Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 3.67 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Tekstury by kabatmich [NOWE] Aktualizacja: 105Na
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 9
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 8
Post: #1
Tekstury by kabatmich [NOWE] Aktualizacja: 105Na
[Obrazek: DsojiqE.jpg]


Witam serdecznie, chciałbym udostępnić Wam malowania na pojazdy eksploatowane, bądź wycofane z ruchu liniowego MPK Poznań.

Autobusy

Jelcz 043 RTO #1679 (Jelcz 043)


[Obrazek: oGKpkul.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Jelcz PR110M #1383 (Jelcz M11)
Uwaga! Malowanie przedstawia Jelcza Berliet, jednakże z braku tego pojazdu w OMSI funkcję zamiennika pełni M11.


[Obrazek: 4Bi8kiT.png]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Jelcz M11 #1415, #1476, #1482 (Jelcz M11)


[Obrazek: Hfhq5vB.png]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Jelcz M121 #1551 (Jelcz 120MM/2)


[Obrazek: dVophpT.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Ikarus 260.04 #1735 (Ikarus 260.37)


[Obrazek: epAqfsm.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Ikarus 280.26 #1545 (Ikarus 280 (Paczka) )

Uwaga! Malowanie jest autorstwa użytkownika kuiama odpowiedzialnego za teksturę PKM Sosnowiec #1594, ja tylko dodałem oznaczenia poznańskiego przewoźnika.


[Obrazek: OfPbHIA.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Ikarus 435.05D #1501 (MAN NG235 z dodatku Wien 23a)


[Obrazek: Uf2oEoL.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


DAF MB200 #1222 (VanHool A120)


[Obrazek: yNZjHXa.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Neoplan N4021 #1733 (Neoplan N4021)


[Obrazek: pNI4fPO.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


MAN NL202 #1001


[Obrazek: tgl2APU.png]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Tramwaje

Konstal 102N #1 (Tatra T6B5)
Modyfikacja obejmuję malowanie, spolszczenie pulpitu oraz dźwięk przetwornicy.

[Obrazek: w1TxzPk.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Konstal 102Na #71 (Tatra T3)
Modyfikacja pojazdu AI dodanego do mapy Chuguev, pojazd jest grywalny.
W archiwum znajduję się cały pojazd.

[Obrazek: 1wjDcfr.png]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.



Konstal 105N #82+ 105N #81
Konstal 105Na #314 + 105NaD #315
Konstal 105Na #278 + 105Na #292 + 105Na #280

Modyfikacja pojazdu AI, pojazd także jest grywalny.
W archiwum znajduję się cały pojazd.

AKTUALIZACJA!


[Obrazek: KbRtCFy.png]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Duewag GT8 #615, #656, #695, #702 (SGP E1 z dodatku Wien)
Modyfikacja pojazdu AI, pojazd także jest grywalny.

[Obrazek: U5zHvhE.png]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Moderus Alfa HF07 #272+#271 (Uni-Tram)


[Obrazek: PD6QWBs.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Siemens Combino #xxx (Tram NF6D)


[Obrazek: WTPKlHE.jpg]

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.



I. W każdym archiwum znajduję się Poczytajka.txt, albowiem to właśnie w niej znajdziecie odpowiedź na pytanie
"Jak poprawnie zainstalować ten repaint?".

II. Uprzedzając komentarze - wina paintowości VanHoola, Jelcz 043 i Jelcza L11/2 jest zależna od ich szablonów.

III. Owszem, tekstury są fikcyjne z wiadomego względu (brak realnych odpowiedników w świecie OMSI).
Jednkaże starałem się je jak najbardziej przybliżyć do wyglądu realnych pojazdów, eksploatowanych bądź też wycofanych.

IV. Nie przyjmuję zamówień na malowania.

V. Do malowań (zwłaszcza tramwajów) proszę podchodzić z dystansem.

Zapraszam do pobierania oraz komentowania!;)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.08.2017 20:41 przez kabatmich.)
07.08.2016 12:18
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Allison , Pro123 , zenek1000 , Sobol

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 434
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 546
Post: #2
RE: Tekstury by kabatmich
Może skomentuję to co pokazałeś:D

Tekstury... hm... nie są w 100% idealne, ale na pewno z rok, dwa lata temu były dobrej jakości. Na plus mogę powiedzieć, dokładność. Tekstury są starannie wykonane, czcionki (głównie w przypadku KMKM-owego #1501) takie jak w realnych modelach oraz naklejki:D
W Twojej osobie widzę siebie rok temu kiedy udostępniałem podobne (sorry :E) "paintowe" tekstury, ale polecam ci dalej się doskonalić i starać się aby kolejne były coraz lepsze:D

Pozdrawiam;)


[Obrazek: AsSVY5w.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.08.2016 20:38 przez Allison.)
07.08.2016 20:37
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 9
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 8
Post: #3
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
Zapraszam do pierwszego postu, w którym po rocznej przerwie prezentuję malowania na kolejne, wycofane już z eksploatacji autobusy poznańskiego przewoźnika. Nowością jest także sekcja, w której dodane są modyfikację na tramwaje AI dzięki, którym możesz zostać motorniczym, a nie jak do tej pory oglądać je z okien Solarisa oczekując na odjazd 59 z Placu Rodła na mapie Szczecina;)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.07.2017 21:32 przez kabatmich.)
16.07.2017 21:31
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Pro123 , Grzesiu++

#8399
Użytkownicy
Liczba postów: 100
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 23
Post: #4
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
Bardzo ładnie wykonane tekstury na Poznańskiego Miga, podoba mi się też, że zrobiłeś dykty do Poznania:D


[Obrazek: 76561198069827992.png]
18.07.2017 15:35
Szukaj postów Cytat

Szczecin - Floating Garden
Użytkownicy
Liczba postów: 1,070
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 229
Post: #5
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
Mam pytanie - w jakim sensie pojazd jest grywalny? To, że można go wybrać z menu czy zrobiłeś coś jeszcze?


[Obrazek: l5OV77v.png]
Mój kanał YouTube | Facebook
Problemy techniczne rozwiązywać na FORUM!
18.07.2017 20:47
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 9
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 8
Post: #6
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
@KMSzczecin Pojazd grywalny to znaczy, że możesz wybrać pojazd z menu, możesz jechać nim, możesz otworzyć/zamknąć drzwi, pasażerowie wsiadają. Są to podstawowe rzeczy, które umożliwiają chociaż częściową funkcjonalność modeli, w zamyśle pojazdów AI, obecnie pojazdów "jeżdżących".

22.07.2017 22:33
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 19
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 7
Post: #7
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
Hmm.. A w rogu ta L11 to dość ciekawa się wydaje z tym grillem:)
Będzie możliwość pobrania?

31.07.2017 20:55
Szukaj postów Cytat

Dejcie na tacę..
Użytkownicy
Liczba postów: 766
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 170
Post: #8
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
@kabatmich Tatra T6B5 strasznie wolno się zbiera i ścieżki pasażerów są trochę zrypane względem oryginału, ponieważ pasażerowie wchodzą często przez ścianę (w oryginale wchodzą tylko drzwiami, obserwowałem, wiec wiem) - popraw, jeżeli mozesz. Na szczęście zrobiłem (skopiowałem, jako osobny pojazd) sobie drugą Tatrę do testowania twoich tekstur (często tak robię, kiedy nie jestem pewny efektu). Ale samo malowanie poznańskie i to drugie zielone, jest w porzo, bardzo mi sie podoba. Także tekstury zegarów na pulpicie (mają wskazówki wreszcie, przez co jednak wychodzi to, że są one nieruchome). Zmieniałeś też, jak zauważyłem, kolory kontrolek, a jedna z nich z tabliczką drzwi I-III świeci sie stale. Czy wzorowałeś sie na jakimś pojeździe, w którym tak powinno być? - pytam z ciekawości;) .
EDIT - tam są dwie Tatry, z których każda ma inne przyspieszenie i inaczej skopane ścieżki - jedna jest zrobiona lepiej. Widać postawiłem akurat tą drugą, nie zależy to od wyboru malowania, sorry, za małe zamieszanie:P

Poza tym nie pamiętam, czy w pojeżdzie z paczki z mapą Jaroszewo TRAM były kłopoty ze ścieżkami pasażerów kupujących bilet - przetestuję w wolnej chwili i zobaczę, czy takl, jeżeli zachowują sie inaczej, niż w tych pojazdach z twoim malowaniem, to też będą konieczne poprawki (z tych tramwajów nie robiłem osobnych kopii do testowania, zapomniałem w tym momencie, że mogą być błędy).

Jakby co to jest jednak ocena i sugestie, mimo poruszenia probl. techn., no bo trzeba poruszyc temat w sensie tego, jakie błędy występują w modyfikacji, by autor wiedział, co poprawić. Jakby co to ew, kwestie wspomnę gdzie trzeba. Same malowania są OK, innych pojazdów jeszcze nie testowałem, Życzę powodzenia, bo widzę, że warto, żebyś robił tekstury:)


[Obrazek: tram.gif]
mój sprzęt xD [Obrazek: 2541df58f0dfe6f9928aefb1c3f9e50b.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.08.2017 15:30 przez Organmistrzu.)
01.08.2017 12:41
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: