Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 166 Głosów - 4.54 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 255
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 180
Post: #1
Information Projekt Szczecin (v4.0.1, 20150315)
[Obrazek: BZlbnsd.jpg]

Projekt: Projekt Szczecin
Wersja: Wersja 4.0.1 z 15.03.2015
Źródło i Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Zmiany w wersji 4.0.1
- rozwiązanie problemu braku pasażerów na trasach linii 58 i 63,
- usunięcie błędów które występowały w wersji 4.0.0,
- nowe obiekty dedykowane od Kruchu,
- inne drobne pierdółki.

Zmiany w wersji 4.0.0
- dostosowanie mapy do OMSI 2,
- obsługa dwóch nowych linii dziennych: 58 (Stocznia Szczecińska –- Gocław) i 63 (Kołłątaja - Skolwin),
- nowe obiekty dedykowane,
- wprowadzenie zmian w czasie - nowe rozkłady jazdy linii AI: "A" i "B" od 1.01.2014 r.,
- wprowadzenie ruchu tramwajowego (opcja) i kolejowego,
- inne drobne pierdółki.

Zmiany w wersji 3.10
- całkowita przebudowa skrzyżowania Wilcza/Komuny Paryskiej/Obotrycka/Przyjaciół Żołnierza,
- kostki sterowania ruchem AI ze ścieżkami,
- inne drobne pierdółki.

Zmiany w wersji 3.00
- obsługa dwóch nowych linii dziennych: 59 (Plac Rodła - Wiszesława) i 68 (Plac Rodła - Kormoranów),
- wprowadzenie "łat drogowych",
- poprawa oznakowania poziomego na niektórych ulicach,
- sieć trakcyjna,
- oryginalne zapowiedzi przystankowe,

Gorące podziękowania dla:
- "tomass94" - wykonanie ciągu ulic i skrzyżowań między ul. Sczaniecką a Placem Rodła, wraz z kwadratem ulic Wyzwolenia, Malczewskiego, Matejki, Piłsudskiego oraz ogólna pomoc i testowanie,
- "Kruchu" - wykonanie i przekonwertowanie obiektów dedykowanych do mapy - Pazim, Galaxy, Oxygen, dyspozytornia "Kołłątaja" i wiele innych,
- "pankot" - przygotowanie zmodyfikowanych MAN-ów NL202 (obecnie niedostępne),
- "Nick" - wykonanie obiektów dedykowanych do mapy - dyspozytornia "Stocznia Szczecińska".

PAMIĘTAJ!
1. Przed uruchomieniem mapy należy przeczytać plik readme!
Before you run a game, please read readme file (english version in package).

2. Osoby które posiadają starszą wersję mapy, proszę o usunięcie folderu mapy oraz innych folderów wymienionych w pliku README.
3. Mapa dostosowana do OMSI 2!


Screeny
[Obrazek: OTfMDfb.jpg]
[Obrazek: BSoGcpU.jpg]
[Obrazek: 3QJ7o99.jpg]
[Obrazek: I9OQWiQ.jpg]
[Obrazek: UACx0uo.jpg]
[Obrazek: dmHEk3u.jpg]

Informacja dla osób prowadzących vFirmy
1) Wyrażam zgodę na korzystanie ww. mapy w vFirmach.
2) Zabrania się modyfikowania mapy, za wyjątkiem rozkładów jazdy,
3) Warunkiem korzystania z mapy jest umieszczenie stosownej informacji o mapie na stronie vFirmy w postaci ogólnego opisu mapy i linku do ww. tematu, względnie do strony internetowej autora ( http://mareczek.szczecin.pl/omsi.php ).





Spons_ w dniu 09.08.2015 o 10:53 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Sprawdziłem linki, wprowadziłem drobne zmiany.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.02.2016 21:52 przez Spons_.)
22.12.2012 19:41
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Mastero , colt83 , chyzy , major00 , marcin4590 , blakk , marrio12 , Makeel , Golfsztrom , BKM Białystok , adi789 , pause1 , hdse , NFSBOY01PL , Iwo , dembinski , Tuomi , KMSzczecin , stasiek 130 , fEEWEAR , ZimnySobi , barteg , Fanatyxind15 , KajsonesPL , seba2558 , Piter777 , OMSIGamerPL , kghjghjg , Reijo09 , Blacklist492 , KrYsTiPL , nicram37 , CeBes486 , Gastel992 , Sebal29 , MZK_Szczecin , ZxSpectrum , Radio LRP® , Komert , kewin111 , xpiotrekx186186 , PlebarYT , MichuCNG72 , x_Zielu , TerraQu , ernesto3376 , Sartorius , Jaczyk123 , Xioam , Brygadzista , VolekOfiicial , suslawmoc , Konduktor5-8 , KACZKAOMSI

OmnibussimulatorProjectsStudio
Zasłużeni
Liczba postów: 915
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 872
Post: #2
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
No to jako pierwszy pozwolę sobie szczegółowo opisać wrażenia z mapy. Mapa bardzo grywalna i wciągająca pomimo tego iż jazda z punktu A do punktu B trwa max. 20. Mapa jest nie tyle ciekawa co bardzo rozbudowana za czym idzie mniejsza ilość klatkowania. Bardzo podoba mi się odcinek od Jana z Czarnolasu do Pokoju oraz od Thugutta do Jana z Czarnolasu przez co rozumie się bardzo ciekawe i wymagające refleksu i czujności drogi. Minusem jest bogactwo na skrzyżowaniu Komuny Paryskiej / Pasterskiej, Kormoranów, Rondo Sybiraków, Matejki,/ Plac rodła (obydwa skrzyżowania tj. Pierwsze i drugie ). Ostatnie z wymienionych skrzyżowań ma swoje wady spowodowane amatorskim konwertem do .sco bez żadnej optymalizacji tekstur i bryły, m.in budynek ZUSu i Real. Skrzyżowanie Pasterska / Komuny Paryskiej swoje wady ma spowodowane dużą różnorodnością drzew. Wymagającym doświadczenia jest również skrzyżowanie przy Warszewo Szkoła jak i wjazd na Szwedzką i spowrotem. Mając aktywne kolizje z pojazdami trzeba się sporo nauczyć na osobnych placach manewrowych bo tak będziemy zaliczać mnóstwo kolizji. Moje pytania dotyczące mapki są mało znaczące dla rozwoju mapki ale:

1. Skoro autor nie planuje robić obecnie kolejnej wersji to może by utworzył wersję "light" ze zmniejszoną ilością budynków i drzew?
2. Czy Autor chociaż utworzyłby linię fikcyjną z Wiszesława - Krucza - Kormoranów, Warszewo - Wilcza - Kołłątaja - Sczanieckiej - Plac Rodła?
3. Autor planuje wydać Pack tekstur FG Szczecin? Z chęcią służę pomocą
4. Wydaje mi się że na środku skrzyżowania za przystankiem Jana z Cz. Od strony Wilczej jest pod asfaltem krzywa dla pieszych ponieważ o mało nie uciąłem głowy kobiecie zderzakiem. Można by spojrzeć?

Moja ocena to 9,9 / 10


[Obrazek: 71972199532229830538.png]
31.01.2013 23:50
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: sk3jcior , Myciek1998

AUTOBUSFAN
Zasłużeni
Liczba postów: 483
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 153
Post: #3
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
No to ja napiszę jako drugi:D

Mapa bardzo urokliwa, warta pobrania. Naprawdę potrafi wciągnąć i zapomnieć o rzeczywistości (wiem coś o tym). Bardzo dobrze dopasowane rozkłady (czytałem że ponoć takie są w Szczecinie). Mapa realna (jedyne co mnie zastanawia to czy umieszczenie dziur na drodze [a właśnie o tym zapomniałem] też jest ja w realu). Mapa przeznaczona na lepsze komputery, na słabych będzie się cieła, a autobusy będą skakały )mam nadzieję że OMSI 2 jak będzie wykorzystywało 2 rdzenie będzie lepiej).

Ogólna ocena 9,5/10:
- w niektórych miejscach AI nie przestrzega do końca przepisów.
-AI czasami głupieje np. zatrzymuje się na środku

OGÓLNIE POLECAM


[Obrazek: PQyopgam.jpg]

Komputer jest tak mądry, jak użytkownik przed nim siedzący.

PROJEKT LUBLIN[klik!]
01.02.2013 15:54
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Patryknot

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 14
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 0
Post: #4
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
Czy ja wiem czy omsi jest na lepsze komputery. U mnie na laptopie śmiga bardzo dobrze. Gorzej jest z innymi mapami. Na mapie przejezdzilem już dużo godzin. Jak najbardziej polecam.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.02.2013 22:00 przez Lion's.)
01.02.2013 21:38
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 20
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 2
Post: #5
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
Oczami zwykłego, nieznającego się na sprawach technicznych gracza, Szczecinianina:
Mapka realna w ... powiedzmy 95%. Jak dla mnie bomba. Lokacje bardzo przyjemne, perfekcyjnie oddane. Realne rozkłady jazdy, cykle świetlne. Większych błędów nie dostrzegłem ( może poza AI które potrafi stanąć w miejscu - tak o sobie ). Grywalność - bardzo wysoka. Przy odpowiednim dostosowaniu grafiki, pojazdów AI itd - chodzi płynnie na leciwym sprzęcie.
Ogrom pracy jaki został włożony w ten projekt godzien owacji na stojąco. Polecam zarówno mieszkańcom "grodu Krzystka", jak i innym.

02.02.2013 00:36
Szukaj postów Cytat

OmnibussimulatorProjectsStudio
Zasłużeni
Liczba postów: 915
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 872
Post: #6
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
Czy kolega @mpaw82 nie chciałby może użyć na dalszy rozwój mapy lub do oficjalnych dodatków moje poniższe grafiki?

İmage
İmage

oczywiście powyższe obrazki przedstawiają kolejno:

1 obrazek - Start Screen OMSI
2 obrazek - zdjęcie mapy wyświetlane w menu wyboru mapy


[Obrazek: 71972199532229830538.png]
02.02.2013 23:28
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 0
Post: #7
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
jak dla mnie lepsza wersja 3.00 bo w 3.10 prawie nic się nie zmieniło

03.02.2013 11:06
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 51
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 20
Post: #8
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
(02.02.2013 23:28)Nick napisał(a):  Czy kolega @mpaw82 nie chciałby może użyć na dalszy rozwój mapy lub do oficjalnych dodatków moje poniższe grafiki?

...

oczywiście powyższe obrazki przedstawiają kolejno:

1 obrazek - Start Screen OMSI
2 obrazek - zdjęcie mapy wyświetlane w menu wyboru mapy
Osobiscie bym dał same mordki 3. generacji, żeby było realniej i przerobił wyświetlacze w jakimś programie graficznym, dodatkowo potrzeba będzie zrobić więcej miejsca na linie, które powstaną w "dalszych wersjach" ;)

PS. Chyba zrobiłeś demolkę słupka na stanowisku 69 :D

(03.02.2013 11:06)kalim1050 napisał(a):  jak dla mnie lepsza wersja 3.00 bo w 3.10 prawie nic się nie zmieniło
Chociażby budowa od podstaw wreszcie realnego skrzyżowania przy przystanku "Komuny Paryskiej" + miliony poprawek.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.02.2013 23:49 przez tomass94.)
04.02.2013 23:47
Szukaj postów Cytat

MB w124 coupe 2.2
Użytkownicy
Liczba postów: 27
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 0
Post: #9
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
Dla mnie jest różnica w wydajności - mam wrażenie że na 3.10 gra działa płynniej. Szkoda, że na następną wersje mapy będziemy musieli sporo poczekać:(

06.02.2013 15:52
Szukaj postów Cytat

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 889
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 539
Post: #10
RE: Projekt Szczecin 3.10 (20130110) - obecne FINAL
Również potwierdzam, że została trochę poprawiona wydajność.


[Obrazek: 1gif_qaahpan.gif]
06.02.2013 16:34
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: