Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 7 Głosów - 3.43 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] MAN SD D94 (v3.0 FINAL, 25.06.2016)
Autor Wiadomość

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,312
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 379
Post: #1
MAN SD D94 (v3.0 FINAL, 25.06.2016)
[Obrazek: untitled-665580.png]

Modyfikacja: MAN SD D94
Wersja: v3.0 FINAL, 25.06.2016
Autor: M@ttez


Opis:
Witam.

Chciałbym zaprezentować moją wizję odbudowanego i unowocześnionego modelu D92 wyposażonego we wszystkie nowinki techniczne. Jest to podstawowy model D92 zawierający liczne modyfikacje technologiczne i wizualne.

Obecna wersja FINAL zrobiona jest tylko na OMSI2 i nie będzie działała na OMSI1. Nie oferuję wsparcia dla OMSI1 i nie będę konwertował tej modyfikacji do OMSI1

Ważne!
W celu zasięgnięcia wszystkich informacji jak co działa proszę o przeczytanie poniższego opisu!


Modyfikacja zawiera sześć wersji MAN'a D94:
1) D94 CityBus VOITH DIWA 854.5
- MAN D2066 LUH + VOITH DIWA 854.5 Sensotop
- Wersja miejska (automatyczny przyklęk po otwarciu drzwi, ciepłe guziki wewnętrzne i zewnętrzne)
- Z uwagi na krótkie przełożenia i mniejszą moc silnika służy raczej do większych miast

2) D94 CityBus ZF 6HP-592

- MAN D28i turbo + ZF 6HP-592
- Wersja miejska (automatyczny przyklęk po otwarciu drzwi, ciepłe guziki wewnętrzne i zewnętrzne)
- Dłuższe przełożenia, mocniejszy silnik - idealny do mniejszych miast i na linie podmiejskie

3) hiD94 CVT Hybrid

- Cummins ISBe5 250B + Allison Ev50 + bezstopniowa przekładnia CVT
- Wersja miejska (automatyczny przyklęk po otwarciu drzwi, ciepłe guziki wewnętrzne i zewnętrzne)
- Silnik hybrydowy charakteryzujący się niskim spalaniem, idealny to dużych aglomeracji z dużą ilością przystanków

4) D94S Suburban CVT AT2612D

- MAN D28i turbo + CVT
- Wersja turystyczna (fotele turystyczne, drzwi sterowane ręcznie bez hamulca przystankowego, brak brzęczyka przy zamykaniu drzwi)
- Wytłumione wnętrze i zawieszenie w celu zwiększenia komfortu i wyciszenia przestrzeni pasażerskiej
- Wydłużone przełożenia, biegi zmieniane przy niskich obrotach w celu zmniejszenia spalania i hałasu generowanego przez silnik

5) D94S Suburban ZF S 6-80

- MAN 2566 MUH + 6-biegowa skrzynia manualna ZF S 6-80
- Wersja turystyczna (fotele turystyczne, drzwi sterowane ręcznie bez hamulca przystankowego, brak brzęczyka przy zamykaniu drzwi)
- Wytłumione wnętrze i zawieszenie w celu zwiększenia komfortu i wyciszenia przestrzeni pasażerskiej
- Wydłużone przełożenia

6) D94 AI

- Wersja przystosowana do ruchu AI
- Wyłączone wszelkie modyfikacje, które blokowały D94 na przystankach podczas ruchu w AI

Oto pełna lista modyfikacji:
Oświetlenie zewnętrzne:
➥przebudowane reflektory przednie (soczewka) zmodyfikowane światła drogowe i światła do jazdy dziennej LED w dzielonej lampie od kierunkowskazu
➥zmodyfikowane przednie oraz boczne kierunkowskazy (LED)
➥zmodyfikowane tylne lampy (LED)
➥działające boczne światła obrysowe
➥zmieniony kolor górnych świateł pozycyjnych
➥zmodyfikowane górne tylne światła (stop dzielony z kierunkowskazem)
➥dodane modele 3D guzików otwierających drzwi z zewnątrz z podświetleniem
➥nowe felgi dla wersji Suburban

Oświetlenie wewnętrzne:
➥wewnętrzne jarzeniówki w nowoczesnym białym kolorze

Mechanika:
➥zmodyfikowany silnik D28i dopasowany mocą do skrzyni biegów
➥skrzynia biegów VOITH 854.5 SensoTop czuła na siłę wciśnięcia gazu i kąt podłoża
➥dodana nowa wersja ze skrzynią ZF6HP592 + osobne dźwięki
➥dodana nowa wersja hybrydowa z własnymi dedykowanymi dźwiękami
➥poprawiony kąt/wychylenie skrętu kół (charakterystyczne dla niemieckich pojazdów)
➥zróżnicowana masa w zależności od modelu

Bezpieczeństwo:
➥załączenie biegu wstecznego automatycznie włącza światła awaryjne
➥powiadomienie dźwiękowe o włączonym biegu wstecznym
➥zwiększony zasięg świateł przednich

Elektronika:
➥system automatycznego przełączania przystanków w kontrolerze IBIS (by qbasob)
➥powiadomienie dźwiękowe dla przycisku "na żądanie"
➥powiadomienie dźwiękowe dla zamykających się drzwi
➥automatyczny przyklęk wszystkich osi po otwarciu drzwi (również za pomocą ciepłego guzika)
➥hamulec przystankowy wyłączany automatycznie po dodaniu gazu
Komfort:
➥klimatyzacja (włączanie przyciskiem A/C na pulpicie / działa najwydajniej po nagrzaniu się silnika)
➥wyciszone wnętrze dobrze izolujące od hałasu generowanego przez silnik

Wygląd zewnętrzny:
➥modyfikacja oświetlenia zewnętrznego
➥wyświetlacze zewnętrzne LCD
➥zmieniona czcionka wyświetlaczy by Silkeborg
➥"swing doors" - drzwi wahadłowe (odskokowo-przesuwne) otwierane na zewnątrz
➥usunięte oznakowania MAN oraz BVG
➥plastikowe kołpaki MAN w wersji miejskiej i nowe felgi w wersji turystycznej
➥naklejka informująca o spełnianiu przez model norm EURO4
➥zewnętrzne flagi wywieszane w czasie świąt narodowych (niemieckich)
➥10 dodatkowych repaintów

Wygląd wewnętrzny:
➥przeprojektowany pulpit, nowe przyciski, kontrolki, zegary
➥nowy dotykowy IBIS
➥wyświetlacze wewnętrzne LCD
➥kabina oddzielająca przestrzeń pasażerską od kierowcy (by Nick)
➥unowocześnione wnętrze w części pasażerskiej / nowoczesne materiały na podłodze, ścianach, suficie
➥w wersji Suburban przyciemnione materiały i nowe fotele
➥nowa tapicerka foteli
➥nowe kasowniki
➥oznakowanie w języku POLSKIM

Dźwięki:
➥dźwięki silnika, retarder'a, wału pochodzą w większości od MAN'a LC i zostały dopasowane do innych dźwięków
➥dźwięk ostrzeżenia przy cofaniu pochodzi z LU200
➥dźwięk przystanku na żądanie - modyfikacja dźwięku zamykania drzwi z MAN'a LC, znalezione w sieci
➥dźwięk zamykania drzwi - door warning znaleziony w sieci, drzwi pneumatyczne nagrane własnoręcznie
➥dźwięki klimatyzacji wewnętrzny i zewnętrzny - nagrane własnoręcznie
➥dźwięk kasowania biletu - kasowniki w Metro de Madrid, nagrane własnoręcznie
➥dźwięk ustawiania IBIS'a po zmianie kierunku - znalezione w sieci
➥dźwięki telepania z MAN'a LC + lekko zwiększona głośność w konfiguracji
➥nowy dźwięk silnika przy wciskaniu gazu zauważony w Warszawskich Lion's City i odpowiednio ustawiony w konfiguracji dla najlepszego zasymulowania tego efektu
➥dźwięki charakterystyczne dla skrzyni ZF w wersji ze skrzynią ZF6HP592
➥dźwięki silnika wersji hybrydowej to zmiksowane stare sprawdzone dźwięki D94 z dźwiękami Solaris'a Urbino 10 (gdyż bazą jest silnik Cummins)

Prezentacja:



Changelog 3.0 FINAL
- dostosowano do najnowszego patcha OMSI2
- usunięto błędy, które wystąpiły podczas zmian wersji OMSI od ostatniego update'u
- przebudowano przedni kierunkowskaz zespolony (dwukolorowe LEDy, świecą zamiennie jako kierunkowskaz i DRL) - screenshot niżej
- wersja Suburban w ogóle nie posiada DRL
- zwiększono moc zewnętrznego oświetlenia LED - screenshot niżej
- zróżnicowano kolory wyświetlacza:
* City - pomarańczowe
* Suburban - białe
- trzyfunkcyjne oświetlenie drzwi od wewnątrz
* niebieskie - drzwi zamknięte
* białe - drzwi otwarte
* czerwone - dzwonek zamknięcia drzwi - ostrzeżenie

[Obrazek: lNHFIyy.jpg]
[Obrazek: PEmembw.jpg]

Changelog FINAL
- Poprawione dźwięki turbo w wersji VOITH
- Poprawione dźwięki mostu w wersji ZF
- Poprawione wibrowanie skrzyni przy zmianie biegu 1>2 dla VOITH
- Usunięcie przedniego grilla i dodanie nowego loga MAN (brak loga w repaincie Hybrydowym i Testowym (białym) )
- Nowa skrzynia "I-Shift" w Suburbanie (wersja ostateczna)
- Nowa kabina by NickTM w wersji finalnej
- Odchudzenie wagi paczki o ~20MB

Changelog v2.0
- Otwarcie którychkolwiek drzwi (również przez pasażerów) powoduje samoczynny przyklęk do momentu zamknięcia drzwi (w wersji miejskiej)
- Naprawienie błędu z powtarzającym się dźwiękiem przy włączeniu przez pasażerów przycisku "na żądanie"
- Naprawienie dzwonka "na żądanie" w wersji z manualem
- Skasowanie konieczności zaciągnięcia HST do otwarcia drzwi, hamulec zaciąga się automatycznie po otwarciu drzwi
- Poprawienie buga z nieotwierającymi się drzwiami (KLIK)
- Naprawienie skryptu automatycznego przełączania przystanków w wersji z manualem
- Dodanie blokady otwarcia drzwi w wersji miejskiej podczas jazdy (połówka kierowcy otwierana w dowolnym momencie i nie wpływa to na system automatycznej zmiany przystanków)
- Zaadaptowanie skryptu ciepłego guzika z zewnątrz
- Dodanie modelu przycisków CG przy drzwiach od zewnątrz
- Oskryptowanie funkcjonalności CG wciskanego z zewnątrz myszką
- Zwiększenie sztywności zawieszenia w cięższych wersjach
- Modyfikacja systemu przyklęku we wszystkich wersjach miejskich (delikatne obniżenie na czterech osiach potem lekki przechył na stronę przystanku) (KLIK)
- Wersje podmiejskie wyposażone w pneumatyczne zawieszenie pompujące się po uruchomieniu silnika
- Naprawienie reverse warning w wersji z manualną przekładnią
- Dodanie kontrolki hamulca przystankowego
- Dodanie kontrolki symbolizującej światła awaryjne
- Zamiana przycisku wózka na pulpicie na przycisk do CG
- Zmiana kontrolki otwartych drzwi i ciepłego guzika na pulpicie
- Ustawienie kontrolki otwarcia dla każdych drzwi
- Ustawienie dźwięku i podświetlenia przycisku klimatyzacji tylko w czasie chłodzenia lub grzania
- Naprawienie funkcjonalności ASR we wszystkich wersjach
- Poprawienie wersji AI, która nadal nie otwierała drzwi pasażerom
- Skrócenie przełożeń w wersji manualnej
- Modyfikacja wyglądu zegarów
- Nowe felgi dla wersji Suburban
- Poprawienie kamer (w przestrzeni pasażerskiej symulacja widoku z kamer pokładowych)
- Jako, że jest to wersja ostateczna przed wersją 3.0 (w pełni działający I-Shift) - usunięcie nieużywanych plików w celu zmniejszenia wagi modelu

Changelog v1.9
1) Dodanie wersji Suburban w opcji manualnej skrzyni biegów i imitacji i-shift'a (faza BETA)
- I-Shift w fazie BETA (obecnie I-Shift zastąpiony jest delikatnie zmodyfikowanym skryptem Ecotec)
- Nowe fotele turystyczne
- Wydłużone przełożenia dla zmniejszenia zużycia paliwa i zmniejszenia hałasu silnika
- Wyciszone wnętrze
- Manualne/ręczne sterowanie otwieraniem obydwu drzwi
- Usunięta kabina
- Zmienione materiały wewnątrz na ciemniejsze i lepsze na długie podróże
- Nowe dźwięki w wersji z manualną skrzynią

2) Dodanie wersji hybrydowej
- Silnik Cummins+Alisson i skrzynia CVT autorstwa krtz07
- Buda na dachu z napisem "Hybrid" własnej roboty
- Nowa tekstura dedykowana dla wersji hybrydowej

3) Dodanie wersji AI, która nie powinna robić problemów dla AI przez konieczność wciśnięcia hamulca by otworzyć drzwi
4) Nowa czcionka wyświetlaczy
5) Wyselekcjonowanie plików dźwiękowych i skryptów dedykowanych dla każdej wersji osobno
6) Szczegółowe dopasowanie głośności dźwięków
7) Zmiana tapicerki i obić w podstawowej wersji D94

Galeria:
Wersja miejska:
[Obrazek: untitled-665580.png]
[Obrazek: untitled-665581.png]
[Obrazek: untitled-665582.png]
[Obrazek: untitled-665583.png]
[Obrazek: untitled-665586.png]
[Obrazek: untitled-665587.png]
[Obrazek: untitled-665588.png]
[Obrazek: untitled-665589.png]
[Obrazek: untitled-665590.png]
[Obrazek: untitled-665591.png]
[Obrazek: untitled-665593.png]

D94 VOITH DIWA 854.5




D94 ZF 6HP-592




WERSJA SUBURBAN
[Obrazek: untitled-667637.png]
[Obrazek: untitled-667638.png]
[Obrazek: untitled-667639.png]
[Obrazek: untitled-641490.jpg]
[Obrazek: untitled-641492.jpg]
[Obrazek: untitled-641493.jpg]
[Obrazek: untitled-665596.png]

D94S Suburban I-Shift AT2612D




D94S Suburban ZF S 6-80




WERSJA HYBRID
[Obrazek: untitled-665598.png]
[Obrazek: untitled-665599.png]
[Obrazek: untitled-665600.png]

hiD94 CVT Hybrid




REPAINTY:
[Obrazek: bacardi-628661.jpg]
[Obrazek: cocacola-628662.jpg]
[Obrazek: emtmadrid-628663.jpg]
[Obrazek: heineken-628664.jpg]
[Obrazek: kk-628665.jpg]
[Obrazek: mcdonalds-628666.jpg]
[Obrazek: untitled-640653.jpg]
[Obrazek: bvg-628667.jpg]
[Obrazek: chillizet-628669.jpg]
[Obrazek: zakochajsiewwarszawie-628670.jpg]

OPIS PULPITU:
[Obrazek: untitled-668173.jpg]

Dodatkowe informacje i znane błędy:
System automatycznego włączania świateł awaryjnych po włączeniu biegu wstecznego nie wyłącza ich po włączeniu biegu neutralnego. Należy wyłączyć je ręcznie. To system podpatrzony w autobusach jeżdżących w Madrycie. Wrzucenie biegu wstecznego oznacza manewrowanie i w przypadku autobusu jest niebezpieczne. Światła awaryjne włączają się i są włączone cały czas podczas manewrowania/parkowania. Wyłączenie ich oznacza koniec manewrowania.

System wsiadania pasażerów uległ zmianie. W wersji miejskiej pasażerowie wsiadają i wysiadają wszystkimi drzwiami, po otwarciu drzwi ręcznie, lub radzą sobie guzikami. W wersji podmiejskiej wsiadają przodem, wysiadają tyłem, drzwi sterowane są tylko ręcznie. Wszelkie niedociągnięcia z hamulcami zostały usunięte. W wersji miejskiej otwarcie drzwi powoduje blokadę kół, w wersji podmiejskiej drzwi otwierać możemy "w locie".

Klimatyzacja zastępuje przycisk standardowego ogrzewania i utrzymuje temperaturę 18-23,5 stopni, niezależnie od temperatury zewnętrznej. Działanie klimatyzacji symbolizuje kontrolka na pulpicie, świeci podczas grzania/chłodzenia, w tym czasie słychać też szum klimatyzacji. Do ogrzewania służy rolka obok przycisku A/C, oraz suwaki do regulacji temperatury nawiewu koło nóg kierowcy.

Automatyczne wyłączanie hamulca przystankowego gazem działa oczywiście dopiero po wyłączeniu hamulca przystankowego na pulpicie. Włączamy, hamulec łapie, wyłączamy, hamulec dalej trzyma, a jak dodamy gazu, to hamulec puszcza.

Download
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
(OneDrive,plik 7zip; 205 MB/rozpakowany 458 MB)
Poprzednią wersję należy bezwzględnie skasować z dysku. Pliki z paczki wypakować w folderach do głównego folderu OMSI i zatwierdzić ewentualną podmianę plików.


Jak usunąć kabinę?
Czytaj TUTAJ

Ekskluzywnie dla strefa-omsi.pl gwarantuję pełne wsparcie i pomoc w sprawie tej modyfikacji. Jeśli chcesz coś zmienić, poprosić o pomoc w usunięciu czegokolwiek, pisz śmiało!

10-4 (Thanks for):
krtz07 for inspiration in kneel mod, scripts, engines, gearboxes, etc.
NickTM for cabine
rollman for SensoTop gearbox
OVS driver for swing doors
Skiv for pressure sound for kneeling
qbasob for auto next stop announcement
Cyberhost for scripting tutorial from Youtube
Cysiu for air conditioner script
Winsome for seats
Silkeborg for RG font
Fellype for wheels in Suburban version


Nie zgadzam się na zamieszczanie tej modyfikacji na innych serwerach oraz na innych forach bez mojej zgody!
Jeśli link wygaśnie, bądź nie możesz ściągnąć z tego serwera, napisz to w tym temacie lub napisz do mnie PW.

I do not agree with reuploading this modification to other servers and posting on other forums without my permission!
If link will be outdated or you can't download it from this server, post it in this thread or just PM me


Spons_ w dniu 29.08.2015 o 14:46 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Sprawdziłem linki, wprowadziłem drobne zmiany.



!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

CPU: Pentium Core2Duo E8400 @ 2x3.0GHz; RAM: 12GB RAM DDR3; GFX: Gigabyte GeForce GTX650; OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.02.2017 15:46 przez M@ttez.)
07.05.2013 09:51
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Limoni

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 444
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 91
Post: #2
RE: MAN SD D94 v1.1 (07/05/2013)
Tam na starym forum była v1 . Co zmienia v1.5 ?


20 LAT VOLVO W BYDGOSZCZY
07.05.2013 17:17
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,312
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 379
Post: #3
RE: MAN SD D94 v1.1 (07/05/2013)
Na starym forum była wersja 1.0, to jest 1.1
Zmiany są oznaczone znacznikiem (NEW), są teraz dwie wersje - VOITH i ZF z porządnie odświeżonymi dźwiękami + lekkie modyfikacje lamp. Główna zmiana to wersja ZF z charakterystycznym miałczeniem skrzyni


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

CPU: Pentium Core2Duo E8400 @ 2x3.0GHz; RAM: 12GB RAM DDR3; GFX: Gigabyte GeForce GTX650; OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

07.05.2013 17:21
Szukaj postów Cytat

strefa-omsi.pl
Administratorzy
Liczba postów: 1,407
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 413
Post: #4
RE: MAN SD D94 v1.1 (07/05/2013)
Zastanawiałem się czy pobierać czy nie. Paczka po rozpakowaniu trochę waży :P

Nie zawiodłem się jednak, kilka fajnych patentów i właściwie wszystko działa tak jak powinno. Dźwięki zmiany kilku pierwszych biegów w wersji ze skrzynią ZF6HP592 naprawdę miodne. Drugą wersję przetestuję później. W ogóle całe audio tego wozu na plus. Na pewno do dopracowania jest ta kabina, otwierając stare drzwiczki niezłe cuda się dzieją, ale o tym na bank wiesz. Poza tym szczerze mówiąc nie podobają mi się tekstury sufitu i podłogi, ale o gustach się nie dyskutuje, wielu osobom pewnie się spodoba.

Generalnie jestem bardzo zadowolony z tej "przeróbki" i wolę Twoje D94 niż standardowe D92, zajrzę także w skrypciki i porównam zmiany przy okazji ;)


♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

07.05.2013 17:41
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,312
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 379
Post: #5
RE: MAN SD D94 v1.1 (07/05/2013)
Podsufitka i podłoga pójdzie do zmiany przy kolejnej modyfikacji, faktycznie trochę to przebarwiłem. Na poprawę drzwi czekam od Nick'a gdzieś z pół roku już będzie, chyba trzeba się samodzielnie za to wziąć...
A co do wagi paczki, postaram się przejrzeć gruntownie dźwięki i zrobić z dwóch folderów jeden, bo zdecydowana część się powtarza. Ale to przy kolejnej wersji.


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

CPU: Pentium Core2Duo E8400 @ 2x3.0GHz; RAM: 12GB RAM DDR3; GFX: Gigabyte GeForce GTX650; OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

07.05.2013 19:55
Szukaj postów Cytat

strefa-omsi.pl
Administratorzy
Liczba postów: 1,407
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 413
Post: #6
RE: MAN SD D94 v1.1 (07/05/2013)
Teraz po kursie na Szczecinie mam nieco więcej uwag :P

Brakuje mi trochę wyraźnego dźwięku "gruchnięcia" o krawężnik. Autobus jest troszkę "pływający" i serio nie wiedziałem czasem, czy wyjechałem nieco z drogi czy nie. Nie wiem, czy cokolwiek na tym polu było zmieniane w stosunku do D92, ale tam zdaje się, że wątpliwości nie miałem. Siła hamowania troszkę zmniejszona w stosunku do poprzednika jak udało mi się zauważyć, ale idzie się szybko przyzwyczaić. Poza tym troszkę za bardzo przyciemniona lewa szyba przy lusterku, w związku z czym wyjeżdżanie z przystanków oraz skręcanie w lewo jest w nocy utrudnione. Przyciemnienie występuje również na obu skrzydłach przednich drzwi, też niekoniecznie jest to przyjemne. Wydaje mi się, że warto byłoby poprawić tekstury przycisków otwarcia drzwi, lekkie przybliżenie powoduje, że nadruk na nich staje się jakiś taki falisty.

Nie wiem, na ile to niedopracowania a na ile zamierzenia, więc wybacz ewentualne czepialstwo ;)


♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

07.05.2013 20:08
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,312
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 379
Post: #7
RE: MAN SD D94 v1.1 (07/05/2013)
Konstruktywna krytyka jak najbardziej na miejscu:)

Co do dźwięku gruchnięcia o krawężnik - faktycznie masz rację, dopiszę to do listy "to do list". Siła hamowania celowo zmniejszona, bo moim zdaniem oryginał hamuje jak osobówka i niszczy to efekt ciężkości autobusu. Przyciemnione szyby to kwestia malowania, niektóre malowania zachodzą na szybę koło kierowcy i na drzwi, podstawowe malowanie nie ma takich problemów. A co do tekstury przycisków zamykania drzwi - pamiętam, że się nad tym męczyłem długo i efekt mnie nie zadowolił, więc zostawiłem, zdaję sobie sprawę, że głowy nie urywa, też to poprawię:)


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

CPU: Pentium Core2Duo E8400 @ 2x3.0GHz; RAM: 12GB RAM DDR3; GFX: Gigabyte GeForce GTX650; OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

07.05.2013 20:34
Szukaj postów Cytat

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 870
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 461
Post: #8
RE: MAN SD D94 v1.1 (07/05/2013)
Jeśli chodzi o dźwięk "gruchnięcia o krawężnik" rozchodzi wam się o dźwięk "klekotu" na nierównościach tak? Jeśli tak to z chęcią bym widział dźwięk taki jaki możemy usłyszeć w Lion'sie DD.


[Obrazek: beztytulu_saxpapa.png]
07.05.2013 20:43
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 1
Post: #9
RE: MAN SD D94 v1.1 (07/05/2013)
CAN I upload it on my web?

08.05.2013 20:32
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,312
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 379
Post: #10
RE: MAN SD D94 v1.1 (07/05/2013)
With source to this thread, credits - sure, no problem. Send me link to your site after uploading it.

Cheers


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

CPU: Pentium Core2Duo E8400 @ 2x3.0GHz; RAM: 12GB RAM DDR3; GFX: Gigabyte GeForce GTX650; OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

09.05.2013 05:40
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: