_2]
Vehicles\MAN_NL_NG\MAN_GN92_main.bus
2530    GRN-V 30
2535    GRN-V 35
[end]

[aigroup_2]
Regionalbahn

trains\regio_grundorf.zug
[end]

Chodzi o sprawdzenie czy wszystkie zadeklarowane tu pojazdy posiadasz fizycznie na dysku. Ścieżki masz podane w tym właśnie pliku, czyli wchodzisz do podfolderu Vehicles (z poziomu głównego folderu gry) i po kolei patrzysz czy masz to, co trzeba.


♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.05.2016 22:44 przez skawek.)
25.05.2016 22:43
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 0
Post: #23
RE: Lemmental (v3.0.2)
Sprawdziłem i brakuje mi:

Kod:
vehicles\X10 Clio\Clio.ovh    11
vehicles\X10 Corolla\Corolla.ovh    10
vehicles\X10 Megane\Megane.ovh    9
vehicles\X10 Tiguan\Tiguan.ovh    8
vehicles\X10 Zafira\Zafira.ovh    4
vehicles\X10 R420\R420-Trailer1.ovh    8
vehicles\X10 R420\R420.ovh    6
vehicles\HH109_KIPKW1\ai_hh109kipkw1.bus    25
vehicles\HH109_KIPKW2\ai_hh109kipkw2.bus    8
vehicles\HH109_KIPKW3\ai_hh109kipkw3.bus    25
vehicles\HH109_KIPKW4\ai_hh109kipkw4.bus    20
vehicles\HH109_KIPKW4\ai_hh109kipkw4_stufenheck.bus    20
vehicles\HH109_KIPKW5\ai_hh109kipkw5_ziv.bus    25
vehicles\HH109_KIPKW6\ai_hh109kipkw6.bus    8
vehicles\HH109_KIPKW7\ai_hh109kipkw7_ziv.bus    3
vehicles\HH109_KIPKW7\ai_hh109kipkw7_paket.bus    1
vehicles\HH109_KIPKW7\ai_hh109kipkw7_ambu.bus    1
vehicles\HH109_KIPKW5\ai_hh109kipkw5_taxi.bus    12
vehicles\HH109_KIPKW5\ai_hh109kipkw5_pol.bus    2

vehicles\X10 R420\R420-Trailer1.ovh    5
vehicles\X10 R420\R420.ovh    1

vehicles\HH109_KIPKW7\ai_hh109kipkw7_ambu_active.bus    1
vehicles\HH109_KIPKW5\ai_hh109kipkw5_pol_active.bus    1

trains\regio_falkensee.zug
trains\regio_grundorf.zug
trains\X10_112_IC-8.zug
trains\X10_ICE1.zug
trains\X10_112_RE160-4.zug
trains\X10_112_RE160-5.zug

trains\kesselwagen.zug
trains\kohle_voll.zug
trains\kohle_leer.zug

vehicles\B727\b727.ovh


Jestem Szymek w dniu 30.05.2016 o 14:04 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Tak długie logi wstawiamy w tagi code.


30.05.2016 13:33
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #24
RE: Lemmental (v3.0.2)
Są to pojazdy z dodatku płatnego. Możesz je po prostu usunąć i zastąpić innymi, np. z Grundorfu;)


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
30.05.2016 13:53
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,940
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 984
Post: #25
RE: Lemmental (v3.0.2)
Mam problem z nocnymi teksturami terenu na tej mapie:
[Obrazek: mHBbyWN.png]
log:
Kod:
95 14:27:25 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
96 14:27:25 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
97 14:27:25 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
98 14:27:26 -  -     Warning:       Did not find texture file "Textfeld_1.bmp"!
99 14:27:26 -  -     Warning:       Did not find texture file "Textfeld_1.bmp"!
100 14:27:27 -  -     Warning:       Did not find texture file "Hst_Reiter_3dgt.bmp"!
101 14:27:51 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
102 14:27:51 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
103 14:27:51 -  -       Information: Refresh Tile: 124, maps\Lemmental\tile_5_-5.map ...
104 14:27:52 -  -     Warning:       Did not find texture file "Splines\BS_ADDON_CreativeStreets\Gehwege\texture\BS_Gehweg_Allgemein1.bmp"!
105 14:27:56 -  -       Information: Refresh Tile: 125, maps\Lemmental\tile_6_-5.map ...
106 14:27:57 -  -     Warning:       Did not find texture file "text.bmp"!
107 14:27:59 -  -     Warning:       Did not find texture file "Textfeld_1.bmp"!
108 14:28:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
109 14:28:01 -  -     Warning:       Did not find texture file "StrSchild_Text1.bmp"!
110 14:28:02 -  -       Information: Refresh Tile: 127, maps\Lemmental\tile_7_-5.map ...
111 14:28:20 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\model_O530G_FL_3doors_Main.cfg: texture filename vmatrix_leer_led.png not found in mesh file vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\18m_main\vollmatrix_text_K++.o3d!
112 14:28:20 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\model_O530G_FL_3doors_Main.cfg: texture filename vmatrix_voll_led_h120s1.dds not found in mesh file vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\18m_main\vollmatrix_text_K++.o3d!
113 14:28:20 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\model_O530G_FL_3doors_Main.cfg: texture filename vmatrix_voll_led_h210s1.dds not found in mesh file vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\18m_main\vollmatrix_text_K++.o3d!
114 14:28:20 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\model_O530G_FL_3doors_Main.cfg: texture filename vmatrix_voll_led_h300s1.dds not found in mesh file vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\18m_main\vollmatrix_text_K++.o3d!
115 14:28:20 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\model_O530G_FL_3doors_Main.cfg: texture filename vmatrix_voll_led_h000s0.dds not found in mesh file vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\18m_main\vollmatrix_text_K++.o3d!
116 14:28:33 -  -     Warning:       Did not find texture file "Drucker-Textfeld.tga"!
117 14:29:00 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\model_O530G_FL_3doors_Trail.cfg: texture filename vmatrix_leer_led.png not found in mesh file vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\18m_trail\vollmatrix_text_K++.o3d!
118 14:29:00 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\model_O530G_FL_3doors_Trail.cfg: texture filename vmatrix_voll_led_h120s1.dds not found in mesh file vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\18m_trail\vollmatrix_text_K++.o3d!
119 14:29:00 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\model_O530G_FL_3doors_Trail.cfg: texture filename vmatrix_voll_led_h210s1.dds not found in mesh file vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\18m_trail\vollmatrix_text_K++.o3d!
120 14:29:00 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\model_O530G_FL_3doors_Trail.cfg: texture filename vmatrix_voll_led_h300s1.dds not found in mesh file vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\18m_trail\vollmatrix_text_K++.o3d!
121 14:29:00 -  -     Warning:       File vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\model_O530G_FL_3doors_Trail.cfg: texture filename vmatrix_voll_led_h000s0.dds not found in mesh file vehicles\MB_O530_Facelift_Morphi\model\18m_trail\vollmatrix_text_K++.o3d!
122 14:29:38 -  -     Warning:       Did not find texture file "Drucker-Textfeld.tga"!
123 14:29:56 -  -       Information: Date: 2016 0802, Time: 194910
124 14:29:56 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
125 14:29:56 -  -       Information: Date: 2016 0802, Time: 194910
126 14:30:06 -  -       Information: Traffic loaded
127 14:30:08 -  -       Information: Reset Passengers...
128 14:30:08 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
129 14:30:08 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
130 14:30:08 -  -       Information: Date: 2016 0802, Time: 194910
131 14:30:08 -  -       Information: Reset Passengers...
132 14:30:08 -  -       Information: Initialize Scheduled AI...
133 14:30:08 -  -       Information: Refresh All Vehicle Indices...
134 14:30:08 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
135 14:30:08 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
136 14:30:08 -  -       Information: Reset State Matrices...
137 14:30:08 -  -       Information: Start Tex Thread...
138 14:30:08 -  -       Information: Init Red Line...
139 14:30:08 -  -       Information: Set Initial Render States...
140 14:30:17 -  -       Information: Menu pos set


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

12.08.2016 13:42
Szukaj postów Cytat

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,041
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #26
RE: Lemmental (v3.0.2)
Odnośnie pojazdów z dodatku Hamburg - nie wiedzieć czemu, ale nagminne jest użycie w ailistach do map korzystających z dod. Hamburg Day&Night (lub Tag & Nacht - to samo znaczenie) rozszerzenia .bus w ścieżkach do pojazdów z Hamburga - powinno być .ovh - przez to ulice są puste, bo pojazdy nie jeżdżą, ale jak mają jeździć? :E . Sam na to wpadłem z okazji właśnie nie jeżdżących osobówek np. na mapie Hamburg-Harburg. Czytając post #23 przypomniałem sobie o tym i pomyślałem, że podzielę się tą informacją i sposobem na rozwiązanie problemu nie jeżdżących osobówek z tymi, u których on występuje, a korzystają z ailist z osobówkami (bo to przy nich się ten błąd pojawia) z Hamburga:) .


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.08.2016 14:13 przez Konduktor5-8.)
12.08.2016 14:12
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #27
RE: Lemmental (v3.0.2)
Goppel:
104 14:27:52 - - Warning: Did not find texture file "Splines\BS_ADDON_CreativeStreets\Gehwege\texture\BS_Gehweg_Allgemein1.bmp"!


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
12.08.2016 16:29
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,940
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 984
Post: #28
RE: Lemmental (v3.0.2)
To jest tekstura chodnika, która na dodatek znajduje się tam, gdzie powinna :iksde: Żeby było zabawniej, dwa segmenty dalej tekstury terenu magicznie się pojawiają.


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

12.08.2016 17:23
Szukaj postów Cytat

strefa-omsi.pl
Administratorzy
Liczba postów: 1,439
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 524
Post: #29
RE: Lemmental (v3.0.2)
Spróbuj na tym obszarze postawić kilka dodatkowych domyślnych latarni na tym obszarze w edytorze, zapisać mapę a następnie je usunąć i ponownie zapisać mapę. Taka magia zadziałała w przypadku Fikcyjnego Szczecina, miałem ten sam problem.


♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.08.2016 20:03 przez skawek.)
12.08.2016 20:03
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #30
RE: Lemmental (v3.0.2)
Albo zrób nową Lightmapę dla tego tilesa.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
13.08.2016 09:42
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: