Odpowiedź 
Problem z mapą po aktualizacji 2.3.004
Autor Wiadomość

Jelcz M11, SPAK nr 1007
Użytkownicy
Liczba postów: 331
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 38
Post: #1
Problem z mapą po aktualizacji 2.3.004
Witam

Tak więc mój problem polega na tym, że wgrałem sobie modyfikację na linię 59, którą zmodyfikowałem dla własnych potrzeb, dodałem linię 58 z Rodła na Gocław, a także jedną fikcyjną linie 96 z Wiszesława na Kołłątaja. Chcąc sprawdzić swoje dzieło włączyłem grę i mam coś takiego:

Poniżej screen z gry oraz z edytora:

[Obrazek: WTF.png]

[Obrazek: edytor.png]

Aha gra ma obecnie wersję 2.3.004 wcześniej nie miałem takich "akcji" jak ta wyżej. Dodam, że mapa normalnie ładuje się w edytorze, ale będąc szczerym zaczyna mnie to już wkurzać a reinstalka nic nie daje bo próbowałem już trzy razy i dalej nic. Tzn tak po reinstalce jest problem z rozkładami i w ogóle ta aktualizacja to jedna wielka kpina!

Gra jest oryginalna jakby co.

Logifile

Kod:
====================
    Start logging
====================

Date:    2016-10-17
Time:    22:56:05
Version: 2.3.004

0 22:56:05 -  -       Information: OMSI is working in fullscreen mode
1 22:56:07 -  -       Information: TIR - looking for DLL path...
2 22:56:07 -  -       Information: TIR  - DLL path not found - TIR disabled [0]
3 22:56:17 -  -       Information: Options dialog created
4 22:56:17 -  -       Information: Weather dialog created
5 22:56:17 -  -       Information: Profiles dialog created
6 22:56:17 -  -       Information: Time table running dialog created
7 22:56:17 -  -       Information: Start dialog created
8 22:56:17 -  -       Information: Menu 2 created
9 22:56:17 -  -       Information: Menu 3 created
10 22:56:17 -  -       Information: Tut dialog created
11 22:56:17 -  -       Information: Menu pos set
12 22:56:17 -  -       Information: Bro initialized
13 22:56:17 -  -       Information: Human engine initialized
14 22:56:17 -  -       Information: Forms set
15 22:56:17 -  -       Information: Captions set
16 22:56:17 -  -       Information: Screen ration set
17 22:56:17 -  -       Information: Init3D: BackBufferFormat = 22
18 22:56:17 -  -       Information: Init3D: Hardware vertex processing
19 22:56:17 -  -       Information: Init3D: Max iso = 16
20 22:56:17 -  -       Information: Init3D: Hal active
21 22:56:18 -  -       Information: Creating 3D device procedure finished
22 22:56:18 -  -       Information: 3D initialized
23 22:56:18 -  -       Information: Direct sound initialized
24 22:56:18 -  -       Information: Create main manager...
25 22:56:18 -  -       Information: Veh array created
26 22:56:18 -  -       Information: CS initialized
27 22:56:18 -  -       Information: Station manager created
28 22:56:18 -  -       Information: OBB created
29 22:56:18 -  -       Information: Tex managers created
30 22:56:18 -  -       Information: Tex manager started
31 22:56:18 -  -       Information: Tutorial manager created
32 22:56:18 -  -       Information: Material manager created
33 22:56:18 -  -       Information: Scenery object manager created
34 22:56:18 -  -       Information: Human manager created
35 22:56:18 -  -       Information: RV type manager created
36 22:56:18 -  -       Information: RV lists created
37 22:56:18 -  -       Information: Spline manager created
38 22:56:18 -  -       Information: Time table manager created
39 22:56:18 -  -       Information: Currency manager created
40 22:56:18 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
41 22:56:18 -  -     Warning:       Did not find texture file "SD_Rad_v.bmp"!
42 22:56:18 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
43 22:56:18 -  -       Information: Visual helpers created
44 22:56:18 -  -       Information: Audio Mixer erstellen...
45 22:56:18 -  -       Information: ---
46 22:56:18 -  -       Information: Download Internet Textures...
47 22:56:19 -  -       Information: Input Manager erstellen...
48 22:56:19 -  -       Information: Tastaturbefehle laden...
49 22:56:19 -  -       Information: Game Controller laden...
50 22:56:19 -  -       Information: Progman initialisieren...
51 22:56:19 -  -       Information: Partikelvertices initialisieren...
52 22:56:19 -  -       Information: Lichtquellen initialisieren...
53 22:56:19 -  -       Information: System-Scriptvariablen initialisieren...
54 22:56:19 -  -       Information: Redline initialisieren...
55 22:56:19 -  -       Information: Traffic Path Manager initialisieren...
56 22:56:19 -  -       Information: Plugins initialisieren...
57 22:56:19 -  -       Information: Spline-Helper initialisieren...
58 22:56:19 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!

ps

Nie wiem czy podobny wątek lub problem już był, a jeśli tak to proszę przypiąć go do odpowiedniego wątku. Wątek zakładam bo wyczerpały mi się pomysły jak to naprawić bo mi wyczerpały się już wszystkie pomysły.

Edit: Na normalnej mapie bez modyfikacji przy próbie zmiany czasu bez modyfikacji wyskakuje mi błąd "Fehler bei coś tam" - ręce mi opadają!

Jestem Szymek w dniu 18.10.2016 o 06:09 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Zamiast użyć tagów code, użyłeś cytowania.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.10.2016 22:41 przez MZK_Szczecin.)
17.10.2016 22:12
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 102
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 139
Post: #2
RE: Problem z mapą po aktualizacji 2.3.004
Sam od 1,5 roku modyfikuję sobie Szczecin dla własnych potrzeb i miałem taki problem 3 razy. To za bardzo, wg mnie, nie zależy od wersji, tylko od wybredności edytora.
U mnie pomagało zastępowanie edytowanych tego samego dnia (lub od ostatniego udanego grania na tej mapie) tile'ów na te z moich kopii zapasowych mapy, które sobie zawsze robię przed "wielkimi inwestycjami" :D, przy których była szansa coś popsuć, bo jak wiadomo edytor OMSI nie jest stabilny. Potem trzeba było robić ten teren, na którym się "skrzaczyło" od nowa, ale już przy tym bugów już nie miałem;) .
Niestety, mało kto robi kopie zapasowe, więc bez niej mój sposób nie wypali, no chyba że podmienisz na oryginalne pliki z paczki.


Zapraszam na mój FanPage na Facebooku
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.10.2016 00:18 przez OmniCity.)
18.10.2016 00:16
Szukaj postów Cytat

Jelcz M11, SPAK nr 1007
Użytkownicy
Liczba postów: 331
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 38
Post: #3
RE: Problem z mapą po aktualizacji 2.3.004
Zapasowe pliki mam, ale w moim przypadku nic to nie dało. Ba nawet poddmiana oryginalnych plików nic nie zmienia bo dalej po włączeniu gry nic nie ma. No może poza lewitujacymi w powietrzu pojazdami.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.10.2016 05:46 przez MZK_Szczecin.)
18.10.2016 05:22
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 102
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 139
Post: #4
RE: Problem z mapą po aktualizacji 2.3.004
A jesteś pewny, że podmieniałeś dokładnie te tile, na których coś zmieniałeś?
Jeden zły, cała mapa nie wczytuje, taka filozofia OMSI...
Jeśli to nie wina skrzaczonego tile'a to pierwszy raz coś takiego widzę. I byłoby to w sumie mało logiczne, jeśli chodzi o inne błędy, które znam, gdyby to tak nie było.
Tworzenie linii mi nigdy tego bugu nie stworzyło.
Problem z ailistem też nie to samo.


Zapraszam na mój FanPage na Facebooku
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.10.2016 09:54 przez OmniCity.)
18.10.2016 09:51
Szukaj postów Cytat

Jelcz M11, SPAK nr 1007
Użytkownicy
Liczba postów: 331
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 38
Post: #5
RE: Problem z mapą po aktualizacji 2.3.004
Generalnie to problem zaczyna się wtedy, kiedy wgrywam folder z mapą po moich modyfikacjach tzn robię tak wgrywam normalną Modyfikację na linie 59 wszystko działa zarówno w edytorze jak i w grze.

Pewnie OMSI tak ma, ale ileż można....cierpliwość ma swoje pewne granice!


EDIT: Problemem nie są title czy inne spliny tylko plik global, który zapewne jest uszkodzony bo po wgraniu wszystkiego na "czysto" o dziwo wszystko działa, a pojazdy nie lewitują w powietrzu.

ps

Tak z tworzysz linie czy mapy? Bo miałbym małą prośbę.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.10.2016 12:58 przez MZK_Szczecin.)
18.10.2016 11:38
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 102
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 139
Post: #6
RE: Problem z mapą po aktualizacji 2.3.004
(18.10.2016 11:38)MZK_Szczecin napisał(a):  Tak z tworzysz linie czy mapy? Bo miałbym małą prośbę.
Takie sprawy to na PW lub na czacie na moim FP;).
Bo nie chcę tu robić offtopu.


Zapraszam na mój FanPage na Facebooku
18.10.2016 14:44
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: MZK_Szczecin

Jelcz M11, SPAK nr 1007
Użytkownicy
Liczba postów: 331
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 38
Post: #7
RE: Problem z mapą po aktualizacji 2.3.004
Po dłuższej przerwie ten problem znowu pojawił się na zmodyfikowanej mapce 59 kurs do Nerhinga. O dziwo wersja bez modyfikacji działa nawet po zmianie ailists i folderu TT na starszą wersję gry. Naprawdę nie mam zielonego pojęcia co może być przyczyną takiego problemu

ps

OmniCity sprawdź proszę PW.

20.10.2016 16:41
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: