Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 8 Głosów - 2.13 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Neu Grundorf
Autor Wiadomość

Coś grzebię w OMSI
Użytkownicy
Liczba postów: 28
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 8
Post: #1
Neu Grundorf
[Obrazek: 21997659572077174693.jpg]

Projekt: Neu Grundorf
Wersja: 0.7 (final)
Autor: Ja (The Kacowskyy)


Opis:Witajcie! Ostatio zacząłem robić różne rzeczy w edytorze i takim sposobem wypuszczam z mojej ręki pierwsze dzieło - Neu Grundorf. Jest to mapka przeznaczona specjalnie na słabsze komputery, ponieważ wiem, że Grundorf może się po miliardzie kursów po jednej linii znudzić. Takim sposobem, w Neu Grundorf jeździ 5 linii autobusowych: 3, 4, 5, 6, 48, 76. W przyszłości planuję wersję z dodatkową miejscowością oraz pięcioma nowymi liniami. Ze względu na to, że Neu Grundorf posiada w głównej mierze obiekty które posiada każdy (z małymi wyjątkami), dlatego publikuje dwie wersje do pobrania: Paczkę całościową i paczkę tylko z mapą. Niestety tej wersji nikt nie testował, więc mogą być drobne problemy, czy to z rozkładami, czy z ruchem AI; szczególnie ruch AI lubi pchać się w droge na Sonderwirtschaftszone, pomimo tego, że ruch jest kompletnie wyłączony.

Potrzebne obiekty i spliny:
Objekty
Sceneryobjects\1. Zorro\WieżowiecBerlinga\
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\
Sceneryobjects\ADDON_PLSigns\U\
Sceneryobjects\ADDON_SimpleStreets +\
Sceneryobjects\ADDON_SimpleStreets\ADDON_SimpleStreets\
Sceneryobjects\ADDON_SimpleStreets_PPBO\
Sceneryobjects\AFG_Others\
Sceneryobjects\Aragok\
Sceneryobjects\Budynki_Ogon\
Sceneryobjects\Buildings_MC\
Sceneryobjects\Buildings_RUE\
Sceneryobjects\Generic\
Sceneryobjects\Kamaz_Objects\
Sceneryobjects\Kartoffelphantom\Lettern\
Sceneryobjects\Kraina\
Sceneryobjects\Kreuz_MC\
Sceneryobjects\Mega polish mod\Obiekty innych\by Krzychu.K\Litery i cyfry\Litery\
Sceneryobjects\Mega polish mod\Wiezowce\11\
Sceneryobjects\Mega polish mod\Wiezowce\19\
Sceneryobjects\mmiki26\
Sceneryobjects\Obiekty by Captain Claw\bariera\
Sceneryobjects\Obiekty by Captain Claw\budowa\
Sceneryobjects\Obiekty by Krzychu K\Litery i cyfry\Litery\
Sceneryobjects\Obiekty by Krzychu K\Progi zwalniajace\
Sceneryobjects\Railroad_RUE\
Sceneryobjects\Ruede\
Sceneryobjects\slupy energetyczne\
Sceneryobjects\Streetobjects_MC\
Sceneryobjects\Streetobjects_RUE\
Sceneryobjects\Streetobjects_RW1HH\
Sceneryobjects\TD_Rheinbahnnetz\Haltestellen-_und_Strassenobjekte\
Sceneryobjects\tomass94\
Sceneryobjects\Trees_MC\
Sceneryobjects\Verkehrszeichen_MC\
Sceneryobjects\Wroclaw\SIP EKRAN\
Sceneryobjects\Znaki\
Spliny
Splines\
Splines\ADDON_SimpleStreets\
Splines\BS_ADDON_CreativeStreets\Mauern\
Splines\Linie_poziome\
Splines\Linie_poziome_zolte\
Splines\Marcel\
Splines\Ruede\
Splines\Test_skrzyzowania\
Splines\Tomdresden\
Splines\VKL-Products\Glesien\
Splines\Yufa\

Download - paczka całościowa: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content. {LINK NIEAKTUALNY (v0.6)}
Download - tylko mapa: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Download - HOF v0.7: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Po pobraniu mapy, koniecznie przeskanowac MapToolsem!


Screeny:
[Obrazek: 16421794863739344864.jpg]
[Obrazek: 57656409643055483450.jpg]
[Obrazek: 81673743359052010858.jpg]

Lista błędów oraz niedokończonych rzeczy:
- Pasażerowie przeważnie nie wsiadają na linii 4 i 6, w kierunkach Sonderwirtschaftszone i Si. Alt Gutshof
- Ruch AI Autobusów często wariuje
- W niektórych autobusach, na przystanku Sonderwirtschaftszone ( dla wsiadających ), ludzie wsiadają, po czym od razu wysiadają
- Ruch AI może stworzyc korek w okolicach przystanku Nordspitze, z niewyjaśnionych przyczyn
- Brak helperów dla linii 6
- Mogą wystąpic błędy z hofem
- Zajezdnia dla autobusów AI może byc zła

Z dniem 09.07.2017r., oraz aktualizacją 0.7, zakończyłem prace nad mapą. Jeżeli ktoś chce dokończyc moje dzieło, zapraszam na pw. Zezwalam na używanie mapy w vfirmach.




Moje projekty:
  • Neu Grundorf
  • Tekstury
  • "Poznański" sygnał ostrzegawczy w Solarisach
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.07.2017 18:43 przez The Kacowskyy.)
21.04.2017 20:16
Szukaj postów Cytat

Agatka
Użytkownicy
Liczba postów: 91
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 17
Post: #2
RE: Neu Grundorf
Przejechałem się na kilku liniach więc czas na ocenę.
Niestety jest bardzo dużo pustek są tylko drzewa i backdropy, wiadomo trzeba było coś aby mapa nie była ciężka i to jest "+".
Plusem jest też to, że zrobiłeś modyfikację Grundorfu a nie np. "Fikcyjny GOP" bardziej mi chodzi o to, że ta mapa jest z niby Polski a ma Niemiecki klimat. Minusem jest też to, że linię są krótkie mapa mi się podoba bo można na niej spokojnie potestować mapę myszką, ale nie tylko. Bardzo lubię po niej jeździć dlatego mam nadzieję, że rozwiniesz projekt;)
Ocena:7/10


Dzięki za 15 reputów:P
29.04.2017 08:17
Szukaj postów Cytat

Coś grzebię w OMSI
Użytkownicy
Liczba postów: 28
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 8
Post: #3
RE: Neu Grundorf
@up
To prawda, mapa jest pusta, ale to głównie ze względów wydajnościowych. Natomiast co do długości linii, w niedalekiej przyszłości, mapa rozrośnie sie o osiedle, 2-4 miejscowości. A z terenem jeszcze pomyślę - może coś jeszcze do niego dorzucę.;)


Moje projekty:
  • Neu Grundorf
  • Tekstury
  • "Poznański" sygnał ostrzegawczy w Solarisach
29.04.2017 12:57
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Organmistrzu

Szczecin - Floating Garden
Użytkownicy
Liczba postów: 1,030
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 216
Post: #4
RE: Neu Grundorf
Nie przesadzaj, da się zrobić ładnie wyglądającą mapę, która jest jednocześnie lekka dla niemal każdego komputera, więc nie wmawiaj, że jest pusto z powodu wydajności.


[Obrazek: l5OV77v.png]
Mój kanał YouTube | Facebook
Problemy techniczne rozwiązywać na FORUM!
29.04.2017 16:27
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: 04igor04

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 16
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 1
Post: #5
RE: Neu Grundorf
Pojeździłem trochę i wyrobiłem sobie opinię. Powiem tak: mapa przyjemna, tylko, że odcinek do specjalnej strefy ekonomicznej jest trochę biedny. Jednak trzymam kciuki za rozwój projektu i czekam na następne wersje.

08.07.2017 00:41
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: