Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 100 Głosów - 4.37 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 712
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 877
Post: #11
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Te do druku sa podwujne zeby mozna bylo je rozciąć. Brygady pojedyncze wygladaja wlasnie tak łączone wygladają inaczej. Nie patrzna tedo druku bo tak jak pisze polaczylem pojedyncze brygady na jednej kartce z oszczednosci dla waszego papieru;) patrzzwykłe brygadowki;)


Dzięki za 700 plusów :lol:
09.06.2017 22:15
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 131
Dołączył: 07-2015
Podziękowań: 17
Post: #12
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Widzę, że się nie zrozumieliśmy. Mi bardziej chodzi o to że nie mamy dla każdej brygady połączonej określonego typu pojazdu...

09.06.2017 22:21
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 6
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 2
Post: #13
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Dla mnie mapka cudowna, autor postarał się i to mi się podoba, nie dopatrzyłem się błędów, w sumie i dobrze, mapka godna polecenia lecz jednak miałem spadki FPS'ów na skrzyżowaniu za aleją pracy :/ Ale cała mapka chodzi na luzie więc nie jest źle, dobra mapa:)

10.06.2017 00:23
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 61
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 85
Post: #14
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Nie wiem na jakiej rozdzielczości gra autor, ale moim zdaniem jakość tekstur jest bardzo mizerna (na przykład asfaltu, ale niektórych innych obiektów też). Gram na 3 monitorach, więc bardzo to widać. Przez pierwszy moment zacząłem zaglądać w opcje, czy czasem nie włączyły mi się jakieś ograniczenia jakości tekstur. Trawa wygląda fatalnie. Wszystko jest jakieś rozmyte i bez szczegółów. Chyba za bardzo postawiono na optymalizację, kosztem detali i jakości. Albo autor ma beznadziejnie ustawiony monitor (za jasny i bez kontrastu), bo to też możliwe. Niektóre kolory są zbyt nasycone, a malowania Mercedesów i Solarisów za ciemne. Te autobusy są praktycznie pomarańczowe, a powinny być żółte. Przy malowaniu na Jelcza jest za to ok. Ogólnie mam bardzo mieszane uczucia. Lubię realizm, a nie cukierkowe kolory, bo mam wrażenie jakby mi jakaś nastolatka filtry na obraz ponakładała. I tak jak np. dopiero co wydany Lublin bardzo mi się spodobał, tak Wrocław już zupełnie nie. Wizualnie, bo układ drogowy jest ok. Już dawno nie jeździłem na wersji 0.2, ale wydaje mi się, że w starej wersji nie było tych problemów, które teraz tak mnie rażą w oczy. Przejechałem 125 od dworca do Alei Pracy, żeby porównać co się zmieniło i szału nie ma. Będę podmieniał tekstury we własnym zakresie, ale myślałem, że mapa będzie lepsza "out of the box", a nie dopiero po moich modyfikacjach.

10.06.2017 01:06
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 712
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 877
Post: #15
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Każda opinie wysłucham;) fakt może trochę przesadziłem z teksturą asfaltu ale idzie to wymienić wszystko. Malowania na Citaro też wydawały mi się za pomarańczowe ale z racji tego, że jadę na urlop chciałem wam wysłać mapkę wcześniej. Co do brygadówek też będą poprawione;)


Dzięki za 700 plusów :lol:
10.06.2017 01:35
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Nobody0815 , PKPOWIEC JELCZU

Alexowy Lakiernik
Użytkownicy
Liczba postów: 564
Dołączył: 07-2016
Podziękowań: 470
Post: #16
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Moim zdaniem malowania mogą być tak jak są, tekstura asfaltu mi się podoba. Ale za to, gdy przejeżdżam przez tory tramwajowe powyżej 40 km/h to cały autobus się trzęsie i ludzie marudzą. Na całej mapie przy 8gb RAMu i 4gb grafiki to jest dość stabilnie. W wersji 0.2 zacinało mi się koło EPI, teraz już nie i mogę normalnie grać. Jak zawsze wysoki poziom.

[5 |lub| 8+/10]


Moja lakiernia - Lakiernia Alexa

Spodobała ci się moja praca? Daj rep-a!

Już 300 podziękowań!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.06.2017 11:11 przez Alex Simulations.)
10.06.2017 08:51
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 712
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 877
Post: #17
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Czyli widać optymalizacja zrobiła swoje. Proszę aby osoby, które pobrały mapę napisały co warto byłoby poprawić, zostanie wydana poprawka;)

PZDR siroccoxp


Dzięki za 700 plusów :lol:
10.06.2017 10:06
Szukaj postów

Alexowy Lakiernik
Użytkownicy
Liczba postów: 564
Dołączył: 07-2016
Podziękowań: 470
Post: #18
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Przejazd na linii 125:




Moja lakiernia - Lakiernia Alexa

Spodobała ci się moja praca? Daj rep-a!

Już 300 podziękowań!
10.06.2017 11:10
Szukaj postów

Cześć
Użytkownicy
Liczba postów: 106
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 64
Post: #19
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Drogi siroccoxpie,

Nie ma chyba słów, które mogę użyć by opisać przyjemność którą mam z jazdy na tej mapie. Jest po prostu cudowna! Na trasach wszystkich linii, są świetnie wykonane obiekty dedykowane, np. Sky Tower przy Powstańców Ślaśkich czy jeden z budynków stacji Wrocław Główny. Odnosząc się do krytyki moich przedmówców, szczególnie tej dot. tekstur, kompletnie się nie zgadzam. W moim odczuciu, tekstury są "w sam raz", a poza tym warto pamiętać że kolor asfaltu i innych obiektów odnosi się do rzeczywistego stanu rzeczy, a więc skargi należy wysyłać co najwyżej do ZDiUM we Wrocławiu. Podoba mi się także liczba linii, jest ich sporo i choć częściowo się pokrywają, przejeżdża się przez coraz to nowsze i fajniejsze tereny. Na pochwałę zasługuje też na pewno opytmalizacja, która zmieniła się nie do poznania. Podczas gry, przy ogromnym ruchu AI (ruch samochodowy - 210%, pasażerowie - 140%), nie zauważyłem żadnych większych ścinek ani niepłynności. Na najwyższym poziomie zostały wykonane też szczegóły, takie jak roślinność i małe obiekty architektury miejskiej.

Jedyną rzeczą do której się przyczepie, to brak jakichkolwiek buszy pomiędzy jezdnią a chodnikiem w niektórych miejscach. Rozumiem że ma to odniesienie do rzeczywistości, jednak można spokojnie umieścić tam nieco obniżoną trawę.

Podsumowując, mapa zasługuje na mocne 9/10, jeśli nie na dychę:)

Dziękuję za wydanie tak ciekawej i fantastycznie wykonanej mapy. Pozdrawiam,
Janek

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.06.2017 12:54 przez solarisjanek.)
10.06.2017 12:53
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 378
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 167
Post: #20
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Nigdy nie byłem w Breslau więc nie wypowiem się na temat odwzorowania.
Ale wypowiem się na temat przyjemności z jazdy etc.
Jest extra! A to po centrum miasta się jeździ, a to jakieś przedmieścia, ulice brukowane, z plackami asfaltu (które są wg mnie wykonane bardzo dobrze), równe drogi, koleiny. Extra!
BARDZO podobują mi się custom helpery.
Przejechałem się na razie 125, i zastanawia mnie pare rzeczy: czemu pasy na przejściu wywołują trzęsienie autobusu/wibracje zawieszenia? Czy dobrze się stało że na Wiejskiej i Kadłubka stoi po 4 auta na prawym pasie, od tak po prostu:P
Serio końcówka Alei Piastów to takie zatyłkie:D ? Fajnie że zostało dodane tam dźwięk ptaków. Daje to wrażenia osiedla oddalonego od miasta gdzieś u mnie w okolicy. Przyjemnie.


[Obrazek: uAJckdc.png]
10.06.2017 13:27
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: