Ankieta: Czy jesteś za wydaniem mapy bez kostek AI?
Ankieta jest zamknięta.
Tak
55 39.57%
Nie
84 60.43%
Razem 139 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 45 Głosów - 4.38 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Bydgoszcz(2013r), linia 70
Autor Wiadomość

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #21
RE: Bydgoszcz, linia 70, 74, 81 i 82
Powiem Ci, że prezentuje to się bardzo zacnie, oby coś z tego wyszło konkretnego.


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
12.01.2014 14:08
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #22
RE: Bydgoszcz, linia 70, 74, 81 i 82
[Obrazek: Beztytuua_epnhwqs.jpg]
[Obrazek: Beztytuub_epnhwqa.jpg]
[Obrazek: Beztytuuc_epnhwqq.jpg]
[Obrazek: Beztytuud_epnhspp.jpg]

14.01.2014 17:44
Szukaj postów

Zawieszony
Zawieszeni
Liczba postów: 187
Dołączył: 12-2012
Post: #23
RE: Bydgoszcz, linia 70, 74, 81 i 82
Oj, te płoty metalowe to sporo żreć będą. Jeśli tworzysz mapę w OMSI 2, zrób z tego spline z półprzezroczystą teksturą; jeśli zaś w OMSI 1, to spróbuj zamienić to na zwykły obiekt (model) z półprzezroczystą teksturą.

Other than that, otoczenie wygląda całkiem ładnie :)

15.01.2014 00:40
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #24
RE: Bydgoszcz, linia 70, 74, 81 i 82
Nie mogą żreć dużo FPS-ów, bo są z podstawowego Berlina i są wręcz przeźroczyste:D

15.01.2014 16:10
Szukaj postów

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #25
RE: Bydgoszcz, linia 70, 74, 81 i 82
Dokładnie, te płotki są z kanałem alpha (o ile się nie mylę) i nie żrą FPSów. Gdy się spojrzy na nie całkowicie z boku to są wręcz niewidoczne.


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.01.2014 16:14 przez eSeL.)
15.01.2014 16:14
Szukaj postów

Zawieszony
Zawieszeni
Liczba postów: 187
Dołączył: 12-2012
Post: #26
RE: Bydgoszcz, linia 70, 74, 81 i 82
Jeśli tak to w porządku. Widząc brak mipmappingu na płocie miałem wrażenie, że to całkiem dokładny model 3D ;)

16.01.2014 01:16
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #27
RE: Bydgoszcz, linia 70, 74, 81 i 82
Okay... Więc skończyłem najbardziej pracochłonne miejsce na mapie (boczne uliczki, full chodników itp.... masakra xD ). Dzisiaj zrobiłem to, co sobie zaplanowałem na weekend, więc jestem do przodu. Od teraz screeny powinny być częściej, bo z mapą będzie mniej roboty. Z racji tego, iż w OMSI2 jest możliwe cofanie się w czasie to od 2011 w tył w wersji 1.0 dostępna będzie linia "72". Jest to tylko 1 km. więcej do roboty, ale mniejsza o to:P stan mapy na ten moment to około 5% (+ 80% ulic). pierdółki takie jak boczne uliczki, łaty drogowe, studzienki itp. zostawiłem sobie na koniec, więc się nie czepiajcie xD Dobra. Nie przynudzam, łapcie screeny:D


[Obrazek: 4png_epeprps.png]

[Obrazek: 6jpg_epeprpa.jpg]

[Obrazek: 2jpg_epeprhp.jpg]

[Obrazek: 3jpg_epeprhh.jpg]

[Obrazek: 8jpg_epeprhr.jpg]

[Obrazek: 1jpg_epeprhx.jpg]

[Obrazek: 7jpg_epeprhn.jpg]


PS. Co tak słabo komentujecie?:D

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.01.2014 18:31 przez Kuba!.)
17.01.2014 18:26
Szukaj postów

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 17
Dołączył: 10-2013
Post: #28
RE: Bydgoszcz, linia 70, 74, 81 i 82
Szkoda że, będzie do Omsi 2

17.01.2014 18:30
Szukaj postów

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,939
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 984
Post: #29
RE: Bydgoszcz, linia 70, 74, 81 i 82
Bardzo ładnie i - o ile ktoś nam nie robi niespodziewanki - pierwsza polska mapa z podróżami w czasie:D


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

17.01.2014 23:40
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #30
RE: Bydgoszcz, linia 70, 74, 81 i 82
Witam. Od ostatniego wpisu w mapie przybyło 725 metrów (w linii prostej:O, czyli licząc wszystkie zakręty można liczyć około 750 metrów;) ), więc nie myślcie, że jak długo nie daję screenów to się nic na mapie nie dzieje. Jestem teraz na tym zakręcie za "Bierdronką". Screeny będę Wam dawał od końca, bo te miejsca są skończone w 99,5%;) Prace idą jak na razie baardzo szybko (aż sam jestem zdziwiony). Ogólnie dzisiaj zupełnie nowe tereny, których nie było w "starej" mapce, więc czekam na komentarze na tema tych nowości:D Jak będziecie widzieli niżej są na mapie łaty drogowe. Już uspokajam - podwozia sobie na nich nie wyrwiecie xD .

[Obrazek: Beztytuu2_epwqenp.jpg]

[Obrazek: Beztytuu3_epwqesa.jpg]

[Obrazek: Beztytuu4_epwqear.jpg]

[Obrazek: Beztytuu5_epwqeae.jpg]

I mały gratis. Myślę, że oryginalne MANy w tej teksturze zastąpią idealnie nasz bydgoskie Volva B10;)

[Obrazek: Beztytuu1_epwqeqx.jpg]

Pozdrawiam ~ Kuba!

23.01.2014 17:11
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: