Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 11 Głosów - 1.73 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Radzymin
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 764
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 172
Post: #1
Radzymin
Witajcie:)

Od 2-3 miesięcy zacząłem robić już drugą mapę- Radzymin. (Grundorf już przepadł:D ). W tej mapie będę się starał, żeby nie było pustych miejsc, nie to co w wspomnianym Grundorfie. W pierwszej wersji planuję 10 minutową linię- 213, która będzie jeździć z Grodziska na PKP Gocławek i będzie ją obsługiwał tabor 10-12 metrowy. Zapraszam do komentowania i hejtowania ile się da. A teraz na co niektórzy czekają, czyli screeny:)

[Obrazek: 24412945718698099256.png]
[Obrazek: 93796588935314976976.png]
[Obrazek: 69695452688841414734.png]
[Obrazek: 46194090991483611771.png]
[Obrazek: 52591305678381732320.png]
[Obrazek: 15684533078955614208.png]
[Obrazek: 39159225797050350961.png]
[Obrazek: 58697449583592389749.png]
[Obrazek: 23386891830864632291.png]
[Obrazek: 50584449824472433280.png]
[Obrazek: 65841484564868250949.png]
[Obrazek: 06445216920122434018.png]
[Obrazek: 90049708429640601846.png]
[Obrazek: 48968140721003995935.png]
[Obrazek: 60993073954129642779.png]
[Obrazek: 25517685706075442469.png]
[Obrazek: 59715941888934447577.png]
[Obrazek: 55974171058344984726.png]
[Obrazek: 08873714324175116022.png]
[Obrazek: 20660156677244396288.png]
[Obrazek: 25687506262159030498.png]

23.12.2015 11:38
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 109
Dołączył: 03-2014
Podziękowań: 24
Post: #2
RE: Radzymin
Ciekawie to wygląda.;) A jak z fps-ami ? Powodzenia w projekcie. Brak pustych miejsc, super !

23.12.2015 11:51
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 764
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 172
Post: #3
RE: Radzymin
Fps-y są w porządku, u mnie nie spadają poniżej 20-25:) Staram się też całkowicie nie używać radiusów;)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.12.2015 11:55 przez MAZak.)
23.12.2015 11:53
Szukaj postów

Hejter przodowy
Super Moderatorzy
Liczba postów: 652
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 702
Post: #4
RE: Radzymin
Czas na moją dogłębną analizę.
https://hostmat.eu/images/24412945718698099256.png - tutaj widać na pierwszy rzut oka kończąca się drogę, a jak się przyjrzymy, to Społem włazi w chodnik i studzienka jest za mało obniżona.
https://hostmat.eu/images/93796588935314976976.png - skwadraciłeś pętlę za bardzo, do tego teskacz w tym miejscu jest jakimś nieporozumieniem.
https://hostmat.eu/images/69695452688841414734.png - znowu. To nie minecraft, nie popadajmy ze skrajności w skrajność.
https://hostmat.eu/images/46194090991483611771.png - koniec zabudowań, ogródki działkowe więc nawet pasują. Ale wysokie bloki?
https://hostmat.eu/images/52591305678381732320.png - kolejne skwadracenia.
https://hostmat.eu/images/15684533078955614208.png - te zakręty to mały skandal.
https://hostmat.eu/images/39159225797050350961.png https://hostmat.eu/images/58697449583592389749.png - ech, to skrzyżowanie...
https://hostmat.eu/images/50584449824472433280.png - ten dworzec jest po prostu dziwny. Taki... fikcyjny.
https://hostmat.eu/images/65841484564868250949.png - przejścia po torach są zrobione niechlujnie i wg złego pomysłu, nigdzie w realu tak to nie wygląda.
https://hostmat.eu/images/06445216920122434018.png - ten bruk... Tu większe zastosowanie miałaby droga łatana przez pana Miecia.
https://hostmat.eu/images/25517685706075442469.png - kolejne skandaliczne skwadracenia.
https://hostmat.eu/images/55974171058344984726.png - backdrop jest za blisko - i zbyt widoczny przy okazji.
https://hostmat.eu/images/08873714324175116022.png - busz przy ulicy jest zbyt wysoki, a skrzyżowanie znowu dziwne.
https://hostmat.eu/images/20660156677244396288.png - kanciate to, i te nienaturalne łaty...
https://hostmat.eu/images/25687506262159030498.png - backdrop za bardzo widać, no i ten pomnik jest dziwnie ogrodzony.
Widzę, że włożyłeś w to dużo pracy. Jednak musisz się jeszcze sporo nauczyć - myślę, że powinieneś spróbować odwzorować jakąś realną wieś. Zobaczyłbyś dzięki temu co gdzie i jak powinno być ułożone. Sam projekt wymaga przebudowy i dłuższego posiedzenia nad nim, ale uczysz się szybko - będą z Ciebie jeszcze ludzie, o ile nie będziesz się poddawał, bo praca w edytorze jest stałą nauką.


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

23.12.2015 12:37
Szukaj postów

Cześć
Użytkownicy
Liczba postów: 106
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 64
Post: #5
RE: Radzymin
Moim zdaniem projekt nie wygląda najgorzej i jest dosyć ciekawy. Rzeczy do poprawienia dokładnie wymienił @Ikarus 132. Myśle że po kilku poprawkach zaprezentowanych terenów, wszystko będzie wyglądało znacznie przyjemniej. Powodzenia w pracach nad mapą:) Pozdrawiam.

23.12.2015 13:04
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 40
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 9
Post: #6
RE: Radzymin
Kolega zbyt do serca sobie wziął te radiusy:P No i ten dworzec, możesz spróbować wzorować się na jakimś realnym, a nie stawiać latarnie co 5m.

23.12.2015 13:06
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 764
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 172
Post: #7
RE: Radzymin
@Ikarus123
[Obrazek: 08873714324175116022.png]
[Obrazek: 58697449583592389749.png]
[Obrazek: 39159225797050350961.png]

Może trochę podpowiesz jak je przebudować? Bo powiedzenie "te skrzyżowanie" i nic więcej mnie dezorientuje, nie wiem co z nim zrobić. Może podasz jakąś propozycję?:)

24.12.2015 11:38
Szukaj postów

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,752
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #8
RE: Radzymin
Po prostu mu chodzi, że jest za kanciaste. Radiusy zżerają FPS-y, ale mało używane nie zaszkodzą. Przynajmniej na to skrzyżowanie skorzystaj chociaż trochę z radiusów.


24.12.2015 12:09
Szukaj postów

Strażnik Teksasu
Użytkownicy
Liczba postów: 124
Dołączył: 04-2014
Podziękowań: 60
Post: #9
RE: Radzymin
Ta mapa to jakiś koszmar.:D Ty naprawdę tego nie widzisz?

24.12.2015 12:11
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 329
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 129
Post: #10
RE: Radzymin
Te "dziury" na środku nie wyglądają na dziury tylko na jakiś kanał którym miała płynąć woda. Myślę, że to też do poprawy.

@up
Może się dopiero uczy. Jak nie będziesz chciał pobrać to nie pobierzesz. Zgodzę się z tobą, że wygląda jak mapa z przed 2-3 lat ale nie wszyscy się umieją posługiwać edytorem tak jak na przykład eSel.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.12.2015 12:15 przez Filop.)
24.12.2015 12:11
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: