Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 16 Głosów - 4.13 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt Mączno
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 34
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 48
Post: #21
RE: Projekt Mączno
Super! Jest tablica z Rydzykiem xD

Pętla na Kotwiczej wygląda bardzo fajnie, mimo widocznej niedokończonej części. Znów poczułem taką nostalgię za straconymi godzinami na Mącznie i innych mapach w vBusie, ale to znaczy, że projekt idzie naprawdę w dobrym kierunku. Póki co, dobra robota.

10.01.2016 12:14
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #22
RE: Projekt Mączno
Czas na garść informacji!

Jeżeli ktoś śledzi czat na bieżąco to pewnie już wie połowę.:)

Nastał ten magiczny "koniec" mapy, czyli rzeczy typu: malowania, ailist, rozkłady, ruch, tekstury.

Wypunktuje może kilka istotnych zmian na mapie, które zaszły od ostatniego czasu:
  • Zmiana numerów linii na oryginalne, tj. 101, 101BIS, 102 etc.
  • Nowa tesktura asfaltu. Nie będzie już tego brązowego
  • Nowa wiata, niestety musiałem się pozbyć oryginalnej. Ta jest nowa, nowoczesna oraz pasuje do mapy. Planuje dodać do niej losowo generowane reklamy
  • Stare i nowe malowanie pojazdów
  • Hotel Farada zyskał już nową teksturę

Planujemy jeszcze nowe malowanie na SU18, reklamy na pojazdach, numery taborowe i jeżeli będzie to szybciej niż wydanie Mączna to malowanie na Facelifta K.
Doszlifowania potrzebuje jeszcze kilka tekstur, ale o to się nie martwcie. Co do optymalizacji. W centrum jest słaba, niestety nic z tym w tym monecie nie zrobię.
Chyba o niczym nie zapomniałem, jak coś was ciekawi to po prostu zapytajcie w temacie:P

Kilka screenów:

[Obrazek: 28838189549609924289.png]
[Obrazek: 30192520024635920235.png]
[Obrazek: 16319568869080737802.png]
[Obrazek: 01143612297700576286.png]

Ikarus, wiem, że Farada wygląda trochę inaczej, ale tak już chyba zostanie.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.03.2016 21:22 przez mati555.)
07.03.2016 21:22
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Aragok

w Zimnej Wodzie staje??
Użytkownicy
Liczba postów: 1,041
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 215
Post: #23
RE: Projekt Mączno
Widzę malowanie na MANa NG312 GN96 i chcę zapytać, czy jest przewidziany w ailist jako obowiązkowy (nie mam i nie będę miał) ? . A także czy planujesz od razu polskie auta do ailist/parklist ?;)


[Obrazek: PcwnV5j.jpeg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.03.2016 21:29 przez Konduktor5-8.)
07.03.2016 21:28
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 236
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 117
Post: #24
RE: Projekt Mączno
No muszę przyznać, że jestem naprawdę mile zaskoczony. Projekt, który już dawno spisałem na straty jest na ukończeniu, to miłe. Jakakolwiek by ta mapa nie była, jeśli będzie przypominać Mączno z vBusa w stopniu dostatecznym, to już będzie na liście moich ulubieńców. Ale żeby nie było - patrząc po screenach, mapa będzie całkiem przyzwoita. Dodatkowo apetyt wzbudzają malowania na pojazdy, które według mnie są naprawdę świetne. Powiem szczerze, nie mogę się doczekać. Chętnie wróciłbym do czasów, gdzie śmigałem jakimś kanciatym Solarisem czy Ikarusem po Mącznie w vBusie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.03.2016 21:42 przez omega44.)
07.03.2016 21:42
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #25
RE: Projekt Mączno
@Organmistrzu: Będzie kilka AIlistów, wybierzesz sobie ten, który będzie ci najbardziej odpowiadał. Tak samo z parklistami. Nie planuję jednak malowania na NG272.
@omega44: Dzięki wielkie! Jak widać, nawet projekt, o którym nie było mowy przez około 2 lata może wrócić.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
07.03.2016 21:59
Szukaj postów Cytat

Menda aspołeczna
Użytkownicy
Liczba postów: 140
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 17
Post: #26
RE: Projekt Mączno
Lina Cmentarna (CM) też będzie?:D

Fajnie by było, jakby również pojawiła się rozpiska linii z podziałem na tabor (długość taboru), bo pamiętam, ze takowa była dostępna do Vbusa na mapie mączna.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.03.2016 22:09 przez Chris_C.)
07.03.2016 22:06
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #27
RE: Projekt Mączno
@Chris_C: W tej wersji planuję wydać 101Bis, 102 oraz N czyli 201 (postanowiłem zostawić tylko to jako zmieniony numer linii). Gdzieś to już pisałem. CM może pojawi się w następnej wersji. Trzeba dobudować z 2km do cmentarza.

O rozpisce pomyślę.;)

@oszczepanek12: Bardzo się cieszę, że ci się podoba:)
Dawno nic nie pisałem. Mapa miała małą przerwę w budowie. Musiałem zająć się szkołą.
Na mapie głównie należy wykonać ruch AI i kilka backdropów, więc w sumie cąły czas końcówka. Udało mi się wczoraj załatwić zapowiedzi przystankowe i powinienem je gdzieś w następnym tygodniu dostać , więc pewnie nagram jakiś test .;)
Oprócz tego dostałem wywalczone malowanie na przegubowego Solarisa (jak zwykle pokłony dla dsieka). wcale tego nie skopiował z u12

[Obrazek: 24068256987985863816.png]
[Obrazek: 25597458284433929647.png]


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.03.2016 22:46 przez mati555.)
07.03.2016 22:36
Szukaj postów Cytat

Strażnik Teksasu
Użytkownicy
Liczba postów: 124
Dołączył: 04-2014
Podziękowań: 60
Post: #28
RE: Projekt Mączno
Żebyś to chociaż wykonał jakoś starannie. Nie dość, że nadal nie potraficie wymyślić niczego własnego to jeszcze wykonanie jest tragiczne.;)

10.05.2016 21:31
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #29
RE: Projekt Mączno
Dzisiaj się trochę pomęczyłem:D

[Obrazek: 86286521622781130781.png]


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
22.06.2016 21:57
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: kacper_2000

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #30
RE: Projekt Mączno
A dzisiaj screeny z pierwszej części nowego lasu. Oprócz tego widać pierwsze detale do malowań typu reklamy na autobusach. Aktualnie zajmuję się poprawą i dokańczaniem stworzonych wcześniej terenów.
Jak zawsze zapraszam do komentowania i oceniania.;)

[Obrazek: 20585466221120141916.png]
[Obrazek: 43194458681076217928.png]
[Obrazek: 78463372874032551778.png]
[Obrazek: 64719585267370901307.png]
[Obrazek: 19880160960413751721.png]
[Obrazek: 10273423110519632720.png]
[Obrazek: 86211192015990144709.png]
[Obrazek: 44381895285969886103.png]


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
20.09.2016 17:17
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Zupa Pomidorowa , Przemo11 , Aragok , Jestem Szymek , omega44 , Magister , Goppel , cargonn12 , wymoderowano_6291
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: