Odpowiedź 
Problem z errorem przy konwertowaniu modelu
Autor Wiadomość

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #11
RE: Problem z errorem przy konwertowaniu modelu
A może lepiej powiedz po czym się pojawił ten błąd, jak co dodałeś?:)
Dodaj jest dla pewności logfile.txt


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
30.07.2013 09:58
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 1
Post: #12
RE: Problem z errorem przy konwertowaniu modelu
po wstawienu 3 elementów prawej lewej i przodu bo dodałem je razem więc nie wiem .Napewno tył jest db .

/ Ortografia a w innych postach interpunkcja kuleje. Radzę się przyłożyć do pisania. - skawek /

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.07.2013 12:12 przez skawek.)
30.07.2013 10:04
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
Post: #13
RE: Problem z errorem przy konwertowaniu modelu
(30.07.2013 09:44)kalisz98 napisał(a):  załącznikach jest screen z cfg

No i wiemy w czym jest problem. Najpierw się koleszko naucz ortografii, to nie będziesz miał takich błędów. W pliku cfg masz wpis "przot.o3d", za to plik nazwałeś przut.o3d, tak samo nazwę tekstury dałeś jako przot.bmp
Plik cfg szuka elementu przot.o3d, który nie istnieje, stąd błędy.

Tak poza nawiasem, przednia część autobusu, to przód, więc plik powinien się nazywać przod.o3d i taki wpis w pliku cfg również powinien widnieć


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.07.2013 10:08 przez mattez.)
30.07.2013 10:06
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 1
Post: #14
RE: Problem z errorem przy konwertowaniu modelu
dzięki za 1 h sprawdze czy nie występuje więcej błędów i dzięki że zauważyliście moją głupote

30.07.2013 10:11
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 1
Post: #15
RE: Problem z errorem przy konwertowaniu modelu
ciągle wyskakują te same błędy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7178...7a02e.html

31.07.2013 09:19
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 86
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 6
Post: #16
RE: Problem z errorem przy konwertowaniu modelu
@up Napisz nam tu co jest napisane na błędzie "Fahler" bo my nie widzimy.

31.07.2013 09:31
Szukaj postów Cytat

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #17
RE: Problem z errorem przy konwertowaniu modelu
Cytat:o3d reading failed - Could not read the o3d file! Uglutieger..(bla bla) Dateiname.
Bo bliższym przyjrzeniu się screenom stwierdzam, że chyba problem leży po stronie ubuntu, bo tam katalogu oddzielaną są przez / a omsi scieżkę budują tak jak w Windowsie czyli przez \. Spakuj i podeślij mi wszystkie pliki na priv i zobaczę czy u mnie też ten błąd będzie występował:P


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.07.2013 09:39 przez Invis.)
31.07.2013 09:37
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 11
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 1
Post: #18
RE: Problem z errorem przy konwertowaniu modelu
proszę wszystkio jest obfocone


Załączone pliki Miniatury
                   

31.07.2013 09:41
Szukaj postów Cytat

Nadaktywny
Zasłużeni
Liczba postów: 1,734
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 374
Post: #19
RE: Problem z errorem przy konwertowaniu modelu
Dobra, więc tak:
- tutaj masz poprawioną paczkę: http://www9.zippyshare.com/v/83186838/file.html
Masz nowy plik .bus nazwę to już sobie zmieniaj we własnym zakresie
- z folderu MANa SD202 przekopiuj foldery Sound i Script
- w .cfg poprawiłem trochę bałagan, wpisy od tekstur to [matl] a nie [mati] i scieżkę do nich podajesz bez poprzedzającego Texture
- Z tego co zauważyłem, przód jest nieoteksturowany, zobacz czy w blenderze jest wszystko ok, w poradniku NickaTM masz jak oteksturować jakąś część


~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
31.07.2013 10:02
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: