Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 2 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 1 & 2] Obiekty by solarisjanek
Autor Wiadomość

Cześć
Użytkownicy
Liczba postów: 95
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 36
Post: #1
Obiekty by solarisjanek
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Pragnę zaprezentować Wam co udało mi się 'stworzyć' w Blenderze a mianowice obiekty dla twórców map do OMSI 1 & 2. Nie ma się co oszukiwać, obiekty są dosyć FPS-o żerne, lecz porównując to do jakości obiektu, proporcjonalnie FPS-y są na znośnym poziomie.

------ 22/12/2015 ------
Trzy kamienice :Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
[Obrazek: s5uinto5tbj9d2yzg.jpg]

[Obrazek: 8wmrrpr0v764pvhzg.jpg]
[Obrazek: 8xkz0dz38mpwoikzg.jpg]

[Obrazek: r6pr5aflh2couefzg.jpg]

Kilka nowych obiektów zostanie opublikowanych jutro.

Wszystkie obiekty
Kamienice 1-3 : Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

M@ttez w dniu 22.12.2015 o 23:37 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Standardowo brak znaczników [HIDE]...


22.12.2015 22:53
Szukaj postów Cytat

Dejcie na tacę..
Użytkownicy
Liczba postów: 690
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 154
Post: #2
RE: Obiekty by solarisjanek
Zapytam jako laik (nie tworzący map) - czy brak barierek (niektórych) w balkonach 1-szej kamienicy - to tak ma być, czy akurat wina perspektywy ?;) . Poza tym bardzo ładnie, podobają mi się, zwłaszcza 4-ty budynek :) x 3.


* ------- * 500+ :E * ------- *
[Obrazek: e9b85f25caa3803e2edd3f09aacd8d8d.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.12.2015 23:53 przez Organmistrzu.)
22.12.2015 23:50
Szukaj postów Cytat

Cześć
Użytkownicy
Liczba postów: 95
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 36
Post: #3
RE: Obiekty by solarisjanek
@przemcio78 Jest to jedynie wina perspektywy;) Patrząc lekko od góry, tekstura jest zbyt wąska by była widoczna.

23.12.2015 00:00
Szukaj postów Cytat

Dejcie na tacę..
Użytkownicy
Liczba postów: 690
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 154
Post: #4
RE: Obiekty by solarisjanek
To jeżeli tak, to co innego, fajnie zrobiłeś ten narożnik i kolor i wzór tych barierek;) . Z tą perspektywą czasem są różne psikusy.

U kogoś kiedyś, nie pamiętam u kogo, też było podobnie dlatego spytałem, bo widząc takie fajne modele z góry założyłem: albo odwzorowanie stanu faktycznego budynku wzorcowego, albo psikus perspektywy :iksde: .

Powodzenia, dobrze ci idzie. Hejterami się już nie przejmuj, jeśli nie mają argumentów i robią to z przejaskrawionym ostracyzmem;) .


* ------- * 500+ :E * ------- *
[Obrazek: e9b85f25caa3803e2edd3f09aacd8d8d.png]
23.12.2015 00:16
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 84
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 22
Post: #5
RE: Obiekty by solarisjanek
Mam również pytanie:
Czy budynki mają funkcje nocną? Chodzi mi o to, czy okna mają teksturę nocną:)


POBAROWO
moja mapa do OMSI2 do pobrania
28.12.2015 16:14
Szukaj postów Cytat

Cześć
Użytkownicy
Liczba postów: 95
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 36
Post: #6
RE: Obiekty by solarisjanek
@O.L.K. Niestety nie, lecz pracuję teraz nad większą paczką takich obiektów a więc istniejące modele zostaną poprawione a nowe zostaną zaopatrzone w taką teksturę.

Zostanie również poprawiona wydajność obiektu, poprzez zmniejszenie odstających elementów jaki również usunięcie lub zmniejszenie ilości niepotrzebnych i mało widocznych tekstur.

Pozdrawiam,
solarisjanek

28.12.2015 18:51
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: