Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 70 Głosów - 4.53 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 1 & 2] Jelcz M11 by Coyotek & Invis ( beta 0.9 )
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 23
Dołączył: 10-2016
Podziękowań: 14
Post: #21
RE: Jelcz M11 by Coyotek & Invis ( beta 0.9 )
Jak się te cudeńko załącza ??? Bo wciskam M ,dodaję gaz ,ale on i tak gaśnie

09.07.2017 14:27
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 360
Dołączył: 11-2015
Podziękowań: 343
Post: #22
RE: Jelcz M11 by Coyotek & Invis ( beta 0.9 )
Po postawieniu auta jest od razu wbita jedynka. Aby odpalić brykę, trza 'zrzucić' na luz (N), i przytrzymać M.


[Obrazek: dsc_0188-002p0jhb.jpg]

jakby ktoś się chciał ze mną jakiś sposób skontaktować, to discord - soluej#0176
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.07.2017 14:29 przez Solwayek.)
09.07.2017 14:28
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 01-2017
Podziękowań: 2
Post: #23
RE: Jelcz M11 by Coyotek & Invis ( beta 0.9 )
Pięknie wykonany model Jelcza M11. Wiadomo, że zawsze się znajdzie jakieś niedociągnięcie, ale nie zapominajmy że to jest wersja beta.
Zwróciłem jeszcze uwagę na lampki oświetlające stopnie, powinno być dwie nad każdą parą drzwi, a jest jedna. To taka moja uwaga. Reszta spostrzeżeń została już wymieniona przez innych. Mimo to, dla mnie model na tym etapie jest już i tak idealny.
Mało tego... Powinien znaleźć się na sklepie steam i autorzy modeli które się tam znajdują powinni spalić się ze wstydu... no może poza Van Hoolem i O405.

09.07.2017 15:56
Szukaj postów Cytat

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #24
RE: Jelcz M11 by Coyotek & Invis ( beta 0.9 )
Przy tylnych drzwiach jest jedna lampka:)
http://gsmk.org.pl/grafika/317/5.jpg


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
09.07.2017 16:08
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 23
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 0
Post: #25
RE: Jelcz M11 by Coyotek & Invis ( beta 0.9 )
Witam gratuluję Autorom świetnej roboty , włożonej w ten Autobus model wykonany perfekcyjne nic dodać nic ując! u mnie ocena to Mocne 10/9 ale jeszcze pytanko czy te autobusy nie miały czasem sygnału dźwiękowego zamykania drzwi?

09.07.2017 20:34
Szukaj postów Cytat

Wasza Emulsjo
Zasłużeni
Liczba postów: 356
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 435
Post: #26
RE: Jelcz M11 by Coyotek & Invis ( beta 0.9 )
Nie miały. A już napewno nie #317. To wszystko zależy od inwencji przewoźnika , co i gdzie montuje.


[Obrazek: sygL11fd971ee2249f1a0c.png][Obrazek: sygM11058bcf9203034101.png]
09.07.2017 20:44
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 18
Dołączył: 07-2016
Podziękowań: 2
Post: #27
RE: Jelcz M11 by Coyotek & Invis ( beta 0.9 )
Wiadomo może gdzie jest malowanie MPK Lublin??? (invis na jednym z live pokazywał malowanie)

09.07.2017 21:22
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 12
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 1
Post: #28
RE: Jelcz M11 by Coyotek & Invis ( beta 0.9 )
Autobus wygląda kapitalnie, bryła odwzorowana dobrze jak na oficjalnie niedokończony model. Jeżeli chodzi o bryłę innych zastrzeżeń co do przedmówców nie mam. Intrygują mnie trzy kwestie. Jedna to banał, pierdoła ekspresowo do wyeliminowania - kamera w kabinie. Patrząc w prawo szofer zazwyczaj wychylał się z fotela tak by spojrzeć czy coś nie nadciąga. Tutaj jest obrót tak jakby głową o 90 stopni i mamy słabą widoczność. Widoczność kompletnie znika wraz z drugim kwestią, pasażerami. Dwie pozycje ludków przy samej kabinie niwelują widoczność z prawej strony do zera ponadto myląc ich z potencjalnymi klientami kiosku z biletami. Jak podpowiedzi są włączone to spoko, gorzej, gdy stawiasz na maksymalny realizm. Nie było opcji ich jakoś wyeksmitować z tej pozycji? Ostatnią sprawą którą chciałbym poruszyć to jeden błąd w skryptach. Oświetlenie drzwi. Nie wiem czym sugerowali się twórcy, ale w każdej oryginalnej eMce lub eLce czy innym tworze zakładów spod Wrocławia w tamtych czasach nikt nie myślał o tym, że podświetlenie drzwi działa niezależnie od tego czy są zapalone światła zewnętrzne (mijania lub postojowe) czy też nie BTW: może istnieją takie przypadki, ale to po własnoręcznych przeróbkach zakładowych elektryków którzy skończyli technikum gastronomiczne i lutownicę trzymają pierwszy raz w ręku. W tym modelu tak niestety jest. Mały aczkolwiek irytujący szkopuł.
Na temat dźwięków już za dużo napisano. Może niebawem wyjdzie sound mod, który zaskoczy wszystkich jak w przypadku tych dedykowanych do psiuka.

09.07.2017 21:40
Szukaj postów Cytat

BlackWolf
Użytkownicy
Liczba postów: 28
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 5
Post: #29
RE: Jelcz M11 by Coyotek & Invis ( beta 0.9 )
Model wspaniały jak na betę, ale jedno poprawcie. Mianowicie jak ludzie kładą dużą ilość pieniędzy, to kasetka zakrywa je i nie można ich wziąć . Trzeba sobie pomagać innymi kamerami.

skawek w dniu 10.07.2017 o 19:46 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Poprawki ortograficzne i interpunkcyjne.


10.07.2017 18:35
Szukaj postów Cytat

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #30
RE: Jelcz M11 by Coyotek & Invis ( beta 0.9 )
Jest na to skrót klawiaturowy;)


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
10.07.2017 18:58
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: