Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 15 Głosów - 4.07 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Dopiewo.
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 26
Dołączył: 03-2014
Podziękowań: 1
Post: #11
RE: Dopiewo.
Wygląda to całkiem ciekawie. Tylko dlaczego linia 55 z pierwszej wersji zniknie? Jak będzie z optymalizacją? Będzie ona tak samo dobra jak teraz?

12.07.2017 19:55
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 106
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 32
Post: #12
RE: Dopiewo.
@Ksobieraj Linia 55 zniknie dlatego że zastąpi ją linia 5 na przedłużonej trasie.

Cytat:Linia 5 (dzienna zwykła, przelot: ok. 40-50 min.)
(Biały Potok Jezioro) - Biały Potok - Osiedle Gryfitów - (Grochów Marina)


Procesor: AMD Ryzen 5 5600H 3,3GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce RTX3060 6 GB, RAM: 16 GB OS: Windows 10 Home 64-bit
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.07.2017 20:17 przez kacper11179.)
12.07.2017 20:16
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 167
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 829
Post: #13
RE: Dopiewo.
@Mrozard:
a) Tak, to jest oddzielny splin
b) Zmieniona
c) W większości miejsc poziom FPSów jest dosyć dobry, jedyne większe spadki optymalizacji są w centrum i na dworcu, ale to było do przewidzenia, w tych miejscach jeszcze popracuję nad optymalizacją.

@bedi: Są takie plany, zamierzam dobudować z 300 m drogi w Węglinie do gimnazjum i puścić jakiegoś gimbusa po okolicznych wioskach :D

@Przemo11: co do tych D6, to postawiłem je "zastępczo", bo ze znakiem D6a u mnie jest coś nie tak, po prostu nie pokazuje się w grze. Jak ogarnę problem to niezwłocznie podmienię znaki:) Znaki poziome odsunąłem, kostka na razie zostanie tak jak widać na screenach.

@Kuba!: Tak jak mówi Mati, mapa od początku była tworzona bardziej pod linie podmiejskie niż PKSy.

@siroccoxp: wszystkie linie przerywane w mieście są już poprawnie zastosowane. Rozporządzenie znalazłem i bardzo się przydaje :-)
__________________________

[Obrazek: 09500104484982823173.jpg]
Tym razem pokażę wam tereny wiejskie, którymi biegnie wariantowa trasa piątki oraz nową pętlę nad jeziorem w Białym Potoku. Zapraszam do oglądania:D
#47[Obrazek: 66478747784069688661.jpg]
#48[Obrazek: 22439726746362035836.jpg]
#49[Obrazek: 09829428710952443682.jpg]
#50[Obrazek: 89069571288128998601.jpg]
#51[Obrazek: 21015977423359530884.jpg]
#52[Obrazek: 34674423718413734561.jpg]
#53[Obrazek: 61086305036159064690.jpg]
#54[Obrazek: 52727542246743573668.jpg]
#55[Obrazek: 66214927596485572864.jpg]
#56[Obrazek: 33280332480004276588.jpg]
#57[Obrazek: 16831692755146285008.jpg]
#58[Obrazek: 05879177090520614758.jpg]
#59[Obrazek: 44568755861450968639.jpg]
#60[Obrazek: 39515432469466182687.jpg]
#61[Obrazek: 62952861705142478899.jpg]
#62[Obrazek: 53277603414929352637.jpg]
#63[Obrazek: 51407012662195811077.jpg]
#64[Obrazek: 92532960503845045755.jpg]
#65[Obrazek: 95469638619819774041.jpg]
#66[Obrazek: 09171223367331490405.jpg]
#67[Obrazek: 90638620970728821248.jpg]
#68[Obrazek: 83826234605586979026.jpg]
#69[Obrazek: 50195280904297215915.jpg]

Co do dalszego rozwoju mapy- spokojnie, będę ją dalej rozwijał, po prostu postępy będą się pokazywać dosyć rzadko (co jakieś trzy tygodnie, miesiąc), bo pokazywanie kolejnych 100 metrów co 3 dni zbytnio nie ma sensu. Jeśli ktoś naprawdę zacznie obawiać się, że zaprzestałem pracę, zamiast pisać bezmyślne wiadomości PW, może zajrzeć do tematu ze screenami - tam dosyć często dodaje screeny z mapy.

Chciałem, żeby te tereny wyszły razem z poprawką do Białego Potoku, ale niestety, po ułożeniu nowych kostek przystankowych OMSI zaczęło wariować i mimo dobrze ustawionych wartości ludzi w mieście przystanki świeciły pustkami, a we wioskach na przystankach, gdzie powinno być najmiejsze obłożenie wywalało tłumy ludzi. Męczyłem się nad tym kilka dni i ledwo co zdziałałem, ułożenie na nowo kostek też nie pomogło. Myślę nad tym, aby jakiejś doświadczonej w tym osobie przesłać mapę, aby pomogła, ale jeśli taka osoba się nie znajdzie to dostaniecie te tereny po wydaniu Dopiewa.

To tyle, zapraszam do dyskusji:)


Dzięki za 220 rep+
15.09.2017 19:06
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Szaqql , Iwo , omega44 , KMSzczecin , Halt , AdamAkaAndrzej , poorwich , bedi , Kuba! , Pro123 , solarisjanek , P1otrek , kem001 , Cubos4400 , damix052 , Szwagier R-T , Sabratha , marek.165kw , Tomek5300

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,754
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #14
RE: Dopiewo.
Wygląda to wręcz fenomenalnie, tylko radziłbym wymienić te słupki, kompletnie nie pasują tutaj.


15.09.2017 19:35
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #15
RE: Dopiewo.
Wszystko zrobione schludnie i ze smakiem;) Udało Ci się stworzyć genialną teksture betonowych płyt co w połączeniu z Twoim talentem do dobrego łączenia tekstur przy malowaniu terenu daje niesamowity efekt końcowy. Będzie to jedna z niewielu map, która graficznie wyciąga z Omsi ETSa;) Tak samo droga gruntowa i zagospodarowanie terenu wokół niej daje świetny klimat i duże poczucie realizmu takiego typowego zadupia. Same miasto na tych screenach wygląda dość przeciętnie, aczkolwiek tereny poza miejskie robić tu największą robotę i myślę, że to właśnie przez nie wiele osób niecierpliwie czeka na ten dodatek. Pozdrawiam i życzę powodzenia!

16.09.2017 07:12
Szukaj postów Cytat

Angelolożka
Użytkownicy
Liczba postów: 113
Dołączył: 08-2017
Podziękowań: 125
Post: #16
RE: Dopiewo.
Jak na tereny wiejskie, to screeny są naprawdę zachęcajace.:D

24.09.2017 20:06
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 08-2015
Podziękowań: 1
Post: #17
RE: Dopiewo.
zmien znaki przystankowe warszawskie na inne,Głupio to wyglada

25.09.2017 18:44
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: kamil6131

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 167
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 829
Post: #18
RE: Dopiewo.
Czas odkurzyć temat :D

Dziś mam wam do zaprezentowania nowy 2,5 kilometrowy miejski odcinek w północnej części Dopiewa, obejmujący takie dzielnice jak Jabłonów, czy osiedla Chojnickie i Gryfitów. Zapraszam do oglądania:-)

Jabłonów
#70 [Obrazek: 03719883710242207699.jpg]
#71 [Obrazek: 73695369310836845435.jpg]
#72 [Obrazek: 46498497492229465106.jpg]
#73 [Obrazek: 19846190676999620882.jpg]
#74 [Obrazek: 23621300237751684227.jpg]
#75 [Obrazek: 81268478607297737595.jpg]

Osiedle Chojnickie i Staw Chojnicki
#76 [Obrazek: 41130967306020365362.jpg]
#77 [Obrazek: 11270988611752728119.jpg]
#78 [Obrazek: 85948715216844185950.jpg]
#79 [Obrazek: 22086863416639675526.jpg]
#80 [Obrazek: 09845835728517123818.jpg]
#81 [Obrazek: 71348889287307009104.jpg]
#82 [Obrazek: 37546634236262338225.jpg]

Osiedle Gryfitów
#83 [Obrazek: 65927053862416040242.jpg]
#84 [Obrazek: 07578042902570648389.jpg]
#85 [Obrazek: 73246411945501325431.jpg]
#86 [Obrazek: 08792081468793145172.jpg]
#87 [Obrazek: 79786422609204913462.jpg]
#88 [Obrazek: 54778084756817373935.jpg]
#89 [Obrazek: 24646373825895515768.jpg]
#90 [Obrazek: 83466679477020251858.jpg]

Pętla na Osiedlu Gryfitów
#91 [Obrazek: 33146736237341764581.jpg]
#92 [Obrazek: 50340322888795651976.jpg]
#93 [Obrazek: 95340362738972701033.jpg]
#94 [Obrazek: 51175897652565837863.jpg]
#95 [Obrazek: 59232446387806763581.jpg]

W niektórych miejscach będę jeszcze musiał poprawić tekstury i oznakowanie. Na ostatnich screenach nie ma latarni ulicznych, ale na mapie już się pojawiły :D

[Obrazek: 06110927422699928016.jpg]
Tutaj macie stan wykonania scenerii na dzień dzisiejszy-zielone linie to tereny ukończone lub prawie ukończone, żółte to tereny które są w trakcie tworzenia, a czerwone to miejsca, które dopiero zacząłem tworzyć. Na szczęście te ostatnie to są głównie tereny pozamiejskie, które robi się o wiele szybciej.

Co do linii, to poza tymi, które wymieniałem w pierwszym poście (2, 3, 5, 5A, C, N2, N5) na mapie pojawią się także kursy szkolne do szkoły w Węglinie z okolicznych wsi, linie pracownicze z Zakładów Leśnych i Fabryki Cukierków w różnych kierunkach i sezonowe: Linia Działkowa (LD) i Linia Plażowa (LP) z rynku w Dopiewie do Grochowa.

To wszystko, zapraszam do komentowania, oceniania i dyskusji :-)


Dzięki za 220 rep+
22.12.2017 17:09
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: bedi , P1otrek , poorwich , KrYsTiPL , Iwo , Tomek5300 , Jestem Szymek , bub538 , kem001 , 2014N , solarisjanek , mati555

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 344
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 177
Post: #19
RE: Dopiewo.
No no, nic dodać nic ująć. Mapka wymiata, i będzie w czołówce dobrych map polskich. Cieszy informacja, że będą kursy szkolne, pracownicze i sezonowe. Trzymam bardzo kciuki za projekt, i życzę ci wytrwałości do ukończenia mapy.


[Obrazek: WXB9WwI.png?1]
22.12.2017 17:46
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #20
RE: Dopiewo.
A ja się przyczepię trochę. Zupełnie bezsensowne są dla mnie te dwie drogi o tej samej szerokości na screenach #86 - 88. Ja bym tą drogę po lewej zwęził, żeby to wyglądało jak taka typowa osiedlowa droga no i do tego zamiast parkowania samochodów równolegle do krawędzi jezdni to byś mógł tam zrobić normalny parking i przy okazji zmniejszyć też ten chodnik pomędzy jezdniami, bo teraz wygląda to strasznie dziwnie i nierealnie. Ponadto wywaliłbym samochody z głównej ulicy bo też moim zdaniem to jest zupełnie nierealne, żeby samochody parkowały na jednej z głównych ulic i to w taki sposób, że ledwo da się przejechać.
Druga sprawa to bus-pas ze screenów #83 - 85 - po pierwsze to pytanie czemu jest tylko jeden, a druga sprawa to to, że buspasy stosuje się raczej na typowo głównych ulicach miast, a to mi na taką nie wygląda.
Ostatnia sprawa to nazwa "Chojnickie"... Zmień je na jakąś inną :iksde:

22.12.2017 20:48
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: