Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 16 Głosów - 4.13 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt Mączno
Autor Wiadomość

Aktywny
Aktywni
Liczba postów: 414
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 264
Post: #41
RE: Projekt Mączno
Ok, widzę, że dojścia jednak są, ale czy widziałeś gdzie w realu, aby do bloków prowadziła droga z piachu? Wg mnie lepsze były by chodniki asfaltowe lub z kostki.


Pozdrawiam Przemo
Zapraszam: https://www.facebook.com/Przemo11projects
07.01.2017 15:17
Szukaj postów Cytat

Twórca
Twórcy
Liczba postów: 355
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 390
Post: #42
RE: Projekt Mączno
Rzeczywiście, tak było przedtem, był splin chodnika. Jednak nie spodobało mi się jak to wyglądało i postanowiłem użyć tekstury ziemi. Wiem, że nie jest to najbardziej realne, ale trochę na pewno bardziej zoptymalizowane, a zdarza się, że nie ma na blokowiskach zwykłych chodników :E

Zresztą. Będziesz się przyglądał szczegółowo temu? Tym bardziej, że autobus jedzie aleją widoczną za blokami;)


Brawo mates, wystukałeś mi 299 i 300 reputa!
07.01.2017 15:21
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: mates940

Hejter przodowy
Zasłużeni
Liczba postów: 295
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 201
Post: #43
RE: Projekt Mączno
http://hostmat.eu/images/81615307698316347250.png - brakuje mi pobocza, a poza tym tam przy blokach jest jakoś pusto. Brakuje choćby latarni, hasioków, ławek czy kwiatków - bo na razie, to jest blok, chodnik i tyle. Poza tym - ładnie, czuć nawet klimat Mączna z vBusa (tylko w troszkę lepszej jakości:D ).


[Obrazek: 83559863711005690500.jpg]
07.01.2017 15:25
Szukaj postów Cytat

Twórca
Twórcy
Liczba postów: 355
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 390
Post: #44
RE: Projekt Mączno
@up: Robi się!

Krótka notka z dnia dzisiejszego.

Postanowiłem trochę zmienić chodniki i ujednolicić krawężniki. Jak wam podoba taka opcja?
[Obrazek: 78161769030079282622.png]
[Obrazek: 52480387723065869348.png]

Wymiana krawężników "z trawą" będzie trochę trwała, bo cała mapa jest zbudowana na podstawie splina ze Sczecina 'kraweznik-trawa-bez.sli" i wymiana tego na coś sensownego chwilę potrwa.
Pozdrawiam


Brawo mates, wystukałeś mi 299 i 300 reputa!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.01.2017 22:43 przez mati555.)
08.01.2017 22:33
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: MikeyV14 , N.Otta

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 4
Dołączył: 01-2017
Post: #45
RE: Projekt Mączno
Już 3 miesiące bez żadnych postępów, czyżby Maczno znowu stanęło w miejscu ?
PS. Dużo zostało do ukończenia mapy, mogę się jakoś dołożyć przy robieniu mapy jak coś mowa o ruchu nie lubię robić otoczenia.
Pozdrawiam

03.04.2017 00:54
Szukaj postów Cytat

Twórca
Twórcy
Liczba postów: 355
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 390
Post: #46
RE: Projekt Mączno
Będę wdzięczny jak moderacja zrobi wyjątek i nie wydzieli posta, bo rzeczywiście, można coś napisać:D

Mączno nie upadło, zrobiłem małą przerwę ze względu na moje życie prywatne. Wszystkie krawężniki i chodniki pozmieniane, aktualnie jestem w trakcie tworzenia ruchu i oświetlenia, ew. jakiś poprawek otoczenia kiedy uznam, że coś mi się nie podoba. W najbliższym czasie chcę wstawić screeny z ukończonej alei oraz nowego Os. Dobrodusznego.
Oprócz tego czekam na różne materiały związane z pojazdami, które chcę dorzucić do paczki typu malowania, dykty, czy bilety.

Na mapie zostało naprawdę bardzo niewiele do zrobienia, naprawdę chcę już jak najszybciej ją wydać.;)
Pozdrawiam wszystkich!


Brawo mates, wystukałeś mi 299 i 300 reputa!
03.04.2017 16:36
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: mates940 , Donald Tramp , d.matuszewski1

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 4
Dołączył: 01-2017
Post: #47
RE: Projekt Mączno
Można jakoś pomóc przy tworzeniu?

27.04.2017 18:46
Szukaj postów Cytat

Twórca
Twórcy
Liczba postów: 355
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 390
Post: #48
RE: Projekt Mączno
Witajcie!
Czas wtrącić swoje 3 grosze w RSO:P
Projekt ma się ku końcowi wielkimi krokami. Udało mi się przerobić wszystkie ulice i chodniki na bardziej estetyczne zrobione, przebudować Os. Dobroduszne, główną aleję, poprawić jedno z blokowisk, skończyć otoczenie Placu Młynarza, bitmapy Pixela i R&G do autobusów i bilety.
Plus coś co powinienem wstawić dawno, prosty plan linii dostępnych na mapie.
[Obrazek: 66951478866327718755.png]

Co trzeba jeszcze zrobić?
  • Otoczenie za zajezdnią
  • Poprawić makabryczną wiatę na zajezdni
  • Skończyć sprawę z malowaniami autobusów
  • Dokończyć HOFa
  • Dodać małe elementy na ulicy (np. tabliczki z nazwami ulic)
  • Zrobić dykty i reklamy na wiatach przystankowych
  • Przystosować mapę pod 4 pory roku
  • Oznakowanie poziome i pionowe na całej mapie

Jednak teraz obejrzyjcie sporą porcję screenów z mapy, a w nich również milionowa wersja malowania.:P

[Obrazek: 38072213308156918676.png]
[Obrazek: 30111746850891301694.png]
[Obrazek: 01043863629638654357.png]

[Obrazek: 39401304484714374463.png]
[Obrazek: 12537542688183290186.png][Obrazek: 23401537685792784271.png][Obrazek: 93625491682473247793.png][Obrazek: 18358753664994354296.png][Obrazek: 68610141697416321129.png][Obrazek: 55700383822733276238.png][Obrazek: 12533462549315270706.png][Obrazek: 83461616032567314612.png][Obrazek: 18805128811893762920.png][Obrazek: 58524551564986946779.png][Obrazek: 42406517860201024088.png][Obrazek: 75829012539665007362.png][Obrazek: 68762791485995395702.png][Obrazek: 78867473630463064361.png][Obrazek: 30185236342358203351.png][Obrazek: 57877188698437335515.png]
[Obrazek: 46257203292936566849.png][Obrazek: 26981733005422961559.png][Obrazek: 93165781364241217769.png][Obrazek: 50752904047935645357.png][Obrazek: 44933317696278410902.png][Obrazek: 32335225888327726337.png]

Jedynie mam problem z organizacją ruchu na jednym ze skrzyżowań. Nie potrafię wymyślić nic sensownego, żeby samochody zachowywały się w miarę normalnie. Liczę na waszą pomoc, pod spodem rzut z góry na skrzyżowanie, nie sugerujcie się oznaczeniem poziomym (tak, chodzi o to a la rondo).
[Obrazek: 59138494373792243642.png]


Brawo mates, wystukałeś mi 299 i 300 reputa!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.05.2017 17:16 przez mati555.)
21.05.2017 17:15
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: kacper_2000 , mates940 , Przemo11 , poorwich , Aragok , Pro123 , MikeyV14 , AdamAkaAndrzej , Iwo , Chris_C , Invis , P01247B251 , mk555 , Tomek5300

Menda aspołeczna
Użytkownicy
Liczba postów: 101
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 15
Post: #49
RE: Projekt Mączno
Bardzo ładnie i nawet udało Ci się zachować klimat Mączna, jedynie to brakuje mi linii (dość klimatycznej) CM.

A przy okazji, jak dasz radę: trzeci screen od dołu, aą wysepkę na końcu przydało by się lekko zaokrąglić, bo pewnie będzie można tam nieźle przycharatać kołem.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.05.2017 10:41 przez Chris_C.)
22.05.2017 10:40
Szukaj postów Cytat

Twórca
Twórcy
Liczba postów: 355
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 390
Post: #50
RE: Projekt Mączno
[Obrazek: 93262855374168044338.png]


Brawo mates, wystukałeś mi 299 i 300 reputa!
17.06.2017 12:30
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: mates940 , Aragok , solarisjanek , NEOPLANista , Tomek5300 , Iwo , Goppel , Mark , Pro123 , Robcio , AdamAkaAndrzej , Bukay
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: