Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 19 Głosów - 3.79 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Starachowice 4.0
Autor Wiadomość

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 84
Dołączył: 01-2014
Post: #1
Starachowice 4.0
[Obrazek: r17ANfV.jpg]

Projekt: Starachowice
Wersja: 4.0
Autorzy: wamp1992, Voltanger
Download:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Opis:

Witajcie!

Pomimo prób, błędów, niedoróbek które udało nam się naprawić, mapa trafia do was z nieco lekkim opóźnieniem, ale jednak! Dziś w nocy zaaktualizujemy temat o link do paczki całościowej, spowodowane jest to jej wielkością i prędkością naszego uploadu. Za utrudnienia przepraszamy. Zdajemy sobie sprawe że mapa może mieć błędy, niedoróbk, bugi czy cokolwiek innego i za to przepraszamy! Musieliśmy śpieszyć się z wydaniem ponieważ od jutra jeden z nas nie będzie miał komputera który obsługuje OMSI2. No to przejdźmy do samej mapy.

Mapa zawiera 6 linii z czego 3 są nowe. Są to linie 6,17,29. Prowadzą przez takie dzielnice jak np. Majówka, rejony Kościelnej, Armii Krajowej, Zakładów Miejskich, fabryki MANa. Linia 17 jest obecnie skrócona, jej trasa prowadzi do Dworca Wschodniego. Linie 6 i 29 są za to w pełni realne. 6 wspomaga linię 17 w godzinach 5-16 zaś 29 jest linią pracowniczą ogólnodostępną. Chcielibyśmy jednocześnie dodać że dziś mija 11 miesięcy od wydania 3 wersji Starachowic. No to przejdźmy teraz do samych screenów a potem do pobierania.

Na dziś to tyle od nas, czekamy na opinie, błędy komentarze. Z wyrazami szacunku dla Was wamp1992 oraz Voltanger.

Screeny:
İmage İmage
İmage İmage

Więcej screenów: http://imgur.com/a/TD4Xm



skawek w dniu 14.10.2016 o 20:42 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Post przebudowany w oparciu o zasady Pobieralni i szablon wątków.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.12.2016 15:51 przez Jestem Szymek.)
14.10.2016 20:11
Szukaj postów
 Podziękowania za post: stalker15 , Pro123 , kardaszjan , dominik121995 , mates940 , bedi , Aragok , Ch0sen , Iwo , Majko , Kruczan , Dragon101 , AB77 , mmiki26 , Konduktor5-8 , EngineV8 , Bartek , SolbusSM18 , jss2008 , MrKarakan , Fanatyxind15 , Rafał. , djkowal09 , Pablo_Osw , Krzychu11 , Magister , magister56 , seba2558

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 161
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 60
Post: #2
RE: Starachowice 4.0
Drobny błąd w opcjonalnym ailists .cfg (pojazdy nowoczesne) by Organmistrzu,
brak rozszerzenia .ovh przy Skodzie

Powinno być:

Kod:
vehicles\Skoda_Octavia_Combi\Skoda_Octavia_Combi.ovh

Druga sprawa:

Aby zapowiedzi przystankowe by MrKarakan działały w typowych busach np. MANach 92 trzeba dodać do hofu taki wpis:

[global_strings]
4
Starachowice4

Starachowice4
4

Wstawić powyższe przed:
######################################
TERMINI
######################################


PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD)

[Obrazek: 18f5c3cc39b31c1d0a43af9b31dda04000b12608.gif]
15.10.2016 11:54
Szukaj postów
 Podziękowania za post: pause1 , merced(r)esiarz , Skasowany6733

Użyszkodnik
Użytkownicy
Liczba postów: 19
Dołączył: 05-2016
Podziękowań: 28
Post: #3
RE: Starachowice 4.0
(15.10.2016 11:54)jss2008 napisał(a):  Druga sprawa:

Aby zapowiedzi przystankowe by MrKarakan działały w typowych busach np. MANach 92 trzeba dodać do hofu taki wpis:

[global_strings]
4
Starachowice4

Starachowice4
4

Wstawić powyższe przed:
######################################
TERMINI
######################################

Potwierdzam, trzeba takie coś dodać;) W pierwszym poście dostępna jest już nowa wersja z poprawionymi zapowiedziami ostatnich przystanków na trasie...

Pzdr!


Tworzę zapowiedzi z użyciem własnego głosu - szczegóły w odpowiednim temacie na forum
zgłoszenia przyjmuję na PW:hihi:
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.10.2016 13:21 przez MrKarakan.)
15.10.2016 12:05
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Skasowany6733

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,041
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #4
RE: Starachowice 4.0
Pozwolę sobie ocenić nieco tę mapkę. Mapa jest ciężkawa, ponieważ mając nienajgorszy sprzęt miewam lekkie przycięcia, niemniej jednak są one krótkotrwałe i nie występują one zbyt często. Mapka jest piękna, mamy nowe obiekty, tereny i linie. Spodobały mi się rowy (niektóre) przy drogach wygladają bardzo realistycznie, dobra robota:tak: . Także bloki przy ul. Granicznej wyglądają efektownie i są ładnie pomalowane. To samo kawiarenka nieopodal nich - ostatnie dwa opisywane przeze mnie obiekty uwieczniłem na screenach ostatnio dodanych.

Teraz małe sprostowanie: ponieważ w chwili przygotowywania zestawów ailist i parklist nie posiadałem jeszcze kompletnego ailistu z wpisanym autobusem - nie był nawet jeszcze (chyba) gotowy - więc zestaw zawierał tylko osobówki do przekopiowania do właściwego ailistu i dopisania cyfr wyrażających proporcje pojawiania się ich na drogach. Poprawiłem paczkę i teraz zawiera one kompletne ailisty z zestawami osobówek skomponowanymi zarówno z MAN`em Lionsem, jak i MAN`em NL/NG. @jss2008 - poprawiłem już w nowej paczce tę Skodę.

Tak więc mamy łącznie 4 ailisty, posortowane w odpowiednio opisane foldery, parklist_p pozostał bez zmian, link też, EDIT: oto nowy link do mojej paczki:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

A oto paczka aut dedykowanych, w razie obiekcji autorów proszę zgłaszać, jeżeli trzeba zrobię reupload nowej paczki bez "niechcianych" aut, jeżeli nie będą chcieli, aby ich pojazdy się tam znajdowały. Znalazł się tam również Żuk od @helvete, mam nadzieję, że nie ma nic przeciwko;) . Także auta z paczki z Wrockiem od @siroccoxp
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

- proszę o przypięcie pod właściwą pozycję. Przygotowałem też paczkę z tym autami, kolega @wamp1992 zapomniał dać linka do niej chyba, jeżeli trzeba to linka wstawię i poproszę o podpięcie do 1-szego posta, czy jak tam procedura tego wymaga :iksde: . Póki co powiem, że są one dostępne na forum, m.in. z mapą Pragi, Wrocławia, czy "luzem" w tematach z autami AI.

Wracając do tematu: kończę podsumowaniem i daję CELUJĄCY!, a mapkę polecam gorąco:D .


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.10.2016 15:30 przez Konduktor5-8.)
15.10.2016 14:07
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Skasowany6733

Beta Mapper
Użytkownicy
Liczba postów: 406
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 284
Post: #5
RE: Starachowice 4.0
Z wyglądu mapa jest ok, ale z wydajnością gorzej niż wersja 3.0. Nie każdy ma odpowiedni sprzęt by wszystko chodziło płynnie. FPS-y na nowych terenach spadają aż do 7.5:O Mam nadzieję że ktoś poświęci swój czas i poprawi wydajność mapy, jeśli się nie doczekam mapa wyląduje w hasioku. Ocena 6,5/10.


Ś.P [*] E1 TŚ 15.10.2011 - 14.03.2021
VIP vGZM Katowice v.5.0.4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.10.2016 14:47 przez Szwagier R-T.)
15.10.2016 14:46
Szukaj postów

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 84
Dołączył: 01-2014
Post: #6
RE: Starachowice 4.0
Zaznaczyłeś opcję redukcji tekstur do 256x256 w opcjach graficznych?

15.10.2016 14:53
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 501
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 319
Post: #7
RE: Starachowice 4.0
Nie wiem co wy macie z tą wydajnością ... owszem, istnieją newralgiczne miejsca gdzie dochodzi do spadków FPSów, ale jest ich niewiele i nie występują jakieś masakryczne różnice. U mnie ilość klatek na tej mapie podczas nagrywania to 30-70. Akurat nowe tereny wcale nie wydają się cięższe, więc albo przeinstalujcie sobie OMSI albo zmniejszcie ustawienia.

Bardzo przyjemna mapka, po każdej wersji jeździ się coraz przyjemniej:). Nowe miejsca mają swój klimat, więc na pewno będę wracał często do tego projektu. Żadnych błędów nie zauważyłem (poza brakiem oznaczenia linii 6 na kilku ostatnich przystankach w stronę Bugaju - można odnieść wrażenie, że źle jedziemy, ale strzałki są prawidłowe i przystanki się zaliczają), a AI zachowuje się wręcz wzorowo. Nie ma co się rozwodzić - po prostu jest to dobra mapa dla miłośników niewielkich miast, w których nie stoi się w korkach (przynajmniej w grze:D). Polecam !


Sprzęt: KLIK
15.10.2016 15:25
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Skasowany6733 , oliwier451

/watch?v=3ZCI8fadanA
Użytkownicy
Liczba postów: 121
Dołączył: 04-2014
Podziękowań: 144
Post: #8
RE: Starachowice 4.0
Mapa z tego co widzę została przyjęta dość chłodno. Nic dziwnego, bo na screenach serio szału nie robi. Odpalając ją nie spodziewałem się nie wiadomo czego. I wielkie zdziwienie. Rzadko kiedy odpalam nową mapę w OMSI mam efekt "wow". Jestem sam zdziwiony, ale tutaj miejscami naprawdę jechałem i mówiłem sam do siebie te "wow" i nie dowierzając, że jest aż tak dobrze.

Przejdźmy najpierw do terenów, które znamy z wcześniejszych wersji. Tu się zawiodłem, bo albo zostały poprawione w niewielkim stopniu albo praktycznie niezauważalnym (np. ulica Bema). Tu mogło być trochę lepiej choć jakiś progres też da się zauważyć. Zależy to po prostu od miejsca.
Jeśli chodzi o nowe tereny to po prostu są dla mnie świetne. Naprawdę. Wygląda to obłędnie, no dosłownie jakbym tam jechał w rzeczywistości. Ktoś powie, hej, widzisz tą estetykę i te niedoróbki? Tak, owszem. Miejscami nie wygląda to dobrze, ale większość aby zobaczyć trzeba wyjść poza autobus. Mapa ma dziwny charakter/defekt (?), mianowicie z kamery z zewnątrz wygląda średnio/szału nie robi, ale z kabiny kierowcy no jest prawie że jak w "prawdziwości" jak to mawia klocuch.
Spójrzmy na przykład pierwszy z brzegu - byle jakie skrzyżowanie - nic specjalnego - http://imgur.com/a/KlCX2 . Zwykłe skrzyżowanie, ale te wszystkie detale, znaki, banery i głębia świata otwartego - ciągle mamy wrażenie, że jakbyśmy pojechali prosto czy w prawo to coś tam jest, rozbudowana mapa. I co najważniejsze - mapa nie jest powtarzalna, każdy przejechany kawałek jest inny, nowe obiekty, roślinność itp. Po prostu czujemy, że jedziemy po prawdziwym mieście, a nie zlepku ulic i ciągle tych samych budynków i obiektów mini i mikro architektury.
Niech za przykład pójdzie Poznań Pitorasa. Mapa dla mnie jest nudna jak flaki z olejem, poruszam się do przodu, a otoczenie wygląda ciągle tak samo - i choć jest ładne i pięknie się prezentuje na screenach, to po przejechaniu kawałka mam dość, bo ciągle wygląda tak samo. Te same skrzyżowania, zakręty i obiekty. Tutaj jest inaczej, każde skrzyżowanie różni się od siebie i widać ten "realny" świat w tym projekcie. Świetnie czuć klimat miasta 50-100k mieszkańców i choć mapa ma swoje słabsze i mocniejsze miejsca to takie jak np. ta pętla z świetnym lasem i tłem mówią sama za siebie http://imgur.com/a/8obc6 .
Do czego bym się jedynie przyczepił to gdzieniegdzie zbyt mała liczba roślinności i brzydki asfalt z niemieckich map.
Optymalizacja - trudno mi się wypowiadać, bo mam dość wydajny sprzęt, przez większość czasu u mnie jest dobrze, choć są miejsca gdzie z lekka zmula, ale to są małe obszary.
AI - nie miałem z nim do tej pory kłopotu, raczej bezproblemowe. Może jest tylko trochę za mało tych autek.

Podsumowując - mapa przeszła moje oczekiwania, mimo niedoróbek warto się przejechać, zwłaszcza że posiada tyle linii i to wcale nie krótkich. Na screenach z zewnątrz mapa szału nie robi, lecz otoczenie z kabiny kierowcy jest świetne, każde skrzyżowanie i zakręt jest inny, obiekty i mikroelementy dość zróżnicowane. No po prostu widzę, że jest realnie, drogi i otoczenie jest dość podobne do mojej okolicy, w której mieszkam. Nie to co na niektórych mapach, że ten sam zakręt przejeżdżam podczas kursu 5 razy, a to samo skrzyżowanie 3 razy. Gdzieniegdzie jest po prostu brzydko, ale zestawiając to z plusami tej produkcji jestem w stanie to wybaczyć. U mnie zdecydowanie wygrywa z wymuskanymi i wypieszczonymi mapami z jedną linią na 12 minut jazdy, a nawet z nieco większymi projektami.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.10.2016 15:33 przez Rafał..)
15.10.2016 15:32
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Skasowany6733 , CraherPL , Bartek , Przemo11 , Voltanger , merced(r)esiarz , AB77 , jss2008 , Iwo

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 344
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 177
Post: #9
RE: Starachowice 4.0
Widać że na starych terenach nic nie było tak poprawiane, ponieważ nadal odnotowuję spadki FPS , w tych samych miejscach co w wersji 3.0:(


[Obrazek: WXB9WwI.png?1]
15.10.2016 17:14
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 0
Post: #10
RE: Starachowice 4.0
Mapa odwzorowana bardzo dobrze, choć paru rzeczy muszę się uczepić:) Skrzyżowanie ul. Konstytucji 3-go maja i Radomskiej funkcjonuje lepiej niż w poprzednich wersjach, jednak dalej zdarzają się problemy, gdy spotkają się np. dwa autobusy:)

   

Przy ul. Radomskiej autobusy AI wprost z zatoczek jadą chodnikiem i dopiero po chwili wyjeżdżają na drogę, natomiast na skrzyżowaniu Majówki i Lipowej samochody AI nie zatrzymują się na STOPie ...:)

Generalnie nie zostało Wam zbyt wiele miasta do odtworzenia. Brakuje tylko ul. Kolejowej, Piłsudskiego i w zasadzie cała północna strona Starachowic będzie gotowa. Południowa część to same kąty proste:) Brakujące linie są dość pokaźne jeśli chodzi o długość tras.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.10.2016 17:42 przez karstar.)
29.10.2016 17:40
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: