Odpowiedź 
[Pojazd] MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Autor Wiadomość

Ogułem
Użytkownicy
Liczba postów: 329
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 240
Post: #1
MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Witam
Mam problem z tym autobusem, bardzo często mam tak, że mi się po prostu nie spawnuje. Logfilie nie mówi nic ciekawego.
Kod:
729 10:51:54 -  -     Warning:       Did not find texture file "grab_handles.png"!
730 10:52:08 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
731 10:52:08 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
732 10:52:08 -  -       Information: Reset State Matrices...
733 10:52:08 -  -       Information: Start Tex Thread...
734 10:52:08 -  -       Information: Init Red Line...
735 10:52:08 -  -       Information: Set Initial Render States...
737 10:52:18 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
738 10:52:18 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
739 10:52:18 -  -       Information: Reset State Matrices...
740 10:52:18 -  -       Information: Start Tex Thread...
741 10:52:18 -  -       Information: Init Red Line...
742 10:52:18 -  -       Information: Set Initial Render States...
743 10:52:28 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
744 10:52:28 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
745 10:52:28 -  -       Information: Reset State Matrices...
746 10:52:28 -  -       Information: Start Tex Thread...
747 10:52:28 -  -       Information: Init Red Line...
748 10:52:28 -  -       Information: Set Initial Render States...
749 10:52:37 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
750 10:52:37 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
751 10:52:37 -  -       Information: Reset State Matrices...
752 10:52:37 -  -       Information: Start Tex Thread...
753 10:52:37 -  -       Information: Init Red Line...
754 10:52:37 -  -       Information: Set Initial Render States...
755 10:52:47 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
756 10:52:47 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
757 10:52:47 -  -       Information: Reset State Matrices...
758 10:52:47 -  -       Information: Start Tex Thread...
759 10:52:47 -  -       Information: Init Red Line...
760 10:52:47 -  -       Information: Set Initial Render States...
761 10:52:56 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
762 10:52:56 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
763 10:52:56 -  -       Information: Reset State Matrices...
764 10:52:56 -  -       Information: Start Tex Thread...
765 10:52:56 -  -       Information: Init Red Line...
766 10:52:56 -  -       Information: Set Initial Render States...
767 10:53:05 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
768 10:53:05 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
769 10:53:05 -  -       Information: Reset State Matrices...
770 10:53:05 -  -       Information: Start Tex Thread...
771 10:53:05 -  -       Information: Init Red Line...
772 10:53:05 -  -       Information: Set Initial Render States...
773 10:53:15 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
774 10:53:15 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
775 10:53:15 -  -       Information: Reset State Matrices...
776 10:53:15 -  -       Information: Start Tex Thread...
777 10:53:15 -  -       Information: Init Red Line...
778 10:53:15 -  -       Information: Set Initial Render States...
779 10:53:24 -  -       Information: Menu pos set
780 10:53:24 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
781 10:53:24 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
782 10:53:24 -  -       Information: Reset State Matrices...
783 10:53:24 -  -       Information: Start Tex Thread...
784 10:53:24 -  -       Information: Init Red Line...
785 10:53:24 -  -       Information: Set Initial Render States...
786 10:53:34 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
787 10:53:34 -  -       Information: Direct3D-Device resetted!
788 10:53:34 -  -       Information: Reset State Matrices...
789 10:53:34 -  -       Information: Start Tex Thread...
790 10:53:34 -  -       Information: Init Red Line...
791 10:53:34 -  -       Information: Set Initial Render States...
Mam tak tylko z tym pojazdem.
Pozdrawiam


[Obrazek: 16694343186277534127.png]
Tak było.
http://vbkm.pl/
02.09.2016 09:56
Szukaj postów Cytat

Egzorcysta za niecałe 300
Użytkownicy
Liczba postów: 571
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 420
Post: #2
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Spróbuj przeinstalować Direct X9tke;)


Sprzęt:
Zasilacz: Seasonic G-550
Procesor: I5 4460 3,20 GHz (3,40 GHz Turbo)
RAM: 8GB DDR3 1600MHz
Karta Graficzna: Asus Strix GTX 960 4GB
02.09.2016 14:40
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 18
Dołączył: 07-2014
Podziękowań: 0
Post: #3
MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Witam, mam problem, ponieważ w tym autobusie nie przekręca się pokrętło od biegów. Nie wiem czy to jakiś błąd w mojej grze, ale podejrzewam że to autor tego "nie dopatrzył". I jeśli ktoś umie to naprawić to mam pytanie, czy nie dałoby się wydać modyfikacji na ten problem. Z góry dziękuję za odpowiedź.

skawek w dniu 02.09.2016 o 20:36 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Przeniosłem do wątku wiodącego.


02.09.2016 18:37
Szukaj postów Cytat

Ogułem
Użytkownicy
Liczba postów: 329
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 240
Post: #4
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Cytat:Spróbuj przeinstalować Direct X9tke;)

Nowe sterowniki + aktualizacja DirectX nic nie dała, wciąż to samo.

W razie jakby co:
W10 Pro x64
GTX560Ti 2GB

I jeszcze raz powtórzę:
mam tak TYLKO na konkretnie tym jednym modelu, pozostałe bezproblemowo uruchamiają się.

skawek w dniu 02.09.2016 o 20:37 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Wstawiono cytat, by zapewnić ciągłość problemu w wątku.



[Obrazek: 16694343186277534127.png]
Tak było.
http://vbkm.pl/
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.09.2016 19:39 przez piotr88010.)
02.09.2016 19:16
Szukaj postów Cytat

nieuprzejmy cham
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,966
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1009
Post: #5
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
(02.09.2016 18:37)kuba214 napisał(a):  Witam, mam problem, ponieważ w tym autobusie nie przekręca się pokrętło od biegów. Nie wiem czy to jakiś błąd w mojej grze, ale podejrzewam że to autor tego "nie dopatrzył". I jeśli ktoś umie to naprawić to mam pytanie, czy nie dałoby się wydać modyfikacji na ten problem. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Autor nie dopatrzył sprawy i musiałbyś tworzyć animację dla modelu w pliku .cfg. Najlepiej skorzystaj po prostu ze skrótu klawiszowego.


[Obrazek: giphy.gif]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Specyfikacja komputera: [Link]
02.09.2016 20:56
Szukaj postów Cytat

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 222
Dołączył: 02-2014
Post: #6
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Witam
Wszyscy wiemy, że tekstury w tym MANie są dość ciężkie i odbija się to na FPSach wielu "użyszkodników". Umiałby ktoś w prosty i logiczny sposób wyjaśnić jak zmniejszyć ich rozmiar poprzez Gimpa?

Btw. Tak wiem, że na forum jest już poradnik, ale zdjęcie w nim wygasły i nie za bardzo wiadomo jak to ma wyglądać.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.09.2016 19:33 przez cargonn12.)
05.09.2016 19:33
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 133
Dołączył: 06-2015
Podziękowań: 37
Post: #7
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
W gimpie skalujesz obraz poprzez: Obraz>skaluj obraz. Tam masz też opcje do kompresji i ustawień przy eksporcie ( w sensie wyeksportuj do)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.09.2016 22:17 przez Krzychu11.)
05.09.2016 22:10
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 160
Dołączył: 08-2014
Podziękowań: 34
Post: #8
Wink RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Znalazłem sposób na problem z optymalizacją tekstur, problem z którym borykają się osoby mające problem z tym że MAN-em A37 czy jak to było w starej wersji A21. Sposób jest prost i dostępny na stronie Strefy, program do optymalizacji tekstur nazywa się "Jpeg Resampler" i został udostępniony na Strefie przez użytkownika M@ttez link do programu znajduje się poniżej.
Powiem od razu z czym mogą być problemy:
1. Przeczytać dokładnie opis na poniższej stronie.
2. Niektóre tekstury muszą być takie jak w oryginale np. pliki o nazwie:
- dashboard_cluster_edl
- dashboard_cluster_edl_lm
- body
- body_windows
- wszystkie pliki dotyczące srebrnych elementów i znaczków z logo MAN, które są na zewnątrz autobusu (nie doszedłem jeszcze jakie to pliki)
3. Utworzyć kopię zapasową.
Myślę że pomogłem, u mnie ten autobus po zoptymalizowaniu przez program Jpeg Resampler, MAN chodzi bez problemowo i w ogóle nie tnie ani nic się z nim nie dzieje podczas jazdy. A mam słaby komputer.
Pozdrawiam :)
Jpeg Resampler


https://www.facebook.com/Polskie-lokomot...9/?fref=ts
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.09.2016 11:03 przez Krzysztof H.)
06.09.2016 10:46
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: cargonn12

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 39
Dołączył: 08-2015
Podziękowań: 20
Post: #9
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Witam, mam problem z autobusem.

Zainstalowałem model i poprawkę. Podczas podstawiania A37 pokazuje się jakiś błąd - po kliknięciu "OK" autobus się respi, ale nie ma żadnych dźwięków i nie da się odpalić silnika. Wersji A21 w ogóle nie mogę podstawić.


Pomogłem? Daj Rep+! :)
06.09.2016 21:27
Szukaj postów Cytat

nieuprzejmy cham
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,966
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1009
Post: #10
RE: MAN Lion's City A21 by V3D Studios
Postuję jakąś odpowiedź, po naciśnięciu "rep+" zostanie oznaczona jako pomocna. Może jakieś logfile, screen, zawartość błędu?:facepalm:


[Obrazek: giphy.gif]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Specyfikacja komputera: [Link]
06.09.2016 21:43
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: sliwma
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: