Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 7 Głosów - 4.71 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Projekt Szczecin (v4.00 - Realny plik ailist.cfg)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 35
Post: #1
Projekt Szczecin (v4.00 - Realny plik ailist.cfg)
[Obrazek: nxcyz0f.jpg]

Modyfikacja: Projekt Szczecin (v4.00 - Realny plik ailist.cfg)
Wersja: 2.4.01.0
Autor: Richard Hammond
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

(Do poprawnego działania modu zalecana jest wersja gry 2.2.013 lub nowsza!)


Opis:
Przedstawiam wam plik ailist.cfg do Projektu Szczecin 4.0!

Plik ailist.cfg w grze OMSI 2 jak i OMSI 1 odpowiada za to jakie autobusy (marki, modele) możemy spotkać na ulicy, również dzięki niemu możemy określić w jakim "wdzianku" mają się one pojawiać.
I tak dzięki mojej modyfikacji na ulicach vSzczecina znajdziemy takie autobusy jak SU12 i 18, SU15, SU10 MAN-y NG i NL, Solarisy czy Mercedesy, a wszystko to oparte na realnych nakazach taborowych wprost ze Szczecina:D

A teraz garść "suchych" informacji:

- Jako Volvo B10MA -> MAN NG272 (By M&R) (malowania FG* i stare szczecińskie)
- Jako Solaris Urbino 18 -> Solaris Urbino 18 (By AlTerr) (+mod by NightHauler)
- Jako Volvo 7700A, MAN NG363, NG313, SG313 (oprócz wersji Lion's City) -> MAN NG272 (malowania FG* i SPPK)
- Jako MAN Lion's City G -> Mercedes Citaro G (malowania FG** i SPPK)
- Jako Solaris Urbino 12 -> Solaris Urbino 12 (By AlTerr) (+mod by NightHauler)
- Jako Solaris Urbino 10 -> Solaris Urbino 10 (By NightHauler)
- Jako NL202, NL222, NL262, NL223, NL263, NL283, NL313, NL363 -> MAN NL202 (malowania FG*, stare szczecińskie, SPPK)
- Jako MAN Lion's City -> MAN Lion's City (malowanie SPPK)
- Jako MAN NL313-15 -> Solaris Urbino 15 (By NightHauler)


Aby mod zadziałał potrzebujesz posiadać na swoim komputerze następujące dodatki w najnowszych dostępnych wersjach:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

W razie jakichkolwiek uwag proszę o napisanie tego w tym poście.

Pozdrawiam,
Richard Hammond.

* - wersja tylko z nowym oznakowaniem i konturami kleksów
** - wersja bez kleksów


Parę screenów z gry:
[Obrazek: 17c1lGh.jpg][Obrazek: WDcp62E.jpg]
[Obrazek: wZSKee7.jpg]


Spons_ w dniu 31.08.2015 o 11:03 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Sprawdziłem linki, wprowadziłem drobne zmiany.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.04.2016 13:18 przez pause1.)
21.12.2013 11:18
Szukaj postów
 Podziękowania za post: pankot , Cabro

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 375
Post: #2
RE: Realny plik ailist.cfg do Projektu Szczecin
Czy autobusy zawarte w AIlist, mianowicie chodzi mi o SU12 i Lion'sa działają w pełni w OMSI2?


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
21.12.2013 12:22
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 35
Post: #3
RE: Realny plik ailist.cfg do Projektu Szczecin
Z tego co wiem Lion's działa w pełni dobrze, natomiast w SU12 nie działają światła.

21.12.2013 14:19
Szukaj postów

driver of devil
Użytkownicy
Liczba postów: 14
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1
Post: #4
RE: Realny plik ailist.cfg do Projektu Szczecin
Jako mieszkaniec Szczecina muszę przyznać, że jestem zaspokojony:) Mod rewelacja ( w Omsi 2 ) idealny. Wielkie gratulacje.


Minister kultury i dziewictwa narodowego :lol:
21.12.2013 21:11
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 354
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 34
Post: #5
RE: Realny plik ailist.cfg do Projektu Szczecin
Działa dobrze na omsi 2? Chodzi mi czy pojazdy normalnie jeżdżą po mapie bo wiadomo, że są problemy z ruchem ai (słynnie ciężarówki na rondzie), i jak mi mają te pojazdy blokować tylko ruch i nie jeździć to nie wiem czy sens wgrywać. Obecnie mam ustawione 0 autobusów ai.

09.01.2014 14:50
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 35
Post: #6
RE: Realny plik ailist.cfg do Projektu Szczecin
W pierwszym poście (jak i tu poniżej), pojawił patch poprawiający parę błędów.

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.01.2014 18:31 przez Richard Hammond.)
09.01.2014 20:33
Szukaj postów

MPK-Łódź Sp. z o.o.
Użytkownicy
Liczba postów: 207
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 37
Post: #7
RE: Realny plik ailist.cfg do Projektu Szczecin
Czy można zaktualizować link do patcha czy coś bo wyskakuje takie coś:
"Niestety, wystąpiły błędy"

20.01.2014 17:39
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 35
Post: #8
RE: Realny plik ailist.cfg do Projektu Szczecin
Zaktualizowano. Jeżeli nadal będą błędy wrzucę na inny hosting.

20.01.2014 18:32
Szukaj postów

MPK-Łódź Sp. z o.o.
Użytkownicy
Liczba postów: 207
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 37
Post: #9
RE: Realny plik ailist.cfg do Projektu Szczecin
Niestety nic nie można zrobić nadal ten sam błąd.
Jeśli możesz to zapodaj na inny hosting.

21.01.2014 18:56
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 75
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 35
Post: #10
RE: Realny plik ailist.cfg do Projektu Szczecin
W pierwszym poście pojawiły się alternatywne linki do potrzebnych plików;)

22.01.2014 17:22
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: isaholics, 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: