Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 1 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Ikarus 280.33O (v2.0)
Autor Wiadomość

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1357
Post: #1
Ikarus 280.33O (v2.0)
[Obrazek: 2016-01-31_00006.jpg]

Model: Ikarus 280.33O
Wersja: 2.0
Autorzy: TITA, Ikarus STR, modyfikacja McLaren
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Ikarus 280.33O jest to zmodyfikowana wersja "Katowickickich Ikarusów".Są dostępne dwie wersje: manualna oraz automatyczna. Autor modyfikacji wzorował się na modelu z Sankt-Petersburga (280.33O jeździ jeszcze w Kiszinie). Oprócz nowych dźwięków silnika z skrzynią ZF, zostało też dodane: nowa czcionka na dykcie/wyświetlaczu, nowe dźwięki spryskiwaczy oraz nowy dźwięk klaksonu.
Autor modelu stwierdza też, iż Ikarus 280.33O jest lżejszy od innych dwieście osiemdziesiątek (ja takiej różnicy nie odczułem).

Na minus można dać, zmienione komendy otwierania drzwi, ale w źródle jest instrukcja jak przywrócić stare ustawiania.

Moim zdaniem, model jest warty ściągnięcia (m. in. z powodu nowych dźwięków), ale biorąc pod uwagę tak mało zmian, w odróżnieniu do innych modeli 280.xx, daję mu ocenę 9/10 (+0,5 punktu za odwzorowanie realnego modelu 280.33O), czyli w sumie 9,5/10;)

Prezentacja filmowa:





Spons_ w dniu 31.01.2016 o 21:44 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Na pewno nie ten dział, przeniesione.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.01.2016 22:12 przez Spons_.)
31.01.2016 21:31
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 344
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 177
Post: #2
RE: Ikarus 280.33O (v2.0)
Warto zaznaczyć że zyskał dużo na optymalizacji:D Ale za to tekstury deski rozdzielczej są chyba ciut gorsze:(


[Obrazek: WXB9WwI.png?1]
31.01.2016 22:46
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 26
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 1
Post: #3
RE: Ikarus 280.33O (v2.0)
Mogli zrobić żeby na wszystkich dzwiach wsiadali bo u mnie tylko wsiadają dwoma dzwiami przodnimi.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2016 13:45 przez Spons_.)
01.02.2016 12:28
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 270
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 123
Post: #4
RE: Ikarus 280.33O (v2.0)
@up: polecam zapoznać się z zasadami polskiej pisowni, to po pierwsze, po drugie z regulaminem, po trzecie co nieco poczytać o komunikacji miejskiej w St. Petersburgu. Podobnie jak w Moskwie, obowiązuje tam zasada wsiadania przednimi drzwiami.
Modyfikacja .33O to wariant moskiewskiego 280.33M, różni się zastosowaniem drzwi płatowych i automatycznej skrzyni ZF 4 HP 500 (33M miał ręczną 6-biegową skrzynię S6-90 i drzwi "harmonijki"), podobnie jak on natomiast posiada okna przesuwane nowego typu, silnik D10 o mocy 250 KM oraz dużą, pełną kabinę, czym upodabnia się do polskiego wariantu 280.70D. Model, choć nie najnowszy, powala wykonaniem jeśli chodzi o odwzorowanie specyfikacji. Jest to na pewno zasługą Vanedeka, gdyż to on przerobił Ikarusa 280.02 na "polskiego" automata. Kabina jednak chyba już nie pochodzi z polskiego wariantu, gdyż jest typowo rosyjska - z dużym oknem-półką, w stosunku do standardowych z małym okienkiem do sprzedaży biletów. Jeździ się tym przyjemnie, jest dobra widoczność i sterowanie. To wie każdy, kto jeździł standardowym 280.02 czy .70-tką Vanedeka.
Fakt, niektórzy powiedzą że to za mało, aby robić z tego osobną modyfikację w stosunku do 280.70 Vanedeka. Owszem, z tym że tak też było w rzeczywistości - różne podtypy Ikarusów różniły się między sobą naprawdę tylko detalami. Znane mi osoby, które potrafią odróżnić Ikarusy z mojego miasta po samych szczegółach, nie patrząc w metryczkę wozu (niestety tylko ze zdjęć, bo obecnie jeżdżą tylko dwaj rówieśnicy z podtypu 280.70E 1997) można policzyć na palcach jednej ręki. Zatem można śmiało przyjąć że jest to nowa modyfikacja. Ocena ode mnie to 10/10, bo trudno żeby autorzy robili cały model od nowa (a ten tego wymaga, gdyż nie jest za bogaty w detale ani proporcjonalny, nie oszukujmy się), za to na bazie tego, co istnieje, odwzorowali wóz idealnie - przy czym mam tu na myśli zarówno Vanedeka, jako autora "podstawy", jak i McLarena, który zadbał o to, by wóz wyglądał jak petersburski egzemplarz - włącznie z charakterystycznym malowaniem.


"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2016 12:45 przez kacper_IK160P.)
01.02.2016 12:43
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: