Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 21 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Warszawa Rembertów (v1.0)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 25
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 0
Post: #31
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
(10.07.2015 11:23)Ikarus 132 napisał(a):  A ten problem to już występuje tylko u Ciebie - gra się po prostu zbugowała.
Nie tylko u niego.
U mnie parę razy autobusy przy AONie skręcając w lewo zaczęły jechać w kierunku Ratusza i PKP po chodniku. Do tego 199 w berlińskim malowaniu, ale to zapewne brak odpowiedniego malowania, musiałbym sprawdzić w ailist.

10.07.2015 12:47
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 1
Post: #32
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
To może ja wyrażę swoją opinię. U mnie mapka działa dobrze, stałe 30 fps, ale powodem tego jest raczej dość dobry komputer (i7 3630QM, 2x GTX 650M w SLI). Normalnie autobusy są białe, sugerowałbym dodanie linku do malowań, w dodatku na odcinku od AON do PKP autobusy jeżdżą po chodniku. Na pętli Remebertów Kolonia, na lewym peronie, autobusy blokują się nawzajem, nie omijają się nawzajem. Raz również 196 w kierunku do Rembertowa Kolonii 03, autobus zatrzymał się na pasie w przeciwną stronę, pomiędzy Kolonią 02, a "Beretami". Jeżeli chodzi o obiekty, mapka jest cudna, szczególnie spodobal mi się dworzec. Podsumowując: po poprawie warstwy technicznej mapa byłaby zdecydowanie b. dobra, lecz bez poprawy/dodania kilku ścieżek dla autobusów AI mapa jest dość słabo grywalna.

10.07.2015 13:03
Szukaj postów

vZTMforum.waw.pl
Użytkownicy
Liczba postów: 132
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 128
Post: #33
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
(10.07.2015 11:23)Ikarus 132 napisał(a):  A ten problem to już występuje tylko u Ciebie - gra się po prostu zbugowała.

Zapewniam cię, że z żadną mapą takiego problemu nie miałem.

Kolejny problem jest taki, że po wybraniu rozkładu jazdy, w szoferce nie pojawia się spis przystanków i godziny przyjazdów. Nie jest to problem z autobusem (SU z Moki Modem), ponieważ tylko na tej mapie występuje coś takiego...
http://zapodaj.net/d3d5375202f61.jpg.html


Trainzmapper linii 229 i 230:)
https://www.facebook.com/projekttrainz/
10.07.2015 13:19
Szukaj postów

Hejter przodowy
Super Moderatorzy
Liczba postów: 653
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 702
Post: #34
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
1. Co do repaintów: przejedź się po mapie, to nawet będziesz miał adres strony, na której je znajdziesz.
2. Ścieżki będą poprawione, co już wyżej pisałem.
3. To, że autobus jedzie po chodniku to jest zwykły bug, ja też coś takiego miałem czasami na kilku mapach.
4. Jeżeli rozkłady są białe to albo skończyło się kursowanie, albo nie wiem co - bo sam z czymś takim się nie spotkałem.


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

10.07.2015 13:49
Szukaj postów

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #35
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
Maciek3433 - Nie ma znaczenia czy na innych mapach masz ten problem czy nie. To jest OMSI 2. Jeśli autor/współautor twierdzi, że nie jest to winą mapy, to tak jest.


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
10.07.2015 13:50
Szukaj postów

Tynkarz malarz akrobata ;)
Użytkownicy
Liczba postów: 676
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 297
Post: #36
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
Co do punktu pierwszego to zwykły absurd... Jak użytkownik ma szukać strony ineternetowej na mapie żeby móc ściągnąć coś żeby mapa w 100 ze tak powiem działała.

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka


[Obrazek: poznan-logo.png]
10.07.2015 13:52
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Jestem Szymek

Hejter przodowy
Super Moderatorzy
Liczba postów: 653
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 702
Post: #37
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
Absurd czy nie absurd, nie będę tu publikował repaintów zrobionych na potrzeby vfirmy, ale w patchu znajdzie się zmieniony ailist z "czystym" warszawskim malowaniem, bo widzę, że to dużo daje do odbioru mapy.


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.07.2015 14:39 przez Ikarus 132.)
10.07.2015 14:38
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 25
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 0
Post: #38
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
Rozsądnym jest wyselekcjonowanie ok. 10-15 malowań i dodanie ich do paczki. Ja sobie malowania postanowiłem ściągnąć, niemniej jednego na 199 brakuje.
Dodam jeszcze, że spotkałem się z błędem rozkładu jazdy. Z każdego przystanku była taka sama godzina odjazdu, za to zgodna z rozkładem była godzina przyjazdu na pętlę.
Ogólnie jest sporo kwestii do poprawy, ale pierwsze koty za płoty. Z pewnością warto czekać na kolejne odsłony Rembertowa.
Osobiście żałuje, że przy takiej liczbie dedykowanych obiektów nie pokusiliście się o budynek Studium Wychowania Fizycznego AONu.

10.07.2015 15:14
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 07-2015
Podziękowań: 1
Post: #39
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
(10.07.2015 14:38)Ikarus 132 napisał(a):  Absurd czy nie absurd, nie będę tu publikował repaintów zrobionych na potrzeby vfirmy, ale w patchu znajdzie się zmieniony ailist z "czystym" warszawskim malowaniem, bo widzę, że to dużo daje do odbioru mapy.

Po prostu ludziom "nie chce" się zmienić a trudne to nie jest.

11.07.2015 10:10
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 91
Dołączył: 02-2015
Podziękowań: 49
Post: #40
RE: Warszawa Rembertów (v1.0)
Fakt ale można byłoby coś uwzględnić w pierwszym poście że malowania nie będą zamieszczone, lub podlinkować jakieś malowanie i do niego ai list napisać , tak jak poinformowaliście że mapa wymaga solarisów od alterra ,mod nighthaulera i moki mod, bo tak to wygląda jakby autor czegoś zapomniał wstawić..


Reskin sterownika SRG3000P dla megapacka CraheraPL v1.1

Moje Tekstury
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.07.2015 14:01 przez Jetthro.)
11.07.2015 13:57
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: