Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 64 Głosów - 4.66 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Fikcyjny Szczecin 2.50.03
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 517
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 457
Post: #1
Fikcyjny Szczecin 2.50.03
[Obrazek: r176be1q47pq.jpg]

Projekt: Fikcyjny Szczecin
Wersja: 2.50.03 [AKTUALNA]
Autor: MrYanke$

Aktualizacja: [18.07.2016]
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Pod tym linkiem znajdziemy dwa foldery:
  • "Fikcyjny Szczecin 2.50.03 18072016" - Najnowsza pełna paczka. [~1,38 GB]
  • "Aktualizacja-Update 2.50.03" - Wyłącznie dla osób, które posiadają wersję mapy 2.50.02, bądź starszą, wtedy nie ma potrzeby pobierania pełnej paczki. [~72 MB]
Info: Dużo osób narzekało na to, że pliki były wgrane na Mega. Postanowiłem zrobić z tym porządek i od dnia dzisiejszego [20.07.2016] wszystkie pliki będą znajdować się na Google Drive.

Zabraniam reuploadowania!

Screen'y:
http://imgur.com/a/eQ1VB

PL
Opis: Fikcyjny Szczecin 2.50.03 to fikcyjna wersja kultowego projektu "Projekt Szczecin" autorstwa mpaw82. Mapa została wzbogacona o 28 całkiem nowych linii. Jej wielkość to około 498 tile. Wszystkie dane dotyczące samej mapy, a także wszystkich linii dostępne są w ReadMe, który znajduje się w głównej paczce - zachęcam do zapoznania się z nim przed instalacją mapy.


Cytat:Wraz ze skawkiem przygotowaliśmy dla Was małą zabawę...:D

Na mapie zostało ukrytych osiem tabliczek z logo Strefa-OMSI, dla każdego kto znajdzie wszystkie, bądź chociaż siedem są przewidziane dwa małe upominki:
  • Pierwszym upominkiem jest otrzymanie rangi Aktywnego na miesiąc!
  • Drugim upominkiem jest udostępnienie mapy dzień przed wydaniem większej aktualizacji, bądź nowej wersji. Już dziś rozpocząłem prace nad nową linią. Ponadto mam w planach aktualizację starych remontów, bądź dodanie nowych - wszystko zależy od tego jak szybko zapoznacie się z obecnymi liniami. Mile widziana współpraca z taką osobą.
Każdy kto znajdzie siedem, bądź osiem tabliczek z logo Strefa-OMSI zobowiązany jest do wysłania screen'ów z miejsca ich lokalizacji do mnie na PW/ bądź na mojego Facebook'a.

Od siebie mogę jedynie dodać, że łatwo znaleźć ich nie będzie, jako małą podpowiedź mogę zdradzić, że tabliczki są rozstawione po nowych fragmentach mapy oraz także to, że nie są one widoczne z poziomu kierowcy. Powodzenia!:D

ZABAWA ZAKOŃCZONA

Gratuluję Panu Filop, który jako pierwszy znalazł wszystkie ukryte tabliczki ze znakiem firmowym Strefa-OMSI. Brawa należą się także dla Pana pause1, który wykazał się ogromnym sprytem i jeszcze wczoraj znalazł wszystkie ukryte elementy! Obu Panom gratuluję wytrwałości przy ich szukaniu!
Nagrodę pocieszenia dostaje także Allison, któy także znalazł wszystkie tabliczki, jednak był drugi pod względem czasu.
Skontaktuję się z Wami poprzez PW.

UWAGA!
Aktualnie [Stan: 30.06.2016 18:00] wydaję pełną paczkę w której znajdują się wszystkie potrzebne obiekty. Niestety przy taaak ogromnej mapie niemożliwe jest by dopilnować wszystkich "legalnie dodanych" obiektów/dróg/tekstur/itp. . Jeśli ktoś uważa, że dodałem jakąś rzecz bez jego zgody to bardzo proszę o pilny kontakt. Z góry przepraszam, jeśli takie sytuacje będą miały miejsce. Oczywiście mógłbym dodać samą mapę + kilka koniecznych obiektów, natomiast zaryzykuję pakując wszystko, by oszczędzić Wam problemów technicznych, bądź zwykłych braków.


Podziękowania:
mpaw82 - za pozwolenie modyfikacji oryginalnego Projektu Szczecin!
KaJotT3D & skawek - za bardzo sumienne testowanie mapy i wyłapanie wszystkich większych i mniejszych błędów.
Sebastian - za wierne i cierpliwe testowanie mapy od początków jej powstawania, a także dopingowanie przy jej ukończeniu.
Szofeero & TranslatorPS - za wykonywanie godzinowych rozkładów jazdy, bez nich nie byłoby tak ciekawych brygad i rozkładów liniowych.
solari-adi (vPixel) - za wykonanie specjalnie na potrzeby mapy zapowiedzi przystanków, których swoją drogą nazbierało się ponad 300.
Lion's - za udostępnienie obiektów z Wrocławia autorstwa siroccoxp.
siroccoxp - za udostępnienie splinów z Wrocławia jego autorstwa.
TranslatorPS - za bardzo przyjemną współpracę przy tłumaczeniu.
Allison - za wykonienie Szczecińskich malowań dla pojazdów AI.
Solaris_U12 - za pomoc przy opcji "StationLinks".
Szaqql - za udostępnienie kilku splinów oraz tekstury trawy.

Oraz...
Ogromne podziękowania dla użytkownika o nick'u DeadRussia - to właśnie on najbardziej zmotywował mnie do kontynuowania prac przy Fikcyjnym Szczecinie.

Chciałbym także podziękować wszystkim innym osobom, które pomagały mi na bieżąco poprzez Facebook'a i nie tylko! Bez Was moja praca nie miałaby sensu! Dzięki!

Reasumując...
Wszystkim "wiernym" :D osobom, którzy czekali na drugą wersję Fikcyjnego Szczecina od samego początku, czyli od 22 lipca 2013 roku, jak i również wszystkim innym chciałbym bardzo serdecznie podziękować. Włożyłem w ten projekt bardzo wiele czasu, wysiłku, a także nerwów - wszyscy wiemy jakie OMSI jest...:P
Nad drugą wersją tej mapy pracowałem dokładnie 1074 dni, tj. 2 lata, 11 miesięcy i 8 dni.:D

Jeśli ktoś ma indywidualną potrzebę by zachęcić mnie do dalszego rozwoju tego projektu to poniżej przedstawiam Wam możliwość wsparcia mnie. Być może rozważę m.in. aktualizację wszystkich remontów co 1-2 m-ce. Pomysłów mam wiele, z edytorem się nie rozstaję, zapewniam Was.:D
[Obrazek: adc3bef6a8d38.gif]


ENG (Tłumaczenie: TranslatorPS)
Description: Fictional Szczecin 2.50.03 is the fictional version of the classic "Projekt Szczecin" by mpaw82. Twenty-eight completely new lines were added to the map. Its size is about 498 tiles. All information about the map itself, as well as all of the routes, is available in the ReadMe, which is within the main package - I strongly suggest to familiarize yourself with it before installing the map.

CAUTION!
Right now (as of 30.06.2016, 18:00) I'm releasing the full package which contains all objects necessary. However, with such a laaarge map it's pretty impossible to make sure that all the "legally added" objects/roads/textures/etc are in place. If anyone believes that I added their work without their permission, I ask that you contact me immediately. I apologise in advance if any of these situations take place. Of course I could release the maps itself with a few necessary objects, but I'll risk by packing everything together, just so you can avoid technical problems, or simply gaps.


Thanks to:
KaJotT3D & skawek - for testing the map very carefully and catching out all the various errors.
Sebastian - for truthfully and patiently testing the map since the beginning of its making, as well as motivating its completion.
Szofeero & TranslatorPS - for creating the schedules, for without them there wouldn’t be such interesting line and duty timetables.
solari-adi (vPixel) - for creating the stop announcements for the purposes of this map, of which by the way there are over 300.
Lion's - for sharing objects from Wrocław by siroccoxp.
siroccoxp - for sharing splines from Wrocław made by himself.
TranslatorPS - for very friendly work together while translating.
Allison - for making Szczecin liveries for AI vehicles.
Solaris_U12 - for helping with the "StationLinks" option.
Szaqql - for sharing a few splines and a grass texture.

And...
Numerous thanks to the user by the name DeadRussia - it was him who motivated me the most to continue working on Fictional Szczecin.

I would also like to thank all the other people, who helped me along the way through Facebook and more! Without you all my work wouldn’t make sense! Thanks!

To sum it up...
To all the "faithful" :d people, who waited for the second version of Fictional Szczecin from the very beginning, that is from 22 July 2013, but also to anybody else, I would like to sincerely thank you all. I put a lot of time, effort and nerves into this project - we all know what OMSI is like...:P
I worked for exactly 1074 days on the second version of the map, that is, 2 years, 11 months and 8 days:D

If anyone has a personal need to encourage me to further work on this project, I leave you all with the chance to support me below. Perhaps I'll consider for example updating all the roadworks every month or two. I have plenty of ideas, I'm not saying bye-bye to the editor, I assure you:D
[Obrazek: f00f8be0a0194.gif]



(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.08.2016 20:22 przez skawek.)
30.06.2016 16:58
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: REM0XING , kardaszjan , Szofeero , Ikarek , Kacper448 , Dragon101 , Rafał. , Lipton2704 , MikeyV14 , misiukola , karkwa123 , pause1 , kst , Ikar5254 , Cubos4400 , xpiotrekx186186 , P01247B251 , sliwma , guziec21 , Zupa Pomidorowa , Polaczekjelcz , Verxis41 , Allison , sennwow , CraherPL , kacper_2000 , Halt , kierowcamichal , Szczuru , mates940 , Grzesiu++ , VBusowiec , PLMaciekk , PiONeeR , Aragok , MAZak , Solaris_U12 , wamp1992 , Niupelek , MZK_Szczecin , SuperKierowca , milosz0071 , Kruczan , stalker15 , Kacpi , EuroPoland , kapitan79 , Cabro , skawek , patrykb98 , Marshall , masterthe619 , Robcio , kych0 , anakin , Smoke , ibomba , _adambi_97 , p98 , matis , Nervoplan™ , Lion's , neo2332 , mk555 , Wujek Puchaty , damianml , Pabelo , michalPL , Darek59 , mmiki26 , MrKubix2000 , EngineV8 , Deathings , Goppel , Marko , kamilosfr , kuczu3 , kabatmich , kam1565 , m-tek1506 , Magister , kacper11179 , OmniCity , KaJotT3D , MariuszPam , kubakubiszon123 , Solariskamil , piter3157 , Matej , Impuls58 , $ieKu , SequNEW , solari-adi , TheFloxiCz , jamase787 , Grzesiek5000 , margol1976 , KamiLo™ , Puchalke , Sobol , Pro123 , mzkkoninxD , bedi , Przemo11 , merced(r)esiarz , cargonn12 , grubyw111 , Organmistrzu , wojtek916 , LodzkiBus , szczepan , Wodzisław , ziolo5655 , gim15 , eustachu , Nobody0815 , TheBunioPL , krzysiowy , jelcz95 , kuba11247 , mhdfm , Filop , MZK_Ostrów , GabrielS , landart , OMSI-FAN , bartbus , jakubbialek2 , Baluka , raizz , michaleczek55 , Iwo , LT586 , stasio , SLAMI122 , mateusz7833 , kanline1 , jelczak , kropek90 , flyhog , NYC , damix052 , PatrykMAZII , kierowca2 , NowyKierowca , krosyl8 , djkowal09 , KierowcaKombajna , Golfsztrom , alexmaly , Asymetric , twmastersky , raptuss , pabu24 , kubacichy , Zdzichu , Ogi , kacprexx , kacperos111 , Komagro , tjagiel , PrzemexesOMSI , Zawisza , Seb54500 , Soobar , WaszkaG , kusiek_ag , PIERRE5 , batuhanb383 , QazMati , michass , kwinto93 , Banan , long , ColaTajniak , maciekcz10 , dembinski , sewcio65 , Bart*28 , XxStalkerXx , magnusx1000 , christopcher , srgiuopl6 , MiBi3 , ccbus , wuj , Skorpex15 , kuba8487 , Soxic , thron , miko2004 , flux , magister56 , ker0go , leśny tramwaj , [NL] Bennn , barteg , boruc4545 , jacobex , Fanatyxind15 , KamilGamil , orlanek , MrTrixPL , caveo , dominisio4 , Wilku085 , Krystianm.01 , XEBEKzs , Policjant , Daniq , BerQ , ArturPL , adasiek05 , sajmonkolano , MrLucas112 , Jeder , Alex Simulations , TomcatPL , DAWID123 , Seben , TrollinoM , CNG , Kamil M , Kamilos222 , smolarzp@interia.pl , Dariušas , mati1974 , JetroN , PandaPL2101 , Kamil5315 , Paxelo , daroo128 , tka , Theciastko , grzesiekn1 , Komagr0 , Oskarkruk88 , ron36 , ksiek_ag , Diaboliiczny , Tao7994 , radeksnk , CzaQ

By Ikarusy jeździły najdłużej!
Użytkownicy
Liczba postów: 13
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 8
Post: #2
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Witam, jeżeli chodzi o aktualizacje remontów na mapie polecałbym robić to w systemie "Chrono" Wtedy było by łatwiej, bo gracz mógłby wybrać datę w której są prowadzone remonty:) Pozdrawiam:)

30.06.2016 17:09
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: REM0XING , Marshall , Theciastko , ksiek_ag

Nazywam się N'Avoie
Super Moderatorzy
Liczba postów: 71
Dołączył: 09-2013
Podziękowań: 77
Post: #3
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Jeżeli macie jakieś problemy z pobraniem, a nie macie konta na MEGA, to je załóżcie. Konto jest darmowe, wystarczy poświęcić pięć minut i będziecie mogli pobrać mapę bez problemu.


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA


[Obrazek: 245601082679bf0dd67380b7643819e7.png]
30.06.2016 17:46
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: MrYanke$ , piotrek017

Wujek Solarisa Urbino IV
Użytkownicy
Liczba postów: 18
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 1
Post: #4
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Witam przejechałem się na linich: 727 i 190
Jestem pod głębokim wrażeniem
Zalety:
Dużo Lini
Solarisy w malowaniach(ailist)
2 zajezdnię
Zapowiedzi(szkoda że nie zdublowane)+ na początek trasy jaka to linia itp.
Zjazdy liń do zajezdni
Wady:
Brak robót drogowych (przynajmniej na tym odcinku)
Czekałem na ten projekt w 50% że będą roboty drogowe
Jak dla mnie 10/10
Mapa godna polecenia:tak:

Kadziu w dniu 30.06.2016 o 19:14 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

4.3 Post nieprzejrzysty lub nadużycie narzędzi formatujących / ostrzeżenie normalne


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.06.2016 19:20 przez EuroPoland.)
30.06.2016 19:06
Szukaj postów Cytat

Pomyśl zanim napiszesz
Użytkownicy
Liczba postów: 120
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 17
Post: #5
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
@karol omsi: Roboty drogowe są na 168. Obejrzyj sobie wideo z tej linii.

30.06.2016 19:24
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 161
Dołączył: 06-2015
Podziękowań: 45
Post: #6
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Jestem po kursie linią 156 w kierunku Stróża Ludwików. Mam same pozytywne odczucia. Czujemy polski klimat, mamy trochę podmiejskich terenów, a kilka fragmentów kojarzyło mi się z liniami PKS-owymi. Zauważyłem sporo obiektów dedykowanych, a to dodaje klimatu i uroku mapie. Optymalizacja w stosunku do rozbudowania mapy jest IDEALNA, nie mam żadnych spadków ewentualnie na sekundę lub dwie przy ładowaniu tile'ów. Ruch AI został świetnie wykonany, samochody słuchają się sygnalizacji świetlnej, nie udają pasażerów naszego autobusu (to znaczy nie wjeżdżają nam w tył autobusu:P). Banan na twarzy wykonały także świetnej jakości tekstury dziur i asfaltu z powalającym brakiem spadku płynności. Zapowiedzi przystankowe są bardzo przyjazne dla ucha, w szczególności chwalę tutaj głos z syntetyzatora. Cała mapa do gratka do jazdy przegubami, bo można dużo się nakręcić i nabawić, żeby nie wjechać na chodnik, czy krawężnik. Uważam, że mapa to absolutny must have dla wszystkich graczy OMSI, niezależnie czy ktoś ma komputer z NASA, czy stary, słaby składak. Z pełnym szacunkiem daję mapie ocenę 10/10.
Pozdrawiam, zadowolony po kursie linią 156 @busman112:)


[Obrazek: A87OjXu.png]
Dziękuję za 40 reputów :party:
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.06.2016 21:59 przez Grzesiu++.)
30.06.2016 19:52
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: MrYanke$ , Kamil M

"Don't use profanity"
Zasłużeni
Liczba postów: 112
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 111
Post: #7
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
(30.06.2016 19:52)busman112 napisał(a):  Czujemy polski klimat, mamy trochę podmiejskich terenów, a kilka fragmentów kojarzyło mi się z liniami PKS-owymi.

Bez urazy, ale ta mapa z prawdziwym PKSem ma tyle wspólnego co ja z baletem. No chyba, że w Poznaniu macie jakieś inne PKSy:)

Ja z kolei przejechałem się linią 259. Spodobała mi się bardzo przede wszystkim ze względu na rozkład - nie jest za luźny. Fajne jest również otoczenie, dominują tereny leśne. Ale najlepsze chyba są wielopasmowe drogi z ekranami dźwiękoszczelnymi w lesie, czy na łące - normalnie tak jak w Polsce :iksde: Boli mnie ohydna, standardowa roślinność i takie jakieś kijowe tekstury wszystkiego, ale mimo wszystko mapa jest bardzo ciekawa i bardzo chętnie przejadę się po większej ilości linii:)

A, no i skrzyżowanie przy Poleczki idealnie odwzorowałeś, fajny warszawski akcencik :iksde:

Z pozdrowieniami:)


[Obrazek: banner.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.06.2016 20:58 przez Matej.)
30.06.2016 20:57
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: MrYanke$ , sliwma

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 0
Post: #8
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Przejechałem się dwoma liniami, E51 i 58 i muszę przyznać - mapa jest zrobiona świetnie. Roboty drogowe, otoczenie - to wszystko sprawia, że czuć ten polski klimat.
Gratuluję, świetna robota!

30.06.2016 21:15
Szukaj postów Cytat

Solaris Urbinetto 10 (A198)
Użytkownicy
Liczba postów: 42
Dołączył: 09-2013
Podziękowań: 4
Post: #9
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Zrobiłem półkurs na linii 289 i jest po wrażeniem:) Mapa na bardzo wysokim poziomie, wiele linii, liczne objazdy, klimatyczne drogi. Rozkład jazdy jest bardzo przyjemny. U mnie czasami jest lekki spadek FPS-ów, ale mimo to rozgrywka jest płynna. Nie widziałem błędów pojazdów AI. Sygnalizacja świetlna też działa bez zarzutu. Wszystkim mogę polecić tą mapę:P Moja ocena to 10/10;)

30.06.2016 21:19
Szukaj postów Cytat

Kierowca Omsi
Użytkownicy
Liczba postów: 46
Dołączył: 03-2014
Podziękowań: 2
Post: #10
RE: Fikcyjny Szczecin 2.50.01
Po włączeniu mapy, szczena mi opadła. Piękne otoczenie,czuć Polski klimat i te mercedesy statyczne lepiej się prezentują niż ruskie karosy.Postawiłem autobus na zajezdni i wyruszyłem z niej. Narazie przejechałem się linią 63 i tu miłe zaskoczenie, jedzie się zupełnie inaczej niż na oryginalnym Szczecinie. 3 lata czekałem na te mapkę i powiem że było warto. Mimo że nie objeździłem jeszcze wszystkich linii (to trochę zajmie:) ) jestem bardzo zadowolony, zarówno z wykonania, jak i optymalizacji. Wielki szacunek dla autora, odwalił kawał dobrej roboty. Polecam tę mapę każdemu kto jeszcze jej nie ma:) Daje 10/10 bo to najlepsza mapka po jakiej do tej pory jeździłem.


[Obrazek: J0Os7g8.jpg]
30.06.2016 22:07
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: