Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 20 Głosów - 3.35 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] MAN NL233 NL313 CNG
Autor Wiadomość

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #1
MAN NL233 NL313 CNG
[Obrazek: maxresdefault.jpg]

Modyfikacja: MAN NLxx3 CNG
Autor: pedropt10
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Download:
Podstawa: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Patch na biały pulpit: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Patch 1.1: Link


Opis:

Readme dostępne w języku angielskim, portugalskim i niemieckim!
Zanim zadasz pytanie na forum zapoznaj się z jego zawartością.

NL233 CNG i NL313 CNG są pojazdami zasilanymi naturalnym gazem ziemnym, są to pojazdy generacji A20, produkowanej przez MAN od 1996 roku. Pojazdy zawarte w paczce są oparte o wersje budowane przez Salvador Caetano (CityGold MAN 2K CNG) - znaną portugalską firmę wyspecjalizowaną w tym działaniu.

Trochę informacji:
  • Silnik: NL 233 - 231 hp (170 kW); NL 313 - 310 hp (228 kW);
  • Skrzynia biegów: Voith DIWA.3 class, automatyczna, cztery biegi
  • Drzwi: 2, obsługiwane manualnie
  • System informacji pasażerskiej: Tecmic (by MicroProcessador, made in Portugal) - jest możliwość ustawienia języka angielskiego, niemieckiego lub portugalskiego przez pliki .cti!
  • Wyświetlacze: MicroProcessador, NSS, BKB Electronica [flipdot]; LAWO, MicroProcessador [LED];

Paczka zawiera w sumie 12 różnych wersji: NL 233 CNG i NL 313 CNG, w tym każda z nich:
- posiada różne wersje w pięciu różnych wariantach, każda z innym wyświetlaczem,
- STCP-Version (wersja stworzona dla mapy Porto - jeszcze niedostępnej)

Dodatkowe podziękowania:
Chciałbym podziękować tym autorom za zezwolenie na użycie ich pracy!
  • alterr, Mercedes-Benz O530 Citaro (u.a.): skrypty, modele pulpitu;
  • Pedro Vendeira, Mercedes-Benz O405 Camo Camus: tekstury, model i tekstury Tecmic;
  • Morphi, Scania CityWide: dźwięk retardera;
  • Marcel Kuhnt and Rüdiger Hülsmann, MAN NL 202: skrypty i tekstury;

Copyright:
Nie zezwalam na publikację dużych modyfikacji tych autobusów (poza malowaniami). Jeśli masz jakiś pomysł, skontaktuj się przez Facebook lub Forum Marcela.
Zezwalam na używanie elementów w innych modyfikacjach, proszę o zamieszczenie informacji o autorze (mnie). Byłoby miło poinformować mnie o takiej modyfikacji.

I do not give permission for publishing any large-scale modifications of these buses (excluding repaints). If you have any ideas, please contact me via the Facebook Page (“OMSI 2 – Porto”) or via the OMSI Forum.
I give permission for the use of elements for other buses, but give appropriate credit. It would be nice if you would inform me (Facebook or OMSI Forum).


Screeny:
[Obrazek: FAMILY_FOTO_4.png]
[Obrazek: FOTO_233_313_2.png]
[Obrazek: 233_STCP_NIGHT_2.png]
[Obrazek: 233_STCP_INT_5.png]
[Obrazek: 233_STCP_INT_NIGHT.png]
[Obrazek: 233_STCP_INT_3.png]
[Obrazek: DASHBOARD_313_GEN.png]
[Obrazek: DASHBOARD_233_N.png]


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.03.2018 19:40 przez skawek.)
08.05.2017 10:53
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Pro123 , Filip Krzysko , Kamil 012

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 118
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 12
Post: #2
RE: MAN NL233 NL313 CNG
Model nic specjalnego, typowy iberyjski klocek. Bryła zbyt kwadratowa, dźwięki takie sobie - słychać zapożyczenia ze standardowych MANów. Niby da się pojeździć, ale do modeli z serii MAN Stadtbusfamilie brakuje lat świetlnych.


Procesor: Intel i5-4670 3,4 Ghz
Karta graficzna: Gigabyte Geforce GTX 760 2GB
Pamięć: 2 x 4GB
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.05.2017 22:21 przez marcin21592.)
08.05.2017 22:19
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Moschi

Potężny Torunianin
Użytkownicy
Liczba postów: 20
Dołączył: 01-2017
Podziękowań: 18
Post: #3
RE: MAN NL233 NL313 CNG
Optymalizacja dobra, ale martwy kokpit i ibis odejmują mu bardzo dużo od oceny. Bryła NIE jest kwadratowa, bo takie autobusy jeżdżą chociażby po Toruniu. 3/10 - Nie więcej, nie mniej.

09.07.2018 14:02
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 87
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 73
Post: #4
RE: MAN NL233 NL313 CNG
Toruń nie ma gazowych manów.


Stwórzmy razem fikcyjną a zarazem sensowną historie MZK w Tczewie,
Akcja toczy się w latach 80,
https://www.facebook.com/VirtualMZKT/
Nie jest to vfirma zatrudniająca ludzi na dane stanowiska, lecz jest to strona informacyjno-rozrywkowa.
09.07.2018 19:45
Szukaj postów Cytat

Potężny Torunianin
Użytkownicy
Liczba postów: 20
Dołączył: 01-2017
Podziękowań: 18
Post: #5
RE: MAN NL233 NL313 CNG
(09.07.2018 19:45)jakobs08 napisał(a):  Toruń nie ma gazowych manów.

Sorry, to tylko porównanie. Nie wszystko jest od dechy do dechy, tylko wyraźnie napisane, że bryła jest podobna do autobusów, które jeżdzą po Toruniu:)

07.08.2018 13:52
Szukaj postów Cytat

Jolliee
Zasłużeni
Liczba postów: 75
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 473
Post: #6
RE: MAN NL233 NL313 CNG
Fajny wóz, lekki, trochę kartonowy, ale mi to nie przeszkadza.:D

Bardzo przyjemnie się prowadzi i ma porządny zryw. Dźwięki są do przeżycia. Ze względu na swoją lekkość świetnie się nadaje do przejażdżki po Lublinie.
Największą jego zaletą jest to, że jest darmowy.:)
Ode mnie 8/10:P

EDIT: o psia kość, dopiero teraz zauważyłem, że ktoś tutaj łopatą pomachał, a ja głupi się cieszyłem, że nowy autobus. Anyway: nawet na te czasy jest spoko:D


[Obrazek: sygna.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.09.2018 14:32 przez mmiki26.)
16.09.2018 14:31
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: