Ankieta: Czy chcesz, żeby mapa była dalej rozwijana?
Ankieta jest zamknięta.
TAK
114 92.68%
NIE
9 7.32%
Razem 123 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 14 Głosów - 4.57 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Będzin - Linia 24 v0.5
Autor Wiadomość

Hejter przodowy
Zasłużeni
Liczba postów: 295
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 204
Post: #11
RE: Projekt Będzin - Linia 24 v0.5
Od razu trzeba zaznaczyć, że o ile radiusy obniżają stałą ilość FPS, o tyle dużo "kawałeczków" spline'a ładuje się znacznie dłużej niż jeden spline, przez co również siada wydajność, na dodatek powodując "freezy". FPS-y podnoszą modelowane skrzyżowania i... tyle. Zarówno radiusów, jak i skwadraceń trzeba używać rozsądnie i z umiarem, gadanie, że "radiusy są złe, radiusy won" absolutnie nie ma sensu.


[Obrazek: 83559863711005690500.jpg]
09.01.2017 16:41
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 66
Dołączył: 11-2014
Podziękowań: 6
Post: #12
RE: Projekt Będzin - Linia 24 v0.5
Ja dodam od siebie, że tory tramwajowe na przejazdach na całej mapie są za wysoko. Autobus zachowuje się nienaturalnie na nich. Zobacz sobie Poznań, tam na Rondzie Śródka tory mają idealną wysokość. Nie wspomnnę już, że przejazd przez nie z włączonymi kolizjami skutkuje wielką kraksą... Ogólnie - obecnie nie pojeździmy sobie po Będzinie mając włączone zderzenia. Do poprawy jest też to skrzyżowanie przed przystankiem "Bory" (jadąc w stronę Kościuszki), autka wyjeżdżające z lewej strony wymuszają nam pierszeństwo. Przydałoby się też zmienić backdropy, bo są za blisko krańców mapy.
Jednak - najwięszym plusem mapy jest to, że mamy w końcu (oprócz Bytomia) rejon GOP-u w OMSI, do tego całkiem niebrzydki, a klimat został dobrze odzworowany.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.01.2017 21:19 przez Asteron.)
09.01.2017 21:12
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 33
Dołączył: 04-2014
Podziękowań: 17
Post: #13
RE: Projekt Będzin - Linia 24 v0.5
Jako weteran realnych ulic Będzina chętnie się wypowiem:)
Odwzorowanie jest ogólnie ok, szerokość ulic i skrzyżowania jak w realu, jedynie ulica Bema wydaje mi się za szeroka. Przeszkadzały mi tory tramwajowe, linie poziome i zebry, które były za wysoko i autobus na nich skakał.
Wiem, że krańcówka jest fikcyjna i tymczasowa ale mogłeś to zrobić jakoś bardziej klimatycznie, jakieś zawracanie w błocie czy coś:D
Skręcając z Kościuszki w Bema nie zauważyłem znaku informującego o pierwszeństwie, to dosyć istotne.
Jeżeli chcesz iść dalej to powinieneś opanować robienie wzniesień bo dalsza część trasy jest niezwykle klimatyczna w realu.

Do wyglądu otoczenia nie przywiązuję uwagi, jedynie miejscami jest za dużo drzew.
Backdropy też mocno kłują w oczy.

Radiusy i nagromadzenie obiektów sprawiły, że mapa jest bardzo ciężka, wydaje mi się, że Bytom czy Poznań chodzą dużo lepiej. Optymalizacja jest konieczna.

10.01.2017 17:48
Szukaj postów Cytat

Tfurca bez talentu
Zasłużeni
Liczba postów: 143
Dołączył: 08-2015
Podziękowań: 313
Post: #14
RE: Projekt Będzin - Linia 24 v0.5
Zapraszam do wzięcia udziału w ankiecie. Pozdrawiam. :v


Łubudubu, nie umiem robić map.
14.01.2017 10:27
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 49
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 67
Post: #15
RE: Projekt Będzin - Linia 24 v0.5
Brakuje w ankiecie odpowiedzi - tak, pod warunkiem, że najpierw zostaną naprawione wszystkie błędy i optymalizacja.

14.01.2017 11:28
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Aragok

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 61
Dołączył: 07-2015
Podziękowań: 14
Post: #16
RE: Projekt Będzin - Linia 24 v0.5
@up
Raczej to oczywiste ,że zostaną poprawione błędy.

14.01.2017 11:58
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Iwo

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 12-2016
Podziękowań: 0
Post: #17
RE: Projekt Będzin - Linia 24 v0.5
Jeśli już podzieliłeś 'mapę' na dwie opcje to po co skoro jedna bez drugiej jest nic nie warta a jest dodatkowo, błędnie nazwana ?
Ktoś nie czytając tego co napisałeś widząc to "Paczka cała" pobrałby tylko to i zdziwiłby się bardzo widząc że mapa mu nie działa a przecież pobrał to, gdzie napisane było że to cała paczka. A okazuje się że są to same spliny i obiekty. Jeśli już nazwałeś to tak jak nazwałeś, to należało tam wrzucić wszystko co jest niezbędne do prawidłowego działania mapy a nie wprowadzać ludzi w błąd, poprzez złe nazewnictwo.

14.01.2017 22:44
Szukaj postów Cytat

macarena
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,741
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 868
Post: #18
RE: Projekt Będzin - Linia 24 v0.5
Cytat:Ktoś nie czytając tego co napisałeś
No, to zaleca się po prostu czytanie, w czym problem? Eile mit Weile. Spiesz się powoli.


Всех расстрелять.

CPU: AMD-FX6350 (Fortis 2 radiator) GPU: Saphirre Radeon R7 265X MOBO: ASRock 980DE3U3S3 R2.0 RAM: 2x 4GB GoodRam 1,35V DDR3 1600MHz
SSD: GoodRAM Iridium Pro 240GB 2,5" HDD: 2x 1TB Seagate Barracuda SATA III 7200RPM Installed OS: Windows 10 64bit & macOS Sierra 10.12.6
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

W sprawach technicznych pisz na forum. Bądź miły dla osoby, która próbuje Ci pomóc, tym bardziej, że robi to bezpłatnie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.01.2017 23:29 przez pause1.)
14.01.2017 23:29
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Iwo
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: