Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 14 Głosów - 4.29 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 1 & 2] Ikarus 256.44 / 256.44D
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 764
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 172
Post: #1
Ikarus 256.44 / 256.44D
[Obrazek: 6OEaf7U.jpg]

Model: Ikarus 256.44 / 256.44D
Konwert: GMI, bocskor3
Model: GMI, VL67, SnyperD, bocskor3
Dźwięki: bocskor3, m-r-software, HVN-731, CCV-520, GMI
Skrypty: bocskor3, m-r-software

Źródło i download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Screeny:
[Obrazek: AiZSQA0.jpg]
[Obrazek: ugqDa61.jpg]





Ikarus 132 w dniu 04.08.2020 o 00:13 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Sprawdziłem linki, wprowadziłem drobne zmiany. /pause1
Zaktualizowałem link. /Ikarus 132


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.02.2016 11:21 przez Spons_.)
28.08.2014 06:34
Szukaj postów Cytat

kierowca w OMSI
Użytkownicy
Liczba postów: 104
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1
Post: #2
RE: Ikarus 256.44 / 256.44D
Oba autobusy wykonane są super tylko szkoda że nie pod OMSI 1;)


Czekam na wydanie modeli takich jak Jelcz M081MB,Jelcz PR110M,Man NL222/3,Man NL263/283,Man NG312/313,Volvo B10L/B10LE 6x2,Volvo 7000/7700,
Jeżeli ktoś potrzebuje fotek do stworzenia powyższych modeli służę pomocą;) pisać na pw:)
28.08.2014 12:28
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 501
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 319
Post: #3
RE: Ikarus 256.44 / 256.44D
Chyba najlepsze międzymiastowe Ikarusy, jakie kiedykolwiek wyszły do OMSI:P. Bryła i wnętrze wykonane perfekcyjnie, dźwięki świetne (nie ma ani jednego ze standardowych MAN-ów - przynajmniej tak mi się zdaje), a do tego wszystkiego dobra optymalizacja modelu. Na początku nie wiedziałem jak odpalić silnik ale już do tego doszedłem. Oto obrazkowy poradnik mojego autorstwa:
[Obrazek: 36612859841435840085.jpg]
Najpierw trzeba zdjąć kierownicę, a potem:
1. Włożyć kluczyk do stacyjki.
2. Włączyć elektronikę.
3. Włączyć bileterkę (krok opcjonalny).
4. Przekręcić kluczyk, w celu uruchomienia silnika.


Sprzęt: KLIK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.08.2014 14:42 przez Pro123.)
28.08.2014 13:55
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 300
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 30
Post: #4
RE: Ikarus 256.44 / 256.44D
Ciekawe jest to że pojazdy są pod OMSI 2, a jednak nie obsługują automatycznego sprzęgła. Nie działają również skróty odpowiedzialne za elektrykę i uruchomienie silnika. Ale za to ciekawy bajer to kluczyk pojawiający się po kliknięciu na stacyjkę. Jedyna rzecz jaka mi się nie podoba to tekstura kierownicy, która dodatkowo nie ma napisu Ikarus.
Edit:
Cytat:Jak to nie obsługują automatycznego sprzęgła? Mi działa bez problemu.
Dzięki za zwrócenie uwagi, nie miałem włączonej tej funkcji w opcjach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.08.2014 18:35 przez Kremik.)
28.08.2014 13:59
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 754
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 137
Post: #5
RE: Ikarus 256.44 / 256.44D
Jak to nie obsługują automatycznego sprzęgła? Mi działa bez problemu.


[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
28.08.2014 14:37
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 194
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 17
Post: #6
RE: Ikarus 256.44 / 256.44D
Jak spojrzę na te drzwi to mnie krew zalewa. Mechanizmy drzwi działają tylko na dole, a u góry nie dość, że ich brak, to jeszcze ich mocowanie sknocili i umieścili w wywietrznikach powietrza. Geniusze... Żaden ikarus w OMSI z płatowymi drzwiami nie ma poprawnie ustawionych mechanizmów, po prostu żaden... :/ Albo są, i latają w cały świat, mechanizm sobie a drzwi sobie, albo wywalone w cholerę lub szczątkowe... Takie to trudne? To dlaczego jakoś O305 ma porządnie ustawione, SD-ki mają, NL-ki mają, Citaro? No nie...


Marszałek polny Bernard Law Montgomery:
" Ja sam przebiłem sobie drogę przez Afrykę i uczestniczyłem w wielu bitwach. Myślę jednak, że to, co osiągnąłem, nie dorównuje temu, co osiągnął marszałek Rokossowski."
28.08.2014 14:39
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 501
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 319
Post: #7
RE: Ikarus 256.44 / 256.44D
Po dłuższym zapoznaniu się z modelem 256.44, stwierdzam, iż posiada on drobną wadę. A mianowicie, nie można prowadzić w pełni realnej sprzedaży biletów (bileterka oczywiście działa, pod nią jest wysuwana szufladka z pieniędzmi). Pieniądze otrzymywane od pasażerów nie pojawiają się więc nie można ich zebrać. Trzeba przy każdej sprzedaży biletów używać skrótu klawiszowego Shift+T.


Sprzęt: KLIK
28.08.2014 14:47
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 284
Dołączył: 09-2013
Podziękowań: 392
Post: #8
RE: Ikarus 256.44 / 256.44D
Wóz absolutnie jest jednym z najlepszych Ikarusów do OMSI. Dźwięki są genialne, mam tu na myśli wersję z silnikiem Raba D10, tej z Detroit Diesel Series 50 nie testowałem. Manualna skrzynia biegów jest jedną z najlepszych, jak nie najlepszą w OMSI. Nic nie szarpie, 6 biegów, czego chcieć więcej?:D Ma także niezłe osiągi. 80 km/h bez problemu wyciągnie, a czy więcej?:D Nie wiem, w Szczecinie nie ma aż tak długich prostych abym mógł to sprawdzić.:P
Podsumowując, polecam go jak najbardziej i daję mu 10/10.
Pozdrawiam, Kierowca Maciek

28.08.2014 16:30
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 58
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 0
Post: #9
RE: Ikarus 256.44 / 256.44D
Zalety:
+ 6-cio biegowa skrzynia biegów
+ dobrze wykończona bryła
+ dopracowany pulpit
+ bardzo realny skrypt drzwi (najlepszy pośród dotychczasowych Ikarusów)
+ dźwięki silnika realistycznie oddają jego pracę
+ dźwięk "trzęsienia" na brukowanej drodze żywcem wyjęty z prawdziwego autobusu
+ oświetlenie wewnętrzne
+ świetnie wykonana skrzynia biegów (o ile nie najlepiej spośród modeli Ikarusa z manualem)
Minusy:
Praktycznie brak. Nie liczę braku napisu na kierownicy czy innych "pierdółek", ponieważ w żaden znaczący sposób nie wpływają one na rozgrywkę.
Moja ocena to: 10/10.:) Model wart polecenia.:)

28.08.2014 19:02
Szukaj postów Cytat

vZTMforum.waw.pl
Użytkownicy
Liczba postów: 132
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 128
Post: #10
RE: Ikarus 256.44 / 256.44D
Wad praktycznie brak, po za jedną: brakiem widełek nośnych drzwi, w górnej ich części:(


Trainzmapper linii 229 i 230:)
https://www.facebook.com/projekttrainz/
30.08.2014 09:58
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: