Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 21 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Warszawa Rembertów (v1.0)
Autor Wiadomość

Pan ołówek
Użytkownicy
Liczba postów: 211
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 45
Post: #11
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
Niegrywalna, bo masz za słaby komputer skoro coś Ci skacze... Wracaj do FAQ i zasad pisania postów na forum... Nie każda mapa nadaje się dla użytkowników ze słabym komputerem.


Zapraszam!
sgo70 TV

NASTĘPNY PRZYSTANEK:
OCH TEATR (Ż)
MKM'y precz!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.07.2015 19:48 przez sgo.)
08.07.2015 19:48
Szukaj postów

Po prostu kotek...
Użytkownicy
Liczba postów: 72
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 10
Post: #12
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
(08.07.2015 19:46)mrszulek125p napisał(a):  To może i ja udzielę się tutaj, jako użytkownik słabego sprzętu. Mapa jest niegrywalna, autobus mi skacze i nie da się jechać. Szkoda, bo czekałem na nią, a bardzo się teraz zawiodłem. Może autor pomyśli nad lepszą optymalizacją. Pozdrawiam
Podzielam zdanie mojego poprzednika. Na miejscu autora postarałbym się o wersję LOW. Póki co mapa bardzo mi się nie podoba ze względu na brak niektórych tilesów i strasznej FPS - ożerności.
Pozdrawiam!:)


[Obrazek: 76561198150597794.png]
08.07.2015 19:49
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 344
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 177
Post: #13
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
Wy macie chyba ustawienia zawyżone. Ja mam bardzo słaby komp i u mnie jest optymilizacja na dobrym, powiem więcej bardzo dobrym poziomie.


[Obrazek: WXB9WwI.png?1]
08.07.2015 20:23
Szukaj postów

Tynkarz malarz akrobata ;)
Użytkownicy
Liczba postów: 676
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 297
Post: #14
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
Mapa ogólnie jest dobra aczkolwiek ma parę błędów. Chyba 15 minut ogarnialem jak powinem jechać Brak helperow jednak swoje robi. Do tego ma początkowym ludzi biegają do okola. Tak sobie w kółeczko jak dzieci w przedszkolu. Trochę to uciążliwe bo jak mam fotokomorke to tylko ciągle słyszę uwaga drzwi się zamykają. Zresztą i tak nikt nie wsiada. Dla mnie najbardziej uciążliwe są przejścia dla pieszych chyba w 2 miejscach. Bo są one wyżej niż reszta drogi.

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka


[Obrazek: poznan-logo.png]
08.07.2015 20:25
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 14
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 19
Post: #15
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
FIX mało pomagał dlatego niebawem pojawi się nowy, poprawiający wszystko. Proszę o chwilę cierpliwości... postaram się go zrobić jak najszybciej mogę.

08.07.2015 21:07
Szukaj postów

Szara Eminencja
Użytkownicy
Liczba postów: 79
Dołączył: 08-2014
Podziękowań: 84
Post: #16
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
(08.07.2015 20:23)bub538 napisał(a):  Wy macie chyba ustawienia zawyżone. Ja mam bardzo słaby komp i u mnie jest optymilizacja na dobrym, powiem więcej bardzo dobrym poziomie.

No, widać mit o skopanej optymalizacji upadł. A jeśli na prawdę macie takie słabe kompy to chyba z win 95 a wtedy to już pretensje nie do autora. Ja rozumiem, że można mieć słabszy komputer ale trzeba wziąć pod uwagę, że: OMSI jest jakie jest, i że jak się ma jakiś mega słaby komputer to trzeba się liczyć z tym, że nie wszystko pójdzie.

Wytłumaczmy sobie coś bo czegoś nie rozumiem. Komputery idą cały czas do przodu, co rok są szybsze, lepsze itp. a wy chcecie, żeby mimo to ciągle robiono mapy, które będą wydajne na 10-15 letnich kompach, tak? Bo ja się z takim myśleniem nie zgadzam. Tyle w temacie optymalizacji.

08.07.2015 21:28
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Ikarus 132 , powiślak

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 27
Dołączył: 03-2013
Podziękowań: 0
Post: #17
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
Jako rodowity warszawiak i mieszkaniec graniczącego z Rembertowem Wawra, bardzo ucieszyłem się, gdy MrLada ,zapowiedział swoją mapę. Nie dość, że to kolejna mapa Warszawy, to jeszcze z moich rejonów. Nie ukrywam, że z niecierpliwością czekam na linię 115, bo to właśnie ona prowadzi w moje okolice. Ale wracając do linii 196 - nie zawiodłem się. Mapa w moim mniemaniu jest bardzo dobra. Owszem, są nie niedoróbki, takie jak "lewitujący" chodzik przed przystankiem "Przebieg 01" oraz siatka ogrodzeniowa gdzieś przy PKP. Ale... nie ma co się skupiać na wadach, bo autor już zapowiedział FIX. Natomiast już teraz, jak wspomniałem wcześniej, po mapie jeździ mi się rewelacyjnie. Klimat podmiejskiej dzielnicy oddany bardzo dobrze, a dedykowane obiekty, jak te przy AON'ie, czy krzywy (nie wiem czy specjalnie, czy nie) słupek przystankowy na "Buławy 01" dodają niezwykłego klimatu. Co do ruchu AI autobusów oraz pociągów nie wypowiadam się, bo mój sprzęt mi na to nie pozwala, natomiast optymalizacja mapy, nie jest, imho ani dobra ani zła, jeżeli można to tak ująć. Na moim sprzęcie, mapa chodzi porównywalnie jak Projekt Szczecin, a więc da się płynnie grać.
Gratuluję autorowi pięknej mapy, i dziękuję, że dał możliwość innym osobom się nią cieszyć.:)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.07.2015 21:40 przez Mat97.)
08.07.2015 21:36
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 48
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 11
Post: #18
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
No nareszcie cos dla Warszawiaków:) Nie znam dokładnie rembertowa ale mapka jest klimatyczna i ciekawa.


[Obrazek: 4056679372.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.07.2015 11:58 przez bartbus.)
09.07.2015 11:55
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 413
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 615
Post: #19
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
W swoim poście sprawy błędów ominę, ponieważ już zostały wymienione we wcześniej wpisach.Od strony wizualnej mapa prezentuję się świetnie(może czasem jest dziwna estetyka, ale ok), choć czasem wydaję się trochę "cukierkowo".Klimat mapy jest bardzo przyjemny dla oka, brak pustych miejsc, ciekawa roślinność, różnorodność, dedykowane obiekty - aż chcę się mapę odpalić żeby tylko pozwiedzać i nacieszyć się widokami, mimo że linia krótka.Co do optymalizacji to tak:
-przejechałem się Jelczem m125m od Kajota (wersją z otwieranymi klapami itd.) - na większości mapy wydajność 30fps (akurat mam limit fps ustawiony na tyle), na dwupasmówce spadło do 25, a jak zjeżdżałem z tej dwupasmówki na chwilę spadło do 20fps, a pamięć tekstur poszła na lekko ponad 1100mb
-przejażdżka Manen NL202 od M&R, podczas deszczu i z wyłączonym fps limiterem było 25-45fps.
Czyli u mnie wydajność na średnim poziomie, ani to ciężko, ani to lekko .Mój sprzęt testowy: i3 3220 (2x3.3Ghz),grafika gtx550ti 1gb(z najnowszymi aktualizacjami),4gb ram ddr3, win7 home premium x64.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.07.2015 12:09 przez Szaqql.)
09.07.2015 12:08
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 07-2015
Podziękowań: 1
Post: #20
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
115 ma być w wersji skróconej, według mnie do pętli Marysin więc na Wawer niestety nie dojdzie, a szkoda:(

Spons_ w dniu 09.07.2015 o 12:27 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Usunięto zbędny cytat.


09.07.2015 12:23
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: