Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 14 Głosów - 4.5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Gdańsk (mapa półrealna)
Autor Wiadomość

Geniusz
Użytkownicy
Liczba postów: 25
Dołączył: 02-2017
Podziękowań: 82
Post: #51
RE: Gdańsk (mapa półrealna)
Ja w omsi jeżdżę od bardzo dawna...pierwszy raz miałem styczność z tym symulatorem krótko po wydaniu Omsi 1 i od tamtej pory też objeździłem chyba wszystkie mapy co wyszły. Koledzy którzy mi pomagają nie mają doświadczenia w tej grze ale ze względu na to że studiujemy razem grafikę komputerową i ogarniamy każdy program do tworzenia, modelowania itp. ja postanowiłem wszystko składać a oni mi tylko modelują obiekty.

Na tej mapie nie ma nawet bocznych uliczek które by nie były widziane z pozycji kierowcy...wszystko co widać na screenach jest konieczne i nie ma tam niepotrzebnych obiektów bo niby po co miałyby być

17.03.2017 22:14
Szukaj postów

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 21
Dołączył: 12-2013
Post: #52
RE: Gdańsk (mapa półrealna)
(17.03.2017 18:12)Przemo11 napisał(a):  - http://hostmat.eu/images/52736220172715093021.png czy tam, po lewej przy torach potrzebne jest robienie sieci trakcyjnej i tego płotu po drugiej stronie, czy będzie to widoczne?
Owszem będzie, z perspektywy Błędnika (estakada), gdy autor postanowi zrobić np. 131, 210, drogę do bazy na Hallera, czy choćby plac postojowy na Giełguda.;)

17.03.2017 23:04
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Mateusz22

Technik Amator
Zasłużeni
Liczba postów: 922
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1159
Post: #53
RE: Gdańsk (mapa półrealna)
Tak czytam i czytam a jako, że na mapach się nie znam to się nie wypowiadam ale jedno przykuło moją uwagę. Jak można mówić, że x obiektów ciężkich czy lekkich będzie tak samo wpływało na wydajność gry xD To trochę bez sensu, liczą się trójkąty a nie całe obiekty, a omsi łapie zawiechę przy wczytywaniu tekstur;)

18.03.2017 00:05
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Rafał.

Kąstal Hożuf
Zasłużeni
Liczba postów: 272
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 505
Post: #54
RE: Gdańsk (mapa półrealna)
Może nie do końca o to kolegom chodziło. Ja mogę powiedzieć, że przy tej samej ilości trójkątów jeden ciężki obiekt będzie mniej ciął niż np. 20 lżejszych obiektów. Specyfika OMSI jest taka, że zasadniczo nie przepada ono za nagromadzeniem obiektów w jednym miejscu, bo później drastycznie wpływa to na czas wczytywania kafla, i o ile na samym kaflu, jeśli jest dużo obiektów lekkich nie będzie cięło, to przy jego wczytywaniu, czyli jakieś 2 kafle wcześniej lagi mogą być ogromne.

18.03.2017 05:24
Szukaj postów

Geniusz
Użytkownicy
Liczba postów: 25
Dołączył: 02-2017
Podziękowań: 82
Post: #55
RE: Gdańsk (mapa półrealna)
Dobra koniec tych rozważań :D
Ja będę trzymać się mojego planu i opierać się na własnych doświadczeniach i testach w kwestii optymalizacji tej mapy.
Już kiedyś to pisałem ale powtórzę jeszcze raz że bubla na którym nie da się płynnie jeździć NIE WYDAM. Więc to pozostawcie mi bo nie jestem zielony w tych sprawach.

18.03.2017 11:41
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Bartek , kokosig , gregini1 , kardaszjan , Alex Simulations

Geniusz
Użytkownicy
Liczba postów: 25
Dołączył: 02-2017
Podziękowań: 82
Post: #56
RE: Gdańsk (mapa półrealna)
Witam:)
Dawno mnie tu nie było przez co pojawiło się mnóstwo pytań na temat tego czy projekt jest dalej kontynuowany.
Otóż tak...pracuję dalej nad mapą. Prace skupiły się głównie na poprawianiu tego co już było zrobione oraz modelowaniu obiektów. Powstają jednocześnie nowe tereny które wkrótce zaprezentuje. A na razie taki jeden screen na dowód tego że coś tam się tworzy.

Okolice przystanku Zaroślak:
https://imgur.com/a/ARcwZ

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2018 14:28 przez Mateusz22.)
08.01.2018 14:28
Szukaj postów
 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej , omega44 , solaris2529 , RichardKrupi , Niebezpieczny76

Freediver, Maper i YouTuber xD
Zasłużeni
Liczba postów: 244
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1055
Post: #57
RE: Gdańsk (mapa półrealna)
Bardzo ładnie to wygląda. Czekam z niecierpliwością na zakończenie projektu bo ma duży potencjał:)


Pozdrawiam
Pitoras:)
Portfolio
Kanał YouTube


Dziękuję za 500 reputów:)
09.01.2018 22:30
Szukaj postów

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #58
RE: Gdańsk (mapa półrealna)
Jest zupełnie płasko, co psuje to zdecydowanie odbiór tego miejsca


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.01.2018 12:23 przez eSeL.)
10.01.2018 12:22
Szukaj postów
 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej

Geniusz
Użytkownicy
Liczba postów: 25
Dołączył: 02-2017
Podziękowań: 82
Post: #59
RE: Gdańsk (mapa półrealna)
Płasko??? Fragment terenu pokazany na zdjęciu w rzeczywistości nie posiada żadnych pagórków więc skoro staram się w miarę realnie odwzorować tę okolicę no to musi tak być.

12.01.2018 11:52
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Konduktor5-8 , Studzinkowski , Niebezpieczny76 , AdamAkaAndrzej

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #60
RE: Gdańsk (mapa półrealna)
Autora mapy w wypadku chęci pokazania postępów w tworzeniu mapy proszę o kontakt drogą prywatną lub zgłoszenie posta.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.10.2018 10:21 przez pause1.)
29.09.2018 20:56
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: