Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obiekty od Patrykosa
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 168
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 77
Post: #11
RE: Obiekty od Patrykosa
Tutaj nie chodzi o doświadczenie w tworzeniu map, tylko o wykonanie doświadczenia i porównanie wydajności obiektu z alphą i bez. Natomiast po stwierdzeniu „skomplikowana siatka” mam pewne wątpliwości.;)

07.10.2014 17:08
Szukaj postów Cytat

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,752
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #12
RE: Obiekty od Patrykosa
Chyba Off-Topic się robi...

A co do obiektów. Przyznam, są troszkę FPS-o żerne ale ich wykonanie jest w miarę dobre.
Pozdrawiam, KMSzczecin

skawek w dniu 08.10.2014 o 10:11 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Nie robi się OT, bo Pobieralnia jest miejscem m.in. do dyskutowania o ulepszeniach dodatków.



07.10.2014 17:30
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 27
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 9
Post: #13
RE: Obiekty od Patrykosa
(07.10.2014 17:08)Patrykos napisał(a):  Tutaj nie chodzi o doświadczenie w tworzeniu map, tylko o wykonanie doświadczenia i porównanie wydajności obiektu z alphą i bez. Natomiast po stwierdzeniu „skomplikowana siatka” mam pewne wątpliwości.;)

Masz wątpliwości, bo nie kompresujesz tekstur. Rozdzielczość tekstur też moim zdaniem zbyt duża, to tylko symulator, a nie gra FPP/TPP. Nikt nie będzie patrzał, że dziury są trójwymiarowe bo to nie jest istotą gry.

Do efektu wypukłości/przestrzeni można użyć normal map. Co do kompresji tekstur polecam poczytać: http://www.asawicki.info/productions/art...dTest.php5

07.10.2014 18:01
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 168
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 77
Post: #14
RE: Obiekty od Patrykosa
(07.10.2014 17:30)KMSzczecin napisał(a):  A co do obiektów. Przyznam, są troszkę FPS-o żerne ale ich wykonanie jest w miarę dobre.

Wciąż proszę o pomiary + konfigurację sprzętową.

Co do tekstur dds – zgoda, dds jest wydajniejsze, natomiast co do rozdzielczości mam wątpliwości bo już teraz tekstura wygląda tak sobie. Ale to można przeanalizować.
Natomiast co do alpha/bez alphy – zrób sobie eksperymentalnie płot z wyciętą alphę i zobacz jak się przenika z innymi obiektami. No chyba że trzeba poczarować we wpisach, to poprawię.:)
Aktualizacja w 1wszym poście. Odchudzono słupy, tekstury dds i poprawione wymiary.

07.10.2014 20:05
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: