Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 100 Głosów - 4.37 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 712
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 877
Post: #21
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Co do Alei Piastów z reguły na prawym pasie stoja zaparkowane auta bo jest to spokojne osiedle;) przejscia zostaną poprawione, muszę tylko wiedzieć, które dokładnie wystają ponad asfalt. Samo osiedle wtedy to było takie zadup.... xD teraz jest połączone mostem i za nim jest przystanek Racławicka pętla. I osiedle spore.


Dzięki za 700 plusów :lol:
10.06.2017 13:52
Szukaj postów

Bartosz
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 07-2015
Podziękowań: 1
Post: #22
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Witam, siroccoxp czy masz w planach zrobić linię N lub jakąś linie która dojeżdża do psiego pola np.: 131, 331, 128 itd.. ?

10.06.2017 20:20
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 70
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 5
Post: #23
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Mapa wykonana świetnie. Mimo iż nie znam miasta, okolice dworca PKP i PKS są bardzo realnie odwzorowane. Czuć polski klimat, na mapie gra się bardzo przyjemnie. Mapa 10/10.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.06.2017 20:24 przez omsifan123.)
10.06.2017 20:24
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 712
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 877
Post: #24
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Myślę nad stworzeniem oddzielnej lini, nie jadacej przez fat, żeby zrobić ją nowym standardem zoptymalizowaną porządnie. Na pewno muszę skonczyc 125. Cieszyłbym się gdybym zrobił 119, gdyż byłaby druga zajezdnia na mapie. Ma dojść tez opcja hrono z objazdami.


Dzięki za 700 plusów :lol:
10.06.2017 20:35
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 14
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 1
Post: #25
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Niesamowitą przyjemność mi zrobiłeś. Mój kumpel mieszka na Oporowie przy Balzaka i regularnie korzysta z 125. Często do niego wpadam i znam okolicę. Wszystko jest bardzo dobrze zoptymalizowane, piękna jakość scenerii w odniesieniu do rzeczywistości. Podoba mi się również przydzielenie dedykowanych malowań do autobusów.

Także dziękuję, że mam kolejny powód, aby wracać do Osmi. Oby tak dalej!

10.06.2017 21:17
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 08-2016
Podziękowań: 0
Post: #26
Wink RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Mapa jest na prawdę świetna po prostu brak słow jedynie co powiem to 10/10 , jeśli chodzi o błędy to znalazłem tylko jeden na przejeździe:-) przy rondzie factory pociąg jechał a szlabany były otwarte, oraz mam pytanie bo moim zdaniem jest wspaniały pomysł co maś na myśli linie 122 zrobić w Wrocław 0.4 Nowy Dwór masz zrobiony i Dworzec trzeba było by zrobić Kużniki , Kwiska,Popowice ,Jana pawła II i Piłsudskiego co sądzisz ? Ale muszę przyznać mapa wspaniała :-)

10.06.2017 21:36
Szukaj postów

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 712
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 877
Post: #27
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Na chwile obecną najważniejsze jest ukończenie 125;) pomyslimy jak juz sie będę zabieral do nastepnej wersji. Poprawie tylko co wyszlo w tej wersji i robie sobie przerwe xD Wiedzmina trzeba przejść i inne gry na ps4 xD


Dzięki za 700 plusów :lol:
10.06.2017 22:30
Szukaj postów
 Podziękowania za post: zbyszek

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 06-2016
Podziękowań: 1
Post: #28
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Mapka super!!!! Optymalizacja poszła w górę i fps są na dobrym poziomie lecz polecam mapę na dobry sprzet.. Pochodzę z Wroclawia i powiem że mapa jest idealnie odwzorowana. Miło pojezdzic liniami którymi codziennie się podróżuje. Mam nadzieję że będzie dalej rozwijana bo jest super. Fajnie by było aby stworzyć linie która by jechała na sam rynek czy pl. Jana Pawla a z tamtąd np. 103 ktora charczy o kozanow a z kozanowa136 które by łączyła się z linią 125 i 119 np. na FAT ale to taka mała propozycja jeśli by mapa była rozwijana choć wiem że to bardzo dużo pracy aby stworzyć taka mapie. Pozdrawiam.. I polecam mapkę ??

10.06.2017 22:31
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 61
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 85
Post: #29
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
(10.06.2017 12:53)solarisjanek napisał(a):  tekstury są "w sam raz", a poza tym warto pamiętać że kolor asfaltu i innych obiektów odnosi się do rzeczywistego stanu rzeczy, a więc skargi należy wysyłać co najwyżej do ZDiUM we Wrocławiu.

Po pierwsze pisząc o teksturach asfaltu miałem na myśli rozdzielczość, a nie kolor. Autor chyba doskonale zrozumiał o co chodzi, a inni jak widać niekoniecznie. Obecnie tekstury wyglądają na mocno skompresowane albo przejechane funkcją blur. Brakuje im ostrości, szczegółów. To typowy efekt, gdy obraz o małym rozmiarze rozciągamy na dużej powierzchni. W innych grach można to zaobserwować, gdy się przestawi detale w grze z high na low. Tak się właśnie czuję jeżdżąc po Wrocku.

Odnośnie kolorów, to jest kwestia ustawień monitorów, więc na tandetnych laptopowych matrycach może wygląda to dobrze, bo takie monitory odbierają nasycenie kolorom i psują kontrast. U mnie na kalibrowanych monitorach sporo jest przesycone. Wysepki na Kruczej walą po oczach czerwienią, a w realu są bardziej pastelowe. Trawa ma odcień jak w tropikach, a w Polsce jest mniej nasycona i bardziej żółtozielona. Detali też jej brakuje i wygląda jakby kto na poboczu wylał zielone guano. Szczególnie ta ciemna zieleń razi na nasypach typu okolice stadionu albo Oporów. To tak, żeby było wiadomo czego się konkretnie czepiam i żeby inni nie mieli wątpliwości.

Ale tak jak pisałem, ja sobie to sam ogarnę i podmienię, więc jak innym pasuje, to nie mam zastrzeżeń.

PS. Na torach tramwajowych faktycznie publika wykrzykuje, że nie umiem jeździć, bo autobusem telepie we wszystkie strony. Jeśli da się w miarę bezstresowo obniżyć co trzeba, to byłoby miło.

10.06.2017 23:20
Szukaj postów
 Podziękowania za post: Goppel

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 712
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 877
Post: #30
RE: Wrocław Breslau v0.3 by Siroccoxp
Dzieki wielkie. Takich konkretow potrzebuje. Jezeli bylaby taka, możliwość mógłbyś podesłać przerobione tekstury u siebie ? Wtedy zobacze jak to bedzie u mnie wyglądać. Albo sam juz jakos z tym powalcze. Wysepki te mega czerwone, fakt sa trochę przesycone, ale to dlatego, że teksture brałem ze strony producenta wysepek, aczkolwiek takie rzeczy można w miarę szybko naprawić. Pozdrawiam;) pytanie mam czy pozostała jakosc tekstur jest ok? Np pętla Nowy Dwór albo okolice przejazdu kolejowego kolo poczty, tam tekstury mają rozdziałke 512x512


Dzięki za 700 plusów :lol:
11.06.2017 06:46
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: