Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Kołbiel i okolice
Autor Wiadomość

Naczelny hejter czegokolwiek
Użytkownicy
Liczba postów: 116
Dołączył: 03-2014
Podziękowań: 110
Post: #11
RE: Kołbiel i okolice
W tym przypadku przydałoby się coś takiego jak splin na brzeg trylinki, z teksturą gdzie kawałek jest zasypany piaskiem, żeby stworzyć wrażenie płynnego przejścia z drogi w pobocze. Z resztą to samo dotyczy asfaltu, jest też splin z pourywanym asfaltem z jednej strony, można go tu dać. Klimat jest przedni.

11.12.2016 13:29
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Ikarus 132

Kolejowy Bart
Użytkownicy
Liczba postów: 257
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 60
Post: #12
RE: Kołbiel i okolice
Mam pytanie, jakie zamierzasz dodać do mapy autobusy AI? Ogólnie w Mobilis Mińsk Mazowiecki jeżdżą różnego rodzaju Setry, np. S215 UL lub nowsze S 31X UL, a mniejsze to Iveco Kapeny Urby, ale do sceny OMSi na razie takiego autobusu nie ma, myślę, że Jelcz Vero w malowaniu Mobilis, które wygląda tak, jak na zdjęciu byłoby spoko. Mógłbyś ew. dać jeszcze Karosę C954 lub jakiegoś Jelcza L100.
[Obrazek: thumb_DSC04773.JPG]


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.12.2016 15:52 przez Bart*28.)
11.12.2016 15:52
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 118
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 129
Post: #13
RE: Kołbiel i okolice
(11.12.2016 13:01)mati555 napisał(a):  Spojrzałem na pierwszy i screen i moja pierwsza reakcja: "Nieeeeeeeeeeeee" :iksde:
Poza tym, wydaje mi się, że trylinkę kładzie się z krawężnikiem.
Dobrze się wydaje patrząc na screeny z GSV wyraźnie widać krawężniki,co prawda stare pokrzywione ale istnieją.

28.12.2016 17:03
Szukaj postów Cytat

Użyszkodnik
Użytkownicy
Liczba postów: 19
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 28
Post: #14
RE: Kołbiel i okolice
Czy o mapie już wszyscy zapomnieli? Zdecydowanie tak - ja również;) Jednak nadszedł taki moment, w którym sobie o niej przypomniałem i ponownie tworzyć zacząłem!

W ostatnich dniach coś tam lepię nad okolicami Cmentarza w Kołbieli, doszło 400 metrów trasy.

[Obrazek: KtL6OQu.png]


Tworzę zapowiedzi z użyciem własnego głosu - szczegóły w odpowiednim temacie na forum
zgłoszenia przyjmuję na PW:hihi:
30.10.2017 18:02
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #15
RE: Kołbiel i okolice
Czy te płyty nagrobne nie będą aby zabójcze dla wydajności? Proponowałbym użyć tych od Kubula;)

30.10.2017 19:40
Szukaj postów Cytat

Użyszkodnik
Użytkownicy
Liczba postów: 19
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 28
Post: #16
RE: Kołbiel i okolice
@up: Też miałem nad tym rozkminę:P chociaż ich nawaliłem około 250 to spadków fps-ów jak na razie nie doświadczyłem. Jeśli w finalnej wersji z ruchem AI i wszystkimi bajerami będzie słabo z wydajnością, to się nad cmentarzem pochylę;)


Tworzę zapowiedzi z użyciem własnego głosu - szczegóły w odpowiednim temacie na forum
zgłoszenia przyjmuję na PW:hihi:
30.10.2017 19:55
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #17
RE: Kołbiel i okolice
Po co aż tyle tego, 2 - 3 by wystarczyły. No i u Kubula masz normalne płyty nagrobne, a nie jakieś stare poewangelickie:P

30.10.2017 20:28
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: MrKarakan , Ikarus 132
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: