Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 4 Głosów - 3.75 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)
Autor Wiadomość

Ten tego
Użytkownicy
Liczba postów: 460
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 381
Post: #1
Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)
[Obrazek: b025c9bd81.jpg]

Model: Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)
Wersja: 1.2
Autorzy (Model, skrypty): Stanley
Poprawki, korekty do modelu, wersja Fakelift: Arne J.
Animacja (Tylne drzwi): Neoplan Vest
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Z tego co zrozumiałem Autor zabrania reuploadu.

Opis:
Skrócona przez naszych zachodnich sąsiadów wersja Mercedesa Citaro Alterra.
Do dyspozycji mamy dwa autobusy - Citaro K w I generacji oraz wersję Fakelift.
Model działa tylko w OMSI 2.

Screeny:
[Obrazek: f03a5a0c62.jpg]
[Obrazek: f4414f4934.jpg]
[Obrazek: e41964b4c2.jpg]


Spons_ w dniu 10.02.2016 o 22:24 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Dodano najnowszą wersję.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2016 21:23 przez Magister.)
08.01.2016 17:24
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Halt , Sebal29 , Jakuba

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1359
Post: #2
RE: Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)
No to się wypowiem jako pierwszy, bo przejechałem już dwa kursiki na warszawskiej 211 :E

Jechałem modelem Facelift i można powiedzieć, że podróż była przyjemna. Fizyka pojazdu według mnie nie odbiega od fizyki np. U10, więc O530K prowadzi się bardzo dobrze. W kwestii dźwięków. Nie wiem dokładnie jak z dźwiękami, bo denerwował mnie fragment "Dla Elizy" van Beethovena podczas włączania stacyjki, więc skopiowałem sobie dźwięki ze zwykłego O530. Pozamieniałem je i trudno mi wytłumaczyć czy oryginalne dźwięki wydane przez autora są dobre :iksde:

Trzecim faktem w FL jest skopiowanie szyb od pierwszej generacji O530K, przez co tył pojazdu nie wygląda atrakcyjnie. Minusem jest też niezałatanie światła cofania z pierwszej generacji (gdzie w FL światła te są umieszczone na bokach).

Jeszcze jeszcze jeden minus co do oświetlenia w nocy, ale to to już pokażę na filmiku, bo nie wiem jak wytłumaczyć ten problem :E

Jak na moją pierwszą ocenę mogę dać Citaro O530K (a raczej jej autorowi) 9/10. Dodatkowe plusy to między innymi wielkość (10,5m - jedno z najmniejszych Citar do OMSI), dobra fizyka oraz nowy wyświetlacz i nowy sposób uruchamiania pojazdu (przez potrójne naciśnięcie "E").

08.01.2016 21:40
Szukaj postów Cytat

Menda aspołeczna
Użytkownicy
Liczba postów: 140
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 17
Post: #3
RE: Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)
Szkoda tylko, ze wersja FL to tak naprawdę (krzywo) nałożona tekstura na zwykłą (fikcyjną) wersję.

08.01.2016 22:16
Szukaj postów Cytat

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,041
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 216
Post: #4
RE: Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)
Ja zrobiłem krótki kursik po Grundorfie i jestem na tak. Drobny deficyt maluchów o takiej bryle nastraja mnie na przyjęcie Merolka z radością.
Mnie Beethoven przypadł akurat do gustu (wiadomo ...), ale to mało ważne.
Start silnika tylko poprzez 'E' - za 3-im wciśnięciem. M służy tylko do gaszenia
Dwa malowania dla FL`ki - biały i biało-pomarańczowy. Dla wersji z klasycznym przodem - tylko biały (na razie ! - pojazd jest niezły, więc ...:D ).
Fajnie chodzą 'wajpery' - zatrzymują się na sekundkę w pozycji 'otwartej' i wracają z 'odbiciem' , jak w innych FL`kach.
Mamy manualne sterowanie drzwiami z blokadą obu połówek w przednich drzwiach. Tradycyjnie brzęczyk przed zamknięciem 2-ich drzwi, wiadomo.
Tylko 2-e kamery F2. No i oczywiście 'prawdziwe' sterowanie szybą kierowcy. Reszta jak w innych Citaro - koń jaki jest, każdy widzi :E .

Skrócona Instrukcja wgrywania. Hotfix 4 jest dla obu wersji - podmieniamy pliki. Druga poprawka jest tylko dla 'K' - nazywa się Citaro K-Entwerter (również podmiana)

Wystawiam mu 9 / 10.


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2016 22:37 przez Konduktor5-8.)
08.01.2016 22:18
Szukaj postów Cytat

Użyszkodnik
Użytkownicy
Liczba postów: 404
Dołączył: 11-2014
Podziękowań: 139
Post: #5
RE: Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)
Autobus jest OK (w końcu model bazowy wyszedł spod ręku Alltera), dobre dźwięki ZF Ecomata, jest tylko jeden problem - tekstura brudu nie została skrócona, więc brudne Citaro wygląda tak :E
İmage
İmage
İmage


Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.01.2016 06:38 przez Spons_.)
09.01.2016 23:14
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: DejwideQ

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 945
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 633
Post: #6
RE: Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)
Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale po wjechaniu na krawężnik tylne koło reaguje na zmianę wysokości terenu tak, jakby było w miejscu autobusu 12 metrowego;)

10.01.2016 09:17
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 344
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 177
Post: #7
RE: Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)
Czyli innym słowem mówiąc kolejna niedorobiona przeróbka metrowa tak jak 15m Citaro.


[Obrazek: WXB9WwI.png?1]
10.01.2016 10:45
Szukaj postów Cytat

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #8
RE: Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)
Update.
Zmiany:
Kod:
- Usunięto chromowanie tylnych kół
- Poprawki w klimatyzacji
- Poprawiono mapowanie
- Poprawiono wpisy skryptów w OM906HLA
- Dodano głośniki
- Dodano animację rampy
- Dodano animację składanych siedzeń
- Poprawiono oświetlenie
- Poprawiono widełki w drzwiach

Poprawiono również mapowanie w wersji Fakelift.

Nowe linki w pierwszym poście.


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

10.01.2016 21:51
Szukaj postów Cytat

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #9
RE: Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)
Kolejna poprawka dla obu wersji.

Zmiany:
Kod:
Facelift -> Dodano części Euro3 z modu wykonanego przez Denny12348
Facelift -> Ponownie wymodelowano lampy z przodu
Facelift & 1. Gen -> Poprawiono klimę
Facelift & 1. Gen -> Poprawiono bug wewnątrz pojazdu
Facelift -> Zmieniono nieco mapowanie
Facelift -> Nowy szablon (teraz malowania wyglądają lepiej)
Facelift -> Dodano realne malowania Ennepe-Ruhr mbH
Facelift & 1. Gen -> Kilka innych zmian

Należy pobrać najpierw "czyste" modele, potem instalować update.
Linki jak zwykle w pierwszym poście.


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

10.02.2016 22:33
Szukaj postów Cytat

LESZNO
Użytkownicy
Liczba postów: 168
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 63
Post: #10
RE: Mercedes-Benz Citaro K (2-drzwiowy)




Zobacz mój kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/rzymianin22
09.04.2016 11:45
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: