Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 47 Głosów - 4.32 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt PKM (v4.0, Final)
Autor Wiadomość

Użyszkodnik
Użytkownicy
Liczba postów: 404
Dołączył: 11-2014
Podziękowań: 139
Post: #21
RE: Projekt PKM (v4.0, Final)
Co do tych buszy, to należy otworzyć notatnikiem obiekty:
Kod:
Sceneryobjects\Dodatkowe busze Heir\Busz 4\Busz 4_20m.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\shrubbery04_20.sco
Sceneryobjects\Trees_MC\shrubbery01_05.sco
i dodać na końcu wpis [nocollision]. To tak dla mniej zaawansowanych graczy OMSI. Przynajmniej u mnie zadziałało i autobus już nie odskakuje parę metrów w tył po dotknięciu krzaka:hihi:


Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)
17.03.2016 23:18
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Goppel

Przyszły Logistyk
Użytkownicy
Liczba postów: 185
Dołączył: 05-2014
Podziękowań: 18
Post: #22
RE: Projekt PKM (v4.0, Final)
Przejechałem się po mapie i jestem bardzo zadowolony:D Przejechałem się liniami 301,354 i 394
Jeśli chodzi o optymalizację, to jak na mój sprzęt jest bardzo dobra:D Fajnie jest zbudowane miasto, jak i podmiejskie wioski:) Jedynie Agienki są tak mało dopracowane (roślinność, mało obiektów) ale nie ma tragedii.
Po za tym dużym plusem jest to, że na mapie w końcu pojawiły się wzniesienia:)
Ogółem mapa mi się dość spodobała i będę często na niej grał (dziś 2 kółka na 354 zrobiłem:D)
Pozdrawiam, Shadow


[Obrazek: 2642er7.jpg]

Najważniejsze jest to, abyś nie poddawał się przez to, co sądzą o tobie inni ludzie.
18.03.2016 17:29
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 09-2015
Podziękowań: 0
Post: #23
RE: Projekt PKM (v4.0, Final)
Mapa moim zdaniem jest bardzo fajna, przyjemnie się jeździ.
Plusy:

1) Optymalizacja 10/10
2) Kolorystyka Mapy
3) Teren, na którym czuć klimat polski

Minusy:
Brak

Ocena ogólna: 10/10
Nawet przegubami mam 18-20 fps w Pitorasowie w centrum! , a co dopiero na obrzeżach .
Gratuluję Pitoras, kawał dobrej roboty;)

20.03.2016 18:49
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 91
Dołączył: 02-2015
Podziękowań: 49
Post: #24
RE: Projekt PKM (v4.0, Final)
Mapka mega według mnie dedykowana na mniejsze autobusy, sugerowałbym w paru miejscach kosmetyczne zmiany:
1: Poprzesuwać na co niektórych krzyżówkach linie zatrzymania, ponieważ prawoskręty są gdzieniegdzie niemożliwe, na przykład pierwsza krzyżówka ze światłami jadąc z pętli Potasze, w przypadku kiedy się tam rozstawi samochód ,prawoskręt jest niemożliwy bez wywołania kolizji nawet alpino
2: Kawałek dalej jest remontowane skrzyżowanie gdzie także prawoskręt jest niemożliwy bez kolizji(oczywiście prawoskręt jest możliwy tylko w przypadku kiedy nic nie nadjeżdża z nad przeciwka, jeśli jest inaczej lub nawet jest daleko kolizja gwarantowana bo jak to ruch AI nie jest zbyt bystry i zastawi autobus pokonujący zakręt ) sugerowałbym postawienie w tym miejscu sygnalizacji która wprowadziłaby tam ruch wahadłowy
ponadto nie ma się do czego przyczepić bo mapka jest naprawdę ładna
i klimatyczna


Reskin sterownika SRG3000P dla megapacka CraheraPL v1.1

Moje Tekstury
24.03.2016 18:24
Szukaj postów Cytat

SPAMOWICZ :D
Użytkownicy
Liczba postów: 112
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 26
Post: #25
RE: Projekt PKM (v4.0, Final)
Przejechałem się linią 302 i 354 i jestem pod dużym wrażeniem:-)
1. Mapka dopracowana i nie znalazłem jakiś rażących błędów oprócz włażących w chodnik pod kątem i znikania;)
2. Jak się gdzieś utnie w korku to 30 minut w plecy:D czyli to czego nie ma na większości mapek;)
3. Tekstury transkomu na SU12 i SU18:)

Ocena końcowa: 10/10

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.04.2016 16:13 przez 04igor04.)
09.04.2016 16:05
Szukaj postów Cytat

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,752
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #26
RE: Projekt PKM (v4.0, Final)
Mapę posiadam od dłuższego czasu i jeszcze się nie wypowiedziałem...
Optymalizacja stoi na bardzo wysokim poziomie, jeździłem każdą linią, i jestem pod wrażeniem. Czasem dziwnie się AI zachowuje, ale da się na to przymknąć oko. Również rozkład jest ciasny, można popędzić:)
Ocena: 7+/10.


09.04.2016 17:43
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 17
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 2
Post: #27
RE: Projekt PKM (v4.0, Final)
Na PKMie jeżdżę praktycznie od kiedy mam Omsi (maj 2015). Zawsze była jedną z moich ulubionych map i po tej aktualizacji jest moją ulubioną. Na + zasługuje na pewno ilość linii i optymalizacja.
Moja ocena: 10/10

18.04.2016 14:56
Szukaj postów Cytat

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 438
Dołączył: 04-2015
Post: #28
RE: Projekt PKM (v4.0, Final)
Ta mapa to 'miszczostwo w Twoim wykonaniu!'. Mapa jest po prostu świetna i ma swój klimat. Jest to jedna z map polecanych na słabe komputery. Dorzucenie kursówek to też bardzo miły dodatek, tak miły, że wszystkie wydrukowałem:) . Brakuje mnie jednej małej rzeczy - rozkładów 'łączonych', tj. mamy 2 kursy na linii 394, później 7 kursów na linii 302.

07.06.2016 21:34
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 8
Dołączył: 06-2016
Podziękowań: 0
Post: #29
Thumbs Up RE: Projekt PKM (v4.0, Final)
Witam!
Mapka w mojej ocenie wypada całkiem nieźle. Bardzo dobrze dopracowane drogi. Pomysłowość, użyte obiekty, wszelakie remonty, bardzo dobre oznakowanie dróg. Te wszystkie małe elementy składają się na świetną mapę. W dodatku nie jest zżera fps-ów, co jest dla mnie bardzo ważne.
Polecam każdemu spróbować! Pozdrawiam!:D

29.09.2016 14:44
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 0
Post: #30
RE: Projekt PKM (v4.0, Final)
Witam.

Mapa moim zdaniem jest ŚWIETNA. Świetnie zrobione drogi, oddające polskie warunki prawie idealnie. Dlaczego prawie ? ponieważ moim zdaniem jest stanowczo za mało dziur... nie czuć że jedzie się po tak typowej nawierzchni jaka jest na wsiach w naszym kraju. Jest to jedna z niewielu rzeczy które wymagają poprawy. Kolejną rzeczą która mnie irytowała (pod kątem realizmu) to fakt że niektóre przystanki zaczynają się OD RAZU po zakończeniu pasów dla pieszych, stając na przystanku zastawiamy pół pasów... to mi się nie podobało. Moja ogólna ocena to 8/10. Dlaczego nie 10 ? właśnie z powodu takich małych problemików jak te przystanki na pasach.

28.01.2017 15:39
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: