Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 7 Głosów - 3.86 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Tekstury by kabatmich [NOWE] Aktualizacja: IV Generacja | Biała Dama
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 18
Post: #1
Tekstury by kabatmich [NOWE] Aktualizacja: IV Generacja | Biała Dama
[Obrazek: DsojiqE.jpg]


Witam serdecznie, chciałbym udostępnić Wam malowania na pojazdy eksploatowane, bądź wycofane z ruchu liniowego MPK Poznań.

Autobusy

Jelcz 043 RTO #1679 (Jelcz 043)


[Obrazek: oGKpkul.jpg]


Jelcz PR110M #1383 (Jelcz M11)
Uwaga! Malowanie przedstawia Jelcza Berliet, jednakże z braku tego pojazdu w OMSI funkcję zamiennika pełni M11.


[Obrazek: 4Bi8kiT.png]


Jelcz M11 #1415, #1476, #1482 (Jelcz M11)


[Obrazek: Hfhq5vB.png]


Jelcz M121 #1551 (Jelcz 120MM/2)


[Obrazek: dVophpT.jpg]


Ikarus 260.04 #1735 (Ikarus 260.37)


[Obrazek: epAqfsm.jpg]


Ikarus 280.26 #1545 (Ikarus 280 (Paczka) )

Uwaga! Malowanie jest autorstwa użytkownika kuiama odpowiedzialnego za teksturę PKM Sosnowiec #1594, ja tylko dodałem oznaczenia poznańskiego przewoźnika.


[Obrazek: OfPbHIA.jpg]


Nowe

Ikarus 435.05D #1951 (Ikarus 435.06 beta)


Jutro poprawka


DAF MB200 #1222 (VanHool A120)


[Obrazek: yNZjHXa.jpg]


Neoplan N4021 #1733 (Neoplan N4021)


[Obrazek: pNI4fPO.jpg]


MAN NL202 #1001


[Obrazek: tgl2APU.png]


Nowe

Solaris Urbino 18 IV #1276 + #1901 (Add-On Metropole Ruhr)
Modyfikacja oprócz malowania zewnętrznego oraz wnętrza umożliwia wsiadanie pasażerów drugimi drzwiami.


[Obrazek: FN907Yn.png]


Tramwaje

Konstal 102N #1 (Tatra T6B5)
Modyfikacja obejmuję malowanie, spolszczenie pulpitu oraz dźwięk przetwornicy.

[Obrazek: w1TxzPk.jpg]


Konstal 102Na #71 (Tatra T3)
Modyfikacja pojazdu AI dodanego do mapy Chuguev, pojazd jest grywalny.
W archiwum znajduję się cały pojazd.

[Obrazek: 1wjDcfr.png]



Konstal 105N #82+ 105N #81
Konstal 105Na #314 + 105NaD #315
Konstal 105Na #278 + 105Na #292 + 105Na #280

Modyfikacja pojazdu AI, pojazd także jest grywalny.
W archiwum znajduję się cały pojazd.

AKTUALIZACJA!


[Obrazek: KbRtCFy.png]


Duewag GT8 #615, #656, #695, #702 (SGP E1 z dodatku Wien)
Modyfikacja pojazdu AI, pojazd także jest grywalny.

[Obrazek: U5zHvhE.png]


Moderus Alfa HF07 #272+#271 (Uni-Tram)


[Obrazek: PD6QWBs.jpg]


Siemens Combino #xxx (Tram NF6D)


[Obrazek: WTPKlHE.jpg]



I. W każdym archiwum znajduję się Poczytajka.txt, albowiem to właśnie w niej znajdziecie odpowiedź na pytanie
"Jak poprawnie zainstalować ten repaint?".

II. Uprzedzając komentarze - wina paintowości VanHoola, Jelcz 043 i Jelcza L11/2 jest zależna od ich szablonów.

III. Owszem, tekstury są fikcyjne z wiadomego względu (brak realnych odpowiedników w świecie OMSI).
Jednkaże starałem się je jak najbardziej przybliżyć do wyglądu realnych pojazdów, eksploatowanych bądź też wycofanych.

IV. Nie przyjmuję zamówień na malowania.

V. Do malowań (zwłaszcza tramwajów) proszę podchodzić z dystansem.

Zapraszam do pobierania oraz komentowania!;)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.09.2019 18:39 przez kabatmich.)
07.08.2016 12:18
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Allison , Pro123 , zenek1000 , kontousuniete_16023 , ReMi , krzys123 , KrYsTiPL , TransportowyW

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 715
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1357
Post: #2
RE: Tekstury by kabatmich
Może skomentuję to co pokazałeś:D

Tekstury... hm... nie są w 100% idealne, ale na pewno z rok, dwa lata temu były dobrej jakości. Na plus mogę powiedzieć, dokładność. Tekstury są starannie wykonane, czcionki (głównie w przypadku KMKM-owego #1501) takie jak w realnych modelach oraz naklejki:D
W Twojej osobie widzę siebie rok temu kiedy udostępniałem podobne (sorry :E) "paintowe" tekstury, ale polecam ci dalej się doskonalić i starać się aby kolejne były coraz lepsze:D

Pozdrawiam;)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.08.2016 20:38 przez Allison.)
07.08.2016 20:37
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 18
Post: #3
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
Zapraszam do pierwszego postu, w którym po rocznej przerwie prezentuję malowania na kolejne, wycofane już z eksploatacji autobusy poznańskiego przewoźnika. Nowością jest także sekcja, w której dodane są modyfikację na tramwaje AI dzięki, którym możesz zostać motorniczym, a nie jak do tej pory oglądać je z okien Solarisa oczekując na odjazd 59 z Placu Rodła na mapie Szczecina;)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.07.2017 21:32 przez kabatmich.)
16.07.2017 21:31
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Pro123 , Grzesiu++

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 153
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 177
Post: #4
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
Bardzo ładnie wykonane tekstury na Poznańskiego Miga, podoba mi się też, że zrobiłeś dykty do Poznania:D


[Obrazek: 76561198069827992.png]

18.07.2017 15:35
Szukaj postów

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,754
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #5
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
Mam pytanie - w jakim sensie pojazd jest grywalny? To, że można go wybrać z menu czy zrobiłeś coś jeszcze?


18.07.2017 20:47
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 18
Post: #6
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
@KMSzczecin Pojazd grywalny to znaczy, że możesz wybrać pojazd z menu, możesz jechać nim, możesz otworzyć/zamknąć drzwi, pasażerowie wsiadają. Są to podstawowe rzeczy, które umożliwiają chociaż częściową funkcjonalność modeli, w zamyśle pojazdów AI, obecnie pojazdów "jeżdżących".

22.07.2017 22:33
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 87
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 73
Post: #7
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
Hmm.. A w rogu ta L11 to dość ciekawa się wydaje z tym grillem:)
Będzie możliwość pobrania?

31.07.2017 20:55
Szukaj postów

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,042
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #8
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Tramwaje
@kabatmich Tatra T6B5 strasznie wolno się zbiera i ścieżki pasażerów są trochę zrypane względem oryginału, ponieważ pasażerowie wchodzą często przez ścianę (w oryginale wchodzą tylko drzwiami, obserwowałem, wiec wiem) - popraw, jeżeli mozesz. Na szczęście zrobiłem (skopiowałem, jako osobny pojazd) sobie drugą Tatrę do testowania twoich tekstur (często tak robię, kiedy nie jestem pewny efektu). Ale samo malowanie poznańskie i to drugie zielone, jest w porzo, bardzo mi sie podoba. Także tekstury zegarów na pulpicie (mają wskazówki wreszcie, przez co jednak wychodzi to, że są one nieruchome). Zmieniałeś też, jak zauważyłem, kolory kontrolek, a jedna z nich z tabliczką drzwi I-III świeci sie stale. Czy wzorowałeś sie na jakimś pojeździe, w którym tak powinno być? - pytam z ciekawości;) .
EDIT - tam są dwie Tatry, z których każda ma inne przyspieszenie i inaczej skopane ścieżki - jedna jest zrobiona lepiej. Widać postawiłem akurat tą drugą, nie zależy to od wyboru malowania, sorry, za małe zamieszanie:P

Poza tym nie pamiętam, czy w pojeżdzie z paczki z mapą Jaroszewo TRAM były kłopoty ze ścieżkami pasażerów kupujących bilet - przetestuję w wolnej chwili i zobaczę, czy takl, jeżeli zachowują sie inaczej, niż w tych pojazdach z twoim malowaniem, to też będą konieczne poprawki (z tych tramwajów nie robiłem osobnych kopii do testowania, zapomniałem w tym momencie, że mogą być błędy).

Jakby co to jest jednak ocena i sugestie, mimo poruszenia probl. techn., no bo trzeba poruszyc temat w sensie tego, jakie błędy występują w modyfikacji, by autor wiedział, co poprawić. Jakby co to ew, kwestie wspomnę gdzie trzeba. Same malowania są OK, innych pojazdów jeszcze nie testowałem, Życzę powodzenia, bo widzę, że warto, żebyś robił tekstury:)


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.08.2017 15:30 przez Konduktor5-8.)
01.08.2017 12:41
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 38
Dołączył: 06-2016
Podziękowań: 5
Post: #9
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Aktualizacja: IV Generacja | Biała Dama
Jak pobrać malowania ?

12.09.2019 16:48
Szukaj postów

Nazywam się N'Avoie
Super Moderatorzy
Liczba postów: 104
Dołączył: 09-2013
Podziękowań: 178
Post: #10
RE: Tekstury by kabatmich [NOWE] Aktualizacja: IV Generacja | Biała Dama
Pobieralnia to nie galeria. 24h na poprawę linków.


Ja będę zdrów z pewnością lecz nie dziś
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

12.09.2019 17:33
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: