Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 30 Głosów - 4.47 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Lublin
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 26
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 2
Post: #41
RE: Projekt Lublin
O rany! Chłopaki, konkretne gratulację za stopień odwzorowania terenu i szczegóły. Cudeńko się zapowiada na miarę Fikcyjnego Szczecina;). Pozwólcie, że spytam czy planujecie m.in rozszerzyć paczkę samochodów AI o pojazdy innych marek niż te domyślne? Swoją drogą taki IK280.26 w AI byłby wisienką na torcie mapy. Pozdrawiam i życzę powodzenia w doskonaleniu projektu!:)

24.04.2017 22:58
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 104
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 330
Post: #42
RE: Projekt Lublin
Najprawdopodobniej będą dwie wersje ailistu, jedna podstawowa z domyślnymi samochodami i autobusami, a druga z bardziej współczesnymi samochodami i bardziej rzeczywistymi autobusami. Natomiast jeśli chodzi o ikarusy, to teraz one już nie jeżdżą, a w 2013 nawet jak jeździły, to to były wyjazdy raz na ruski rok, więc w tym ailiście będą to raczej solarisy i mercedesy, a nie ikarusy.

Widzę poza tym, że jednak ta trawa niekoniecznie się wszystkim podoba, więc pozwolę się usprawiedliwić i pokazać odcień w rzeczywistości, na którym się wzorowałem.
İmage İmage
İmage
Biorąc pod uwagę, że pierwsze zdjęcie z google jest już z jesieni, a nie z wiosny, kiedy już w ogóle rzeczywista trawa jest cukierkowo soczyście zielona, oraz, że jest ono zrobione w dzień pochmurny, a w OMSI świeci słońce, to jak dla mnie jest przyzwoicie. Natomiast jeśli ktoś uważa inaczej, nie widzę problemu z własnoręczną zamianą, to zajmuje chwilę:)
Podobnie jeśli chodzi o busze, uwierzcie, że to nie był spadek 0,5 FPS a raczej bliżej 5 FPS ze względu na te skarpy, na których trzeba bardzo gęsto sadzić tą trawę, żeby to nie wyglądało, że rośnie ona paskami co metr, a między tym nic nie ma. Co gorsza te skarpy są akurat w miejscach już i tak najcięższych na tej mapie (mam tam u siebie około 25-30 FPS w autobusie), po dodaniu trawy byłoby to pewnie raczej 20-25. Poza tym, jak gdzieś jest pusto, to nie będę na siłę tego wypełniał, bo i tak trawa rzeczywistej wysokości w tych miejscach byłaby dla większości niezauważalna, a kosztowałaby wydajność.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.04.2017 08:25 przez rob85.)
25.04.2017 07:53
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: ccbus

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 82
Dołączył: 04-2014
Podziękowań: 171
Post: #43
RE: Projekt Lublin
Cała mapa wygląda naprawdę świetnie. Ja bym się jednak przyczepił do asfaltu. Jak dla mnie jest zbyt "jednolity". Taka jakby zwykła szara masa. Na tym zdjęciu co pokazałeś trawę, na tym asfalcie widac jakieś "przebłyski". Być może tylko ja odnoszę takie wrażenie i nie jest to żadnym problemem:)


[Obrazek: 81334226678299456501.jpg]
Mapie Sosnowca mówimy stanowcze tak!
25.04.2017 13:48
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 431
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 272
Post: #44
RE: Projekt Lublin
Mapa wygląda bardzo ładnie, klimatycznie. Widać dbałość o szczegóły.
Jednak https://omsiprojektlublin.files.wordpres...130205.jpg sprawdźcie siatkę tych palet i płotu przed nimi, bo wyglądają "ciężko".
Brak buszy nie razi jakoś bardzo, bo mapa nie wydaje się pusta jak niektóre. Choć np. tu https://omsiprojektlublin.files.wordpres...130406.jpg można by dodać jakąś trawę.
Odcień trawy wg mnie jest niezły. Z koloru asfaltu można by zdjąć nieco niebieskiego.

P.S. I proszę nie porównujcie tej mapy do Fikcyjnego Szczecina, bo obrażacie autorów Lublina. Nie chcę obrażać FS, ale do "cudeńka" wiele mu brakuje. Pomijam już porównywanie fikcji do rzeczywistości.


Pozdrawiam Przemo
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.04.2017 16:01 przez Przemo11.)
25.04.2017 16:00
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Ch0sen

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 104
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 330
Post: #45
RE: Projekt Lublin
Zdaję sobie sprawę, że te palety i inne rupiecie są ciężkie, ale w tych miejscach, w których występują, FPS-y są i tak wyższe niż w niektórych miejscach bez nich, więc taka dbałość o optymalizację to już sztuka dla sztuki w tym momencie i tylko pogorszy odbiór, bo nie mam co tam wstawić, chyba że pusty plac zostawić. Nad asfaltem jeszcze pewnie będę siedział, to już kolejna wersja z nim i dalej nie jestem sam zadowolony z niego. Problem z buszami jest taki, że jak dodam je w tamtym miejscu, to raczej konsekwencja wymaga, żeby porastały one wszystkie skarpy, a przy innych już może być ciężko, tak jak pisałem.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.04.2017 18:34 przez rob85.)
25.04.2017 18:25
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Przemo11

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 74
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 15
Post: #46
RE: Projekt Lublin
Uwaga licznik został uruchomiony
Pozostało 13 dni do wydania mapy

[Obrazek: f35c90ed1cc0b9639a46db123dc455a3.jpg]

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka


Zapraszam na IG:cwirass202
20.05.2017 10:46
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Grzesiu++ , Pro123 , JareG , ibomba , Jasiorex777

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 07-2014
Podziękowań: 0
Post: #47
RE: Projekt Lublin
Czy myślałeś nad tym, aby linie 55 przedłużyć również do Świdnika? Myślę, że było by to dosyć fajne urozmaicenie:)

08.06.2017 21:57
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 104
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 330
Post: #48
RE: Projekt Lublin
Może w odległej przyszłości, na razie skupiam się na samym Lublinie.

09.06.2017 10:51
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 104
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 330
Post: #49
RE: Projekt Lublin
Przedstawiam screeny z ukończonego pierwszego etapu pracy nad 156 – Stare Miasto. Kolejnym etapem będzie dalsza część trasy aż do Chodźki Szpital.

İmage İmage İmage İmage
İmage İmage İmage

Zachęcam też do odwiedzenia strony projektu, aby uzyskać więcej informacji o rozwoju mapy.

31.08.2017 09:11
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Przemo11 , diego1 , mpaw82 , Pro123 , Tomek5300 , Kek , laszlo12 , Ikarus 132 , Iwo

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 47
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 23
Post: #50
RE: Projekt Lublin
Wygląda to po prostu przepięknie. Widać, że nic nie odstaje poziomem i bardzo Was proszę, aby nie zaprzepaścić tego. Widać ogromny klimat ( szczególnie na górnej części zdjęć ) i nie można tego zaprzepaścić.

31.08.2017 15:29
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: