Odpowiedź 
[Mapa] Warszawa Linia 133
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 0
Post: #21
RE: Warszawa Linia 133
Po wgraniu mapy 133 do poszczególnych folderów i włączeniu gry mam coś takiego: http://iv.pl/images/01036587989650785959.png


Kod:
====================
    Start logging
====================

Date: 2016-10-05
Time: 19:11:51

0 19:12:04 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
1 19:12:04 -  -     Warning:       Did not find texture file "SD_Rad_v.bmp"!
2 19:12:04 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
3 19:12:06 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
4 19:12:20 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
5 19:12:20 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!
6 19:12:29 -  -     Warning:       Trip "maps\Warszawa_133\TTData\ASD.ttp" has neither a valid track (type 1) nor at least two busstops (type 2) and is invalid!
7 19:12:29 -  -     Warning:       Line "maps\Warszawa_133\TTData\509.ttl", tour 2 SOB: Entry 12 begins before previous entry ends!
8 19:12:29 -  -     Warning:       Line "maps\Warszawa_133\TTData\509.ttl", tour 2 SOB: Entry 14 begins before previous entry ends!
9 19:12:29 -  -     Warning:       Line "maps\Warszawa_133\TTData\509.ttl", tour 1 DS: Entry 72 begins before previous entry ends!
10 19:12:29 -  -     Warning:       Line "maps\Warszawa_133\TTData\741.ttl", tour 1: Entry 16 begins before previous entry ends!
11 19:12:29 -  -     Warning:       Line "maps\Warszawa_133\TTData\741.ttl", tour 1 DS: Entry 10 begins before previous entry ends!
12 19:12:29 -  -     Warning:       Cloudtype "-1" could not be found!
13 19:12:31 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Aragok\Studzienka#1.sco: texture filename Pokrywy.jpeg not found in mesh file Sceneryobjects\Aragok\model\Studzienka1.o3d!
14 19:12:39 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\WarszawaWujka\Przystanek Warszawski\slupek\slupek.sco: texture filename slupek.bmp not found in mesh file Sceneryobjects\WarszawaWujka\Przystanek Warszawski\slupek\model\slupek.o3d!
15 19:12:39 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Przystanek warszawski\linia_zwykla.sco: texture filename linie.png not found in mesh file Sceneryobjects\Przystanek warszawski\model\linia_zwykla.o3d!
16 19:12:39 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\WarszawaWujka\Przystanek Warszawski\slupek\zakaz_palenia.sco: texture filename slupek.dds not found in mesh file Sceneryobjects\WarszawaWujka\Przystanek Warszawski\slupek\model\zakaz_palenia.o3d!
17 19:12:40 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 1 - wielki\krzok - anim.sco: texture filename Branches.png not found in mesh file Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 1 - wielki\model\krzok.o3d!
18 19:12:40 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 3 - wielki\krzok - anim.sco: texture filename Branches.png not found in mesh file Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 3 - wielki\model\krzok.o3d!
19 19:12:40 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 2 - wielki\krzok - anim.sco: texture filename Branches.png not found in mesh file Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Krzak 2 - wielki\model\krzok.o3d!
20 19:12:40 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Aragok\Studzienka#5.sco: texture filename Pokrywy.jpeg not found in mesh file Sceneryobjects\Aragok\model\Studzienka5.o3d!
21 19:12:40 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Przystanek warszawski\nazwa_przystanku.sco: texture filename nazwa_przystanku_dluga.png not found in mesh file Sceneryobjects\Przystanek warszawski\model\nazwa_przystanku.o3d!
22 19:12:40 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\WarszawaWujka\Przystanek Warszawski\linia_przyspieszona.sco: texture filename linie.png not found in mesh file Sceneryobjects\WarszawaWujka\Przystanek Warszawski\model\linia_przyspieszona.o3d!
23 19:12:43 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Aragok\Studzienka#2.sco: texture filename Pokrywy.jpeg not found in mesh file Sceneryobjects\Aragok\model\Studzienka2.o3d!
24 19:12:53 -  -     Warning:       Did not find texture file "Metal_Se.jpg"!
25 19:12:54 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\WarszawaWujka\Przystanek Warszawski\linia_zwyklaNZ.sco: texture filename linie.png not found in mesh file Sceneryobjects\WarszawaWujka\Przystanek Warszawski\model\linia_zwyklaNZ.o3d!
26 19:13:00 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\S3up\kuebel_verkehr_lila.sco: texture filename lila-bloum.tga not found in mesh file Sceneryobjects\S3up\model\kuebel_verkehr_lila.o3d!
27 19:13:00 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\S3up\kuebel_verkehr_lila.sco: texture filename lila-bloum.tga not found in mesh file Sceneryobjects\S3up\model\kuebel_verkehr_lila.o3d!
28 19:13:00 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\S3up\kuebel_verkehr_lila.sco: texture filename lila-bloum.tga not found in mesh file Sceneryobjects\S3up\model\kuebel_verkehr_lila.o3d!
29 19:13:00 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\S3up\kuebel_verkehr_lila.sco: texture filename lila-bloum.tga not found in mesh file Sceneryobjects\S3up\model\kuebel_verkehr_lila.o3d!
30 19:13:00 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\S3up\kuebel_verkehr_lila.sco: texture filename lila-bloum.tga not found in mesh file Sceneryobjects\S3up\model\kuebel_verkehr_lila.o3d!
31 19:13:01 -  -     Warning:       File Sceneryobjects\Przystanek warszawski\linia_nocna.sco: texture filename linie.png not found in mesh file Sceneryobjects\Przystanek warszawski\model\linia_nocna.o3d!
32 19:13:03 -  -     Warning:       Did not find texture file "dachpappe.bmp"!
33 19:13:03 -  -     Warning:       Did not find texture file "Hauswand.bmp"!
34 19:13:04 -  -     Warning:       Spline type "Splines\Marcel\invis_human.sli" could not be loaded!
35 19:13:11 -  -   Error:           Direct3D-Device lost!


Załączone pliki
.txt  logfile.txt (Rozmiar: 5.59 KB / Pobrań: 6)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.10.2016 16:31 przez piotrek5690.)
06.10.2016 16:29
Szukaj postów Cytat

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,041
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #22
RE: Warszawa Linia 133
Jaką masz wersję Omsi? - bo w logu (nagłówku) nie ma o tym mowy, czy po prostu wstawiając fragment nie wstawiłeś tych danych, czy masz pirata?:P


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
06.10.2016 16:32
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 0
Post: #23
RE: Warszawa Linia 133
2.00.004

06.10.2016 16:37
Szukaj postów Cytat

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1357
Post: #24
RE: Warszawa Linia 133
Zrób aktualizację do najnowszej jeśli masz wersję Steamową.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.10.2016 16:55 przez Allison.)
06.10.2016 16:54
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 47
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 23
Post: #25
RE: Warszawa Linia 133
A co ma wspólnego wersja OMSI, albo co ma pirat, jeśli mam identyczny problem na najnowszej wersji OMSI? No ludzie, trochę myślenia.

Ponawiam:
(03.10.2016 15:54)Kek napisał(a):  Ja również mam problem z Tarchomin'em. Oto logfile: http://wklej.org/id/2881531/txt/
Mógłby ktoś pomóc?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.10.2016 18:46 przez Kek.)
06.10.2016 18:45
Szukaj postów Cytat

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1357
Post: #26
RE: Warszawa Linia 133
@up:

"93 16:53:06 - - Warning: Nie znaleziono zakrętu:Splines\invis_street.sli, jeśli wczytujesz dodatkową mapę, przeczytaj dokumentację i skontaktuj się z autorem mapy. Jeśli wczytujesz oryginalną mapę (Spandau lub Grundorf), napraw grę za pomocą oryginalnych ustawień."

Spójność plików się kłania jak nawet podstawowych splinów nie odczytuje.

"napraw grę za pomocą oryginalnych ustawień." Tłumaczenie PL i trudno odczytać to zdanie?

06.10.2016 20:39
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 47
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 23
Post: #27
RE: Warszawa Linia 133
Chłopie, ten spline był wrzucany od użytkownika Invis. Żadna spójność się nie kłania, bo oryginalne pliki nie są naruszone. Jeśli nie wiesz o czym piszesz, to nie udzielaj się.

Ewidentnie jest coś nie tak z plikami lub mapą. Nie jestem pierwszą osobą, która ma problem tylko i wyłącznie z tą mapą.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.10.2016 20:51 przez Kek.)
06.10.2016 20:48
Szukaj postów Cytat

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1357
Post: #28
RE: Warszawa Linia 133
No to może przeskanowanie maptoolsem pomoże...?

"Jeśli nie wiesz o czym piszesz, to nie udzielaj się." Czy ja wiem... nie udostępnianie materiałów = brak pomocy. Jeśli sam wiesz lepiej to po co pisałeś pytanie, na które dopiero ja odpowiedziałem (może i niepełnie)?:?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.10.2016 21:32 przez Allison.)
06.10.2016 21:32
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 47
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 23
Post: #29
RE: Warszawa Linia 133
Przeskanowałem. Może ktoś jeszcze raz podrzucić invis_human.sli?

06.10.2016 21:42
Szukaj postów Cytat

Super Moderator
Super Moderatorzy
Liczba postów: 140
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 91
Post: #30
RE: Warszawa Linia 133
@Allison - Kek ma rację (chociaż moim zdaniem wypadałoby pisać o tym w trochę grzeczniejszym tonie). W zacytowanym przez Ciebie komunikacie mamy dwie sytuacje:

1) "jeśli wczytujesz dodatkową mapę, przeczytaj dokumentację i skontaktuj się z autorem mapy."
2) "Jeśli wczytujesz oryginalną mapę (Spandau lub Grundorf), napraw grę za pomocą oryginalnych ustawień"

Tutaj mamy do czynienia z dodatkową mapą - a więc nic nie da naprawienie gry za pomocą oryginalnych ustawień.

A brak spline'a invis_street.sli jest dla tej mapy powszechny. Widać to po ilości problemów - praktycznie za każdym razem przyczyna jest ta sama: brak tego właśnie spline'a. Jeśli ktoś zaczął na pętli Choszczówka to dojedzie do skrzyżowania Mehoffera ze Światowida i dopiero tam zaczyna mu się "niebo", ale jeśli zaczął od pętli Tarchomin - to ma pecha, bo "niebo" ma od razu na starcie. U mnie tego spline'a również nie było - a staram się nie robić śmietnika z OMSI, instaluję niewiele map (pewnie jakbym instalował wszystko co się pokaże, to przy jakiejś okazji ten spline by mi się dodał do OMSI), zawsze nadpisuję pliki - więc zdecydowanie nie był moją winą jego brak.

Oczywiście inna sprawa, że zamiast pisać od razu na forum o swoich problemach wypadałoby przejrzeć ten wątek, zauważyć że większość problemów dotyczy właśnie braku invis_street.sli, sprawdzić czy ma się go u siebie i uzupełnić w przypadku braku.

Wracając do tematu - jeśli przeczyta to autor mapy, moja propozycja to dodanie tego spline'a do paczki (oczywiście o ile to możliwe - w kontekście ewentualnych praw autorskich itp.). To rozwiąże wiele problemów, jakie się pojawiają w tym wątku.



(06.10.2016 21:42)Kek napisał(a):  Przeskanowałem. Może ktoś jeszcze raz podrzucić invis_human.sli?

A tak trudno przejrzeć ten wątek od początku? To tylko trzy strony - a masz ten spline wrzucony 3 razy (podpowiedź: szukaj na 1-ej lub 2-ej stronie).

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.10.2016 21:57 przez tjagiel.)
06.10.2016 21:47
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: