Odpowiedź 
[Mapa] Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 59
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 2
Post: #21
[usunięto] Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Mapa jak zwykle super!

Ale:
Po pierwsze, wszyscy mówią że mapa chodzi doskonale, zero przycinek i wgl. U mnie tak nie jest, owszem mam 20 FPSów na moim rumaku, ale przy ładowaniu terenu spada do 6FPSów, nie zależnie od ustawień. Ma ktoś sposób na to?

Po drugie, priorytet mam ustawiony na 4, lecz nie ma ani jednego tramwaju, ani pociągu. Wie ktoś, dlaczego?


/ Sygnatura została usunięta, gdyż przekraczała dozwolony w regulaminie rozmiar (600x180). /Lion /
03.03.2014 18:39
Szukaj postów Cytat

strefa-omsi.pl
Administratorzy
Liczba postów: 1,439
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 524
Post: #22
[usunięto] Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Brakuje pamięci na karcie (lub RAM-u jeśli to integra), ewentualnie za mało pamięci przydzielono w ustawieniach.


♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.03.2014 18:52 przez skawek.)
03.03.2014 18:51
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 290
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 29
Post: #23
[usunięto] Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Co do automatycznych zapowiedzi w autobusach (@2x up) to zależy od autobusu a nie od mapki;)

Co do ścian i wystrzeliwania w powietrze to spróbuj wyłączyć kolizje z terenem;)


[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
03.03.2014 20:10
Szukaj postów Cytat

LESZNO
Użytkownicy
Liczba postów: 168
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 63
Post: #24
[usunięto] Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Pociągi też znikają, śledziłem jeden taki skład od pętli na Gocławiu do przejazdu przez który przebiega linia 59 do Wiszesława. Umieściłem kamerę na tym przejeździe, sygnalizatory o nadjeżdżającym pociągu się paliły chwilę, pociągu nie było, więc zgasły. Ot taki żart drużnika, będzie pociąg, a jednak nie będzie.


Zobacz mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/rzymianin22
03.03.2014 21:29
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,940
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 984
Post: #25
[usunięto] Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Ja mam inny problem z tramwajami - pojawia się sam (jeden) wózek. I sobie jedzie.


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

03.03.2014 21:29
Szukaj postów Cytat

JA
Użytkownicy
Liczba postów: 408
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 68
Post: #26
[usunięto] Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
@Goppel: to u mnie jeździ jego brakująca część- wagon z jednym wózkiem. Coś mi się wydaje zę MR na kombinowały z tymi wózkami.

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 5020D


[Obrazek: t4agXQ1.png]
03.03.2014 21:40
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 46
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 0
Post: #27
[usunięto] Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Żeby tramwaje się poprawnie wyświetlały musicie ponownie zapisać tekstury tych tramwajów w obojętnie jakim programie graficznym i zmienić przy zapisie skalowanie na trochę mniejsze niż było u mnie to pomogło. Pozdr.

04.03.2014 16:53
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 03-2014
Podziękowań: 0
Post: #28
[usunięto] Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
(03.03.2014 20:10)WaszkaG napisał(a):  Co do automatycznych zapowiedzi w autobusach (@2x up) to zależy od autobusu a nie od mapki;)

Niestety, u mnie w każdym trzeba naciskać Q :S
Szkoda, bo w starszej wersji wszystko działało automatycznie. Mała rzecz a cieszy;)

05.03.2014 00:37
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 290
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 29
Post: #29
[usunięto] Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Panowie mam problem z linią 58 z Gocławia jak wybiorę rozkład i wszystko ustawię to jak ruszam to Następny Przystanek na Shift+y ciągle jest Gocław i łapie opóźnienie po 27 minut... i w ogóle się nie zmienia nawet jak podjadę na następny przystanek ... Czy wie ktoś jak to rozwiązać ?


@2x UP : Zapowiedzi automatyczne zależą od modelu w skryptach jeżeli model nie ma wpisu w którymś ze sryptów to nie będzie automatycznych zapowiedzi np. MANy SD (OMSI 1) miały wydany mod na automatyczne zapowiedzi a w OMSI 2 jeszcze chyba nikt tego nie zrobił;)


[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.03.2014 12:42 przez WaszkaG.)
05.03.2014 12:42
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 5
Dołączył: 03-2014
Podziękowań: 0
Post: #30
[usunięto] Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
(27.02.2014 17:46)Goppel napisał(a):  Conajmniej dziwne, że ja mam ten sam problem z takim sprzętem, jak mój...

Grasz na na laptopie, jeśli masz słabą baterię, wydajność drastycznie spada. Trzeba cały czas grać na kablu;)

05.03.2014 13:55
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: