Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 58 Głosów - 4.1 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Bytom - ReWorked (v1.00)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 15
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 0
Post: #11
RE: Bytom - ReWorked (v1.00)
KOSMOS ! to i tak mało żeby określić tę mapę . Szkoda tylko tych niewidzialnych ścian, ale w końcu to odnowienie mapy. Gratki dla Esela i Orgona ! Panowie tylko jedno pytanie: dlaczego nie chcecie robić map za hajs ? chętniebym zapłacił za tą mapę, a i może dla was to by była wieksza mobilizacja/motywacja do robienia innych map. Dzięki za to co zrobiliście 5!

27.03.2016 13:20
Szukaj postów Cytat

Oh Luczija!
Zasłużeni
Liczba postów: 643
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1003
Post: #12
RE: Bytom - ReWorked (v1.00)
Ode mnie poprawka na niewczytujące się tekstury;)

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Panie Areczku... Salus jest dla zarządu. Dla Pana są MANy z podstawki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.03.2016 13:58 przez Aragok.)
27.03.2016 13:54
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Konduktor5-8 , PKPOWIEC JELCZU , Kai

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 344
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 177
Post: #13
RE: Bytom - ReWorked (v1.00)
Jak to mówią: "Nie taki diabeł straszny jak go malują". Jest to odniesienie do tego że mapa jest na słabsze sprzęty, a jednak mój sprzęt wyciągnął spokojnie 20fps bez większych zacięć, a pomogło najbardziej odznaczenie funkcji "Załaduj całą mapę przy starcie", oczywiście na leciwym sprzęcie będą jakieś zacięcia, i tylko mocniej przycinało koło przystanku "Karb". Mapa jest normalnie GENIALNA, klimat z tej mapy można wiadrami wylewać, najbardziej mi się spodobał taki długi most za przystankiem "Karb", przypominał mi most jak się wyjeżdża ze Starogardu Gdańskiego. Błędów żadnych niedojrzałem, a ten błąd co Rudy pokazał, że teren wychodzi na asfalt, to niewiem od czego zależy, b u mnie teren wszędzie jest na swoim miejscu. Jeszcze raz naprawdę polecam, nawet tym co mają trochę słabsze sprzęty, żeby wypróbowali:D


[Obrazek: WXB9WwI.png?1]
27.03.2016 13:59
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 13
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 11
Post: #14
RE: Bytom - ReWorked (v1.00)
Nareszcie pierwsza mapa z regionu KZK GOP:D Wiele osób na nią czekało.
Mapa jest fenomenalna. Doskonałe odwzorowanie dworca w Bytomiu, nierówności, długi wiadukt zrobił na mnie kolosalne wrażenie. W połączeniu z Ikarusem 280.26 tzw. lewarem nadaje niepowtarzalnego klimatu.

10/10. Doskonały start do dalszych prac nad Śląskiem. BRAWO!

27.03.2016 15:21
Szukaj postów Cytat

Konto usunięte
Twórcy
Liczba postów: 150
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 726
Post: #15
RE: Bytom - ReWorked (v1.00)
Co do tych nierówności to jakiś majstersztyk, autobus buja się po drodze jak prawdziwy, a ruch AI to istne bydło, idealne odwzorowanie:D


Człowiek pomusz w rozwoju projektów TIPPLY
27.03.2016 15:49
Szukaj postów Cytat

Oh Luczija!
Zasłużeni
Liczba postów: 643
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1003
Post: #16
RE: Bytom - ReWorked (v1.00)




Film z przejazdu;)


Panie Areczku... Salus jest dla zarządu. Dla Pana są MANy z podstawki
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.03.2016 16:00 przez Aragok.)
27.03.2016 16:00
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #17
RE: Bytom - ReWorked (v1.00)
Przejechałem się tam i z powrotem i muszę przyznać, że mapa jest świetna! Zauroczyła mnie zapowiedź pociągu przez megafon na dworcu! FPSy u mnie wahają się w granicach od 15 do 30.
Jedynie szkoda, że drogi są czasem tak nie równe, że AI przeskakuje zamiast płynnie przejechać. Mapa "must have" dla wszystkich.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
27.03.2016 16:07
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 236
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 117
Post: #18
RE: Bytom - ReWorked (v1.00)
Na to czekałem. I jest tak, jak się spodziewałem - znakomicie. Co prawda, miałem na początku trochę problemów z wczytywaniem tekstur (naprawiałem to chyba z godzinę) - ale to wina symulatora, a nie wasza, więc nie poczytuję tego jako minus. Ogółem - Bytom w miniaturze. Znam te miejsca dość dobrze - i tak, mapa jest bardzo realistyczna. Klimat Śląska (i Bytomia zarazem) zachowany w 100% - przynajmniej na tyle, na ile pozwala sam symulator. Dużo dedyków (albo po prostu nie widziałem tych obiektów wcześniej) - to jeszcze bardziej nadaje tej mapie wyjątkowości. Jeśli chodzi o optymalizację - cóż, mapa lekka nie jest, ale zdecydowanie ciężką bym też jej nie nazwał. Na moim, coraz bardziej leciwym, sprzęcie - przy wyłączonym ruchu autobusów AI - FPSy utrzymywały się stale w okolicach 20-25, spadając do około 17 przy doczytywaniu kafelka. Cóż, mogłoby być ich więcej, ale przynajmniej utrzymują się na w miarę stałym poziomie, co przynajmniej daje większe wrażenie płynności.
Biję pokłony zwłaszcza za Plejadę i jej otoczenie. To jest majstersztyk. A drugą najmocniejszą stroną mapy jest tło - mam na myśli to, co widzimy za budynkami, albo w miejscu, gdzie kończą się ulice - jakimś cudem nadaliście tej mapie niesamowitej głębi, przez co nie wydaje się być jakimś wyciętym z reszty miasta kawałkiem, a jego integralną częścią.
Ale! Mapa cierpi na ten sam problem, co jej poprzedniczka. I trochę mnie to dziwi, bo przecież mapa była testowana. Mianowicie, w kierunku Plejady wszyscy pasażerowie, którzy są w autobusie wysiadają już na przystanku Karb (a autobus zapełnia się nowymi) - co w rezultacie skutkuje, że do Plejady jadą tylko pasażerowie, którzy wsiedli na przystanku Karb. Analogicznie w drugą stronę. Udało mi się z tym problemem uporać samemu, ale trochę zepsuło to ostateczny odbiór mapy.
Ogólnie - jakby mapa była rozwinięta o linię 623, to byłoby naprawdę cudnie. Jest tak dobra, że krótkość tej linii pozostawia taki niedosyt, że aż chce się więcej. No, a więcej póki co nie ma. I to w tym momencie boli najbardziej. Ale nieważne - mapa jest cudna. Gratuluję.

27.03.2016 18:56
Szukaj postów Cytat

Gliwiczanin
Użytkownicy
Liczba postów: 66
Dołączył: 09-2014
Podziękowań: 2
Post: #19
RE: Bytom - ReWorked (v1.00)
Czas na moją opinię mapy Bytomia:
Na wstępie chciałbym pogratulować autorom tak wspaniałej mapy - jest ona bardzo, bardzo realna. Nie mam się czego przyczepić, ponieważ znam Bytom i wiem, że wygląda on właśnie tak. Dobrze z punktu widzenia kierowcy wygląda nawet hala peronowa, która tak na prawdę jest po prostu postawiona na torach. Mapa nie jest jednak doskonała - są na niej mniejsze i większe błędy, które mnie osobiście bardzo denerwują. Przede wszystkim rozkład nie jest realny - godziny odjazdów z przystanków początkowych są jak najbardziej realne, lecz czasy przejazdów wręcz przeciwnie. W rzeczywistości 750 jedzie cztery minuty krócej, a nasz rozkład jest strasznie luźny - jest to rzecz, na którą postaram się przygotować poprawkę w przyszłym tygodniu. Jeśli mam być szczery to zastanawia mnie cel takiego "wydłużenia" linii, ale obawiam się, że moja ciekawość nie zostanie zaciekawiona. Drugą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy są berlińskie malowania na pojazdach AI. Bytom nie ma swojego przedsiębiorstwa komunikacyjnego, co oznacza że nie ma tam jednolitego malowania na autobusy, lecz można było wcisnąć tam jakiekolwiek inne malowanie lub wymyślić malowanie "Projekt Bytom". Jeśli chodzi o braki tekstur to nie uważam tego jako wadę, ponieważ u każdego jest to sprawa indywidualna.
Podsumowując mapa jest bardzo dobra, ale nie doskonała - a tego właśnie się spodziewałem. Moim zdaniem zasługuje na mocne osiem w skali dziesięciopunktowej (8/10)
Pozdrawiam.

27.03.2016 18:59
Szukaj postów Cytat

Kąstal Hożuf
Zasłużeni
Liczba postów: 272
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 505
Post: #20
RE: Bytom - ReWorked (v1.00)
Rozkład jazdy jest realny - bazowany jest na realnym rozkładzie, prosto ze strony KZKGOP, z 2013 roku. Jednak z w praktyce - no cóż, autobus jedzie szybciej:)

27.03.2016 19:13
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: