Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 61 Głosów - 4.03 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Autor Wiadomość

Twórca vZTM Warszawa
Użytkownicy
Liczba postów: 170
Dołączył: 04-2015
Podziękowań: 72
Post: #11
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Mapa jest ładna, schludna, jest klimat i w ogóle. To fakt, ale co z tego, skoro optymalizacja jest tu skopana po całości, szczególnie na Wyścigowej, a mój komputer nie jest aż taki zły. Warto również dodać, że w zatoczkach autobus porusza się jak po ośnieżonej jezdni. Liczę na jakąś poprawkę, bo nie patrząc na te minusy mapa jest po prostu jednym słowem mówiąc genialna.


Pomogłem? Podziękuj w formie reputacji!
08.10.2017 19:37
Szukaj postów Cytat

Ależ on żre koperek
Zasłużeni
Liczba postów: 579
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 430
Post: #12
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Pora na moje słowo pociechy... :E
Mapa jest fenomenalna! Jak jeżdżę po jej każdym kilometrze to przypomina mi się ten dawny Fordon. Podoba mi się stan nawierzchni na Akademickiej i Andersa. Taki typowy Fordon :iksde:. Ale mam parę uwag:
- rozkłady są ułożone tak, że trzeba jechać najpierw jak muł bagienny a potem ścigać się z czasem.
- ruch AI nie działa poprawnie, AIlisty nie działają poprawnie (pokazuje pustą mapę).
- żeby zakończyć kurs trzeba podjechać na początkowy.
- ten śnieg na zatoczkach jest upierdliwy... (jak autor pozwoli to wydam poprawkę).
- niektóre tekstury budynków i okna tramwaju są białe.
To wszystko. Super się po tej mapie jeździ. Liczę na to, że będziesz kiedyś kontynuować ten projekt, o linię chociażby dawną 78 lub wariant 70c:).

P.S. No i bardzo by się przydał do tej mapy Volvo:hihi:


[Obrazek: giphy.gif]
[Obrazek: btn_donate_LG.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.10.2017 20:02 przez skyliner.)
08.10.2017 20:01
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 227
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 14
Post: #13
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Mapka może być i dzięki poprawce z pierwszego posta autobus mi już nie skacze.Zauważyłem jeden lub dwa błędy: pierwszy dotyczy przystanku w kierunku Wyścigowa(jadąc od pętli Nad Wisłą),bo według zapowiedzi jest przystanek: Fordońska(Fortońska,nie wiem jak ma być poprawnie)-Sporna, a po dojechaniu na przystanek jest on podpisany jako Sportowa zamiast Sporna(na rozkładzie Sporna,zapowiedź Sporna a przystanek podpisany 70 Sportowa jeśli dobrze odczytałem w grze nazwę przystanku). A drugi błąd to taki,że po przystanku Sporna przed skrętem w prawo w kierunku pętli Wyścigowa(helper pokazuje skręt w prawo za przystankiem Sporna) jest przystanek bez nazwy i widać jak na nim pasażerowie podchodzą tak jakby chcieli wsiąść do autobusu(jak się zatrzymam na tym przystanku to wsiadają do autobusu) i wysiadają na początkowym pętli Wyścigowa w kierunku pętli Nad Wisłą(na tym przystanku koniec kursu Nad Wisłą-Wyścigowa). Nie wiem czy można to co napisałem uznać za błędy,Samą mapę można polecić.

08.10.2017 20:13
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #14
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
@up, to dziwne, bo u mnie jest dobrze. Najwyżej podmień sobie w edytorze, lub może nie pobrałes poprawki nr.1, która zawiera nieco więcej niż poprawione parklisty;)

08.10.2017 20:27
Szukaj postów Cytat

Mateusz
Użytkownicy
Liczba postów: 116
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 136
Post: #15
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
(08.10.2017 20:27)Kuba! napisał(a):  @up, to dziwne, bo u mnie jest dobrze. Najwyżej podmień sobie w edytorze, lub może nie pobrałes poprawki nr.1, która zawiera nieco więcej niż poprawione parklisty;)

A co konkretnie wprowadza ta poprawka ?

08.10.2017 20:49
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 58
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 6
Post: #16
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
(08.10.2017 20:49)mates940 napisał(a):  A co konkretnie wprowadza ta poprawka ?

Zmienia coś w AIlists, dogrywa brakujące tekstury i naprawia nie wchodzących
pasażerów na Wyścigowej:)


[Obrazek: giphy.gif]
08.10.2017 20:55
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #17
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Dla osób które nadal mają problem z teksturami zalecam pobrać mój cały folder "texture" znajdujący się w pierwszym poście...

09.10.2017 12:47
Szukaj postów Cytat

Oddajcie mi moje Ikarusy!
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 65
Post: #18
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Ogólne wrażenie jak najbardziej ok, mapa się wyróżnia (innym i dobrym) klimatem. Co do wydajności, to ja może przy moim starym kompie się nie powinienem wypowiadać, ale kilka pierwszych przystanków od Nad Wisłą jest ciężko. Dzisiaj jadąc od Wyścigowej we wspomnianych okolicach autobus zaczął sobie skakać (i to Jelcz M11), czego dawno nie miałem. Mój komp moim kompem, ale dla porównania na takich mapach jak Wrocław czy Lublin, to nie wstępuje. Być może osoby z dobrym sprzętem w ogóle tego nie zauważą, chociaż ktoś tam wyżej już pisał inaczej.;) Z jakichś tam minusów, to jeszcze ruch AI, przynajmniej u mnie pojawia się i znika w kilku miejscach, czy tam wymusza, ale to ostatnie, to klasyka.
A co do śniegu, to przeszkadza mi nie tyle w zatoczkach, co na trawnikach.;) Tu muszę spojrzeć, bo nie chodzi o czysto białe tekstury, ale dziwnie wyglądające, jak śnieg na trawniku. Pisze to po 2 przejazdach, więc pewne rzeczy muszę jeszcze zweryfikować.
Ale ogólnie bomba jest.:)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.10.2017 17:14 przez tomekg.)
09.10.2017 13:29
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #19
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
@up. Brakuje Ci jakiejś tekstury terenu. Pobierz poprawkę 2 z pierwszego posta i problem zniknie;)

09.10.2017 13:36
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Piter777

Oddajcie mi moje Ikarusy!
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 65
Post: #20
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Maptools braków nie wykazywał i tak jak przypuszczałem jest to jakiś problem po mojej stronie. Po prostu jadąc od Wyścigowej sprzęt nie wyrobił z ładowaniem tekstur w pewnym momencie i tak to wyglądało jak wyglądało. Czyli to ta gorsza opcja, bo liczyłem na ten brak, lub złą teksturę itp.;) Teraz pojechałem testowo od Nad Wisłą i wszystko jest ok. Przy okazji jadąc przejazdem technicznym podziwiałem sobie trasę. Zawsze bardzo dużo, we wszelkich grach robi tzw. (przeze mnie) zielenina, czyli roślinność, jej ilość, urozmaicenie, rozmieszczenie, realność (co do tego ostatniego można ogólnie w OMSI dyskutować, chociaż tragedii nie ma, wolę np. realne 2d, od klockowatego 3d, jako przykład mógłbym podać Symulator Farmy, ale to jak widać już nawiasem;) ). Tu został zrobiony kawał roboty w tym temacie.

09.10.2017 14:28
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: