Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 58 Głosów - 4.47 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Fikcyjny Szczecin 2.00.1
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 519
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 680
Post: #1
Fikcyjny Szczecin 2.00.1
Dzień dobry wieczór!:D
Słuchajcie, postanowiłem kontynuować pracę nad fikcyjnym Szczecinem, oczywiście wszystko zostało obgadane z mpaw'em, więc spokojnie.
Zacznijmy od tego, że zmiany będą diametralne, przykładowo dotychczasowa fikcyjna pętla Podbórz zostanie (a w zasadzie już została) zlikwidowana. Dzięki pomocy Użytkownika DeadRussia pętla ta zostanie odwzorowana realnie (oczywiście w realnym miejscu).
Natomiast w troszkę odleglejszym miejscu dotychczasowej lokalizacji tejże pętli będzie pętla/osiedle Os. Małe Błonia z tej pętli będzie dojazd do ulicy Łącznej oraz do ulicy Kruczej (nowe połączenia dróg).
Kolejną zmianą będzie przebudowanie skrzyżowania ulicy Łącznej (dojazd do starej pętli Podbórz), zostanie ono maksymalnie powiększone/poszerzone (jeszcze nad tym pracuję), tak, aby nie było już problemów ze skręcaniem.
Dodatkowo ponownie zostanie uruchomia pętla Wiszesława, oraz dojazd do tej pętli zostanie wyremontowany (nowa nawierzchnia itp.:hihi: )
Kolejną sprawą jest uruchomienie pętli Świętojańska, teraz nie będzie ona już tylko pętlą tymczasową, gdyż zwykłe linie będą tam kończyły swój kurs, nie muszę chyba wspominać, że wszystko zostanie gruntownie przebudowane.

Według mnie na razie wystarczy tych wszystkich informacji, rzecz jasna, iż będzie tego więcej. W dużej mierze jeszcze raz chciałbym podziękować Użytkownikowi DeadRussia, ponieważ jego projekty i pomysły wręcz powalają, oczywiście czekam na innych (piszcie tutaj, bądź na PW).:hihi:
Zapodam kilka screenów z prac nad nowym pętlą/osiedlem Os. Małe Błonia, aczkolwiek jest tam jeszcze sporo do zrobienia, najważniejsze jest to, iż ruch AI na skrzyżowaniu w 100% został ogarnięty, mogę nawet napisać, że zrobiło się mądre.:D
Aha, zapomniałem dodać, że będzie istny armagedon związany z liniami autobusowymi (nowe, stare), ale to już swoją drogą.:)

Screen'y
1. İmage
2. İmage
3. İmage
4. İmage
5. İmage
Uprzedzam, iż to nie jest całkiem nowy fragment tylko przedłużenie ulicy Wkrzańskiej (Rostocka; Kormoranów).:)

Zapewniam, że to co teraz widzicie jest dopiero początkiem, wszystkie wystające elementy zostaną usunięte, dojdzie nowe otoczenie oraz wszystkie inne pierdoły.:D
Już dzisiaj planuję instalację sygnalizacji, znaków oraz przystanków, więc prace idą pełną parą.

Zapraszam do oceniania, jednakże bardziej czekam na Wasze propozycję, czemu tylko propozycje ? Ponieważ jest jeszcze mało do oceniania.:)

Pozdrawiam,
MrYanke$


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.12.2014 23:33 przez MrYanke$.)
22.07.2013 19:14
Szukaj postów Cytat

Wasza Emulsjo
Zasłużeni
Liczba postów: 356
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 435
Post: #2
RE: Projekt Szczecin 2.00 (Fictional)
Wszystko bardzo pięknie, ale mam nadzieję, że nie zapomnisz też o dodanych w pierwszej wersji robotach drogowych i objazdach. Jednakowoż, tam były 2 - 3 objazdy na krzyż i to w niekoniecznie interesującej lokalizacji i odcinało znaczny kawał drogi ,no i szczerze powiedziawszy zabrakło klimatu rozkopanego miasta. Jeżeli nie sprawi Ci to trudności to przydałyby się zwężenia na ulicach i/lub przejazdy na jednym pasie, usytuowane podczas trasy autobusem . Ot taki smaczek:P

22.07.2013 21:33
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 519
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 680
Post: #3
RE: Projekt Szczecin 2.00 (Fictional)
Będą nowe remonty (takie z prawdziwego zdarzenia), nowe linie, nowe drogi.:hihi:
Postaram się o niczym nie zapomnieć, wszystkie błędy mam zapisane. Są również osoby, które będą bacznie wyłapywać wszelkie niedociągnięcia.:D

Pozdrawiam,
MrYanke$


22.07.2013 21:47
Szukaj postów Cytat

AUTOBUSFAN
Zasłużeni
Liczba postów: 483
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 153
Post: #4
RE: Projekt Szczecin 2.00 (Fictional)
A ja mam pytanie czy dało by radę zrobić dziury İmage, a nie łaty tylko niezałatane dziury? To wtedy byłby całkowicie polski klimat. No i jeszcze "Misiaczki z szuszareczką w krzokach:hihi:"


[Obrazek: PQyopgam.jpg]

Komputer jest tak mądry, jak użytkownik przed nim siedzący.

PROJEKT LUBLIN[klik!]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.07.2013 21:48 przez klocrafi.)
22.07.2013 21:48
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 33
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 0
Post: #5
RE: Projekt Szczecin 2.00 (Fictional)
Właśnie brakuje w tych mapach swego rodzaju takich sytuacji na drodze typu popsuty samochód z trójkątem, stłuczka z interwencją policji itp.:)


[Obrazek: 9d57ac0bb00fe06f.jpg]
22.07.2013 22:20
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 519
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 680
Post: #6
RE: Projekt Szczecin 2.00 (Fictional)
(22.07.2013 21:48)klocrafi napisał(a):  A ja mam pytanie czy dało by radę zrobić dziury İmage, a nie łaty tylko niezałatane dziury? To wtedy byłby całkowicie polski klimat. No i jeszcze "Misiaczki z szuszareczką w krzokach:hihi:"
Myślę, że zostanę przy łatach.:)


(22.07.2013 22:20)MaTT napisał(a):  Właśnie brakuje w tych mapach swego rodzaju takich sytuacji na drodze typu popsuty samochód z trójkątem, stłuczka z interwencją policji itp.:)
Coś pomyślę. Może jakieś fotoradary.:hihi:


Dzisiaj jeden screen z ustawionymi już sygnalizatorami, teraz biorę się za otoczenie i pętlę oraz za inne duperele.:D
İmage

Pozdrawiam,
MrYanke$


23.07.2013 17:30
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 33
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 0
Post: #7
RE: Projekt Szczecin 2.00 (Fictional)
(23.07.2013 17:30)MrYanke$ napisał(a):  
(22.07.2013 22:20)MaTT napisał(a):  Właśnie brakuje w tych mapach swego rodzaju takich sytuacji na drodze typu popsuty samochód z trójkątem, stłuczka z interwencją policji itp.:)
Coś pomyślę. Może jakieś fotoradary.:hihi:


Ustaw jeden na Sczanieckiej, bo chyba w oryginalnym Szczecinie brakuje go:D, a w rzeczywistości stoi. :X

http://mapa.targeo.pl/Fotoradar-stacjona...km-h/adres
http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradaro...eckiej.JPG


[Obrazek: 9d57ac0bb00fe06f.jpg]
23.07.2013 19:04
Szukaj postów Cytat

Wasza Emulsjo
Zasłużeni
Liczba postów: 356
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 435
Post: #8
RE: Projekt Szczecin 2.00 (Fictional)
Jeśli chodzi o dziury, to zamiast takich płatów prostych jak linijka, to nie lepiej zrobić teksturę takiej dziury z kanałem alpha? Zawsze jakiś większy realizm zrobić.

24.07.2013 17:51
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 519
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 680
Post: #9
RE: Projekt Szczecin 2.00 (Fictional)
(23.07.2013 19:04)MaTT napisał(a):  
(23.07.2013 17:30)MrYanke$ napisał(a):  
(22.07.2013 22:20)MaTT napisał(a):  Właśnie brakuje w tych mapach swego rodzaju takich sytuacji na drodze typu popsuty samochód z trójkątem, stłuczka z interwencją policji itp.:)
Coś pomyślę. Może jakieś fotoradary.:hihi:


Ustaw jeden na Sczanieckiej, bo chyba w oryginalnym Szczecinie brakuje go:D, a w rzeczywistości stoi. :X

http://mapa.targeo.pl/Fotoradar-stacjona...km-h/adres
http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradaro...eckiej.JPG
Dobrze, nie ma problemu. Dodam ich troszkę więcej.;)



(24.07.2013 17:51)CoYoTeK napisał(a):  Jeśli chodzi o dziury, to zamiast takich płatów prostych jak linijka, to nie lepiej zrobić teksturę takiej dziury z kanałem alpha? Zawsze jakiś większy realizm zrobić.
Masz na myśli "płaskie dziury" ? To chyba nie jest za dobry pomysł.:hihi:


24.07.2013 19:22
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 13
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 0
Post: #10
RE: Projekt Szczecin 2.00 (Fictional)
(24.07.2013 19:22)MrYanke$ napisał(a):  
(24.07.2013 17:51)CoYoTeK napisał(a):  Jeśli chodzi o dziury, to zamiast takich płatów prostych jak linijka, to nie lepiej zrobić teksturę takiej dziury z kanałem alpha? Zawsze jakiś większy realizm zrobić.
Masz na myśli "płaskie dziury" ? To chyba nie jest za dobry pomysł.:hihi:

Jemu chodzi że nie taki prostokątne ale takie nieregularne kształy. Kanał alpha to przeźroczystość

24.07.2013 19:39
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: